|
The Loveparade is back! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
www.paulvandyk.de
Love is back and The love from Above on July 14th, 2006
The Loveparade is back in Berlin on July 15th 2006 and we will hosted our annual party "The Love from Above" on Friday 14th of July - the night before the parade.More info´s , our full line up etc coming soon |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by HBtje
www.paulvandyk.de
Love is back and The love from Above on July 14th, 2006
The Loveparade is back in Berlin on July 15th 2006 and we will hosted our annual party "The Love from Above" on Friday 14th of July - the night before the parade.More info´s , our full line up etc coming soon |
dabei..!! |
|
|
| HBtje |
| Geruchten gaan dat er 2 'grote' djs komen draaien op TLFA, die hier nog nooit gedraaid hebben... Een uit de UK en een uit NL... ben benieuwd... laat t speculeren maar beginnen :p |
|
|
| jp |
| Arminn van Buuren en Paul Oakenfold :p |
|
|
| Dj Technique |
| ben er nooit geweest het is dus tijd om er naar toe te gaan |
|
|
| basvh |
| sander kleinenberg komt op de LFA |
|
|
| HBtje |
| Ik zie t op zn site staan idd.... vreemd na die rare actie van paar jaar geleden werd hij toch geboycot bij Vandit en co ? |
|
|
| heikster |
Zit er ook ernstig over te denken om te gaan.
Dan maar 2 lange weekenden vrij nemen. Love Parade en Streetparade :D |
|
|
| jp |
hehehe de Casino is gesloten dus Sander kan geen stunts meer uithalen zoals in 2003 :haha:
Best jammer :( |
|
|
| basvh |
| begint nu wel heeeeel ernstig te kriebelen. als ik een mooi groepje mee krijg zou het nog best weleens kunnen dat ik hier heen ga ipv de dans vallei :eyes: |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
hehehe de Casino is gesloten dus Sander kan geen stunts meer uithalen zoals in 2003 :haha:
Best jammer :( |
op het midden terrein is plek zat voor een paar decks en wat kasten... :D.. ik g alleen als het full size is, de laatste x vond ik qua entourage behoorlijk tegenvallen, helemaal omdat je niet meer ff weg kon uit de main. behalve nnaar buiten, maar dat was erg klein en nat...brrr |
|
|
| basvh |
| hopen dat engeland snel uit de wk wordt gekickt zodat er zeker geen engels hooligans daar op strasse der 17 j. rondlopen |
|
|
|
|