return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
The Loveparade is back! (pg. 3)
View this Thread in Original format
HBtje
www.paulvandyk.de

Love is back and The love from Above on July 14th, 2006

The Loveparade is back in Berlin on July 15th 2006 and we will hosted our annual party "The Love from Above" on Friday 14th of July - the night before the parade.More info´s , our full line up etc coming soon
ZZandirt
quote:
Originally posted by HBtje
www.paulvandyk.de

Love is back and The love from Above on July 14th, 2006

The Loveparade is back in Berlin on July 15th 2006 and we will hosted our annual party "The Love from Above" on Friday 14th of July - the night before the parade.More info´s , our full line up etc coming soon


dabei..!!
HBtje
Geruchten gaan dat er 2 'grote' djs komen draaien op TLFA, die hier nog nooit gedraaid hebben... Een uit de UK en een uit NL... ben benieuwd... laat t speculeren maar beginnen :p
jp
Arminn van Buuren en Paul Oakenfold :p
Dj Technique
ben er nooit geweest het is dus tijd om er naar toe te gaan
basvh
sander kleinenberg komt op de LFA
HBtje
Ik zie t op zn site staan idd.... vreemd na die rare actie van paar jaar geleden werd hij toch geboycot bij Vandit en co ?
heikster
Zit er ook ernstig over te denken om te gaan.

Dan maar 2 lange weekenden vrij nemen. Love Parade en Streetparade :D
jp
hehehe de Casino is gesloten dus Sander kan geen stunts meer uithalen zoals in 2003 :haha:

Best jammer :(
basvh
begint nu wel heeeeel ernstig te kriebelen. als ik een mooi groepje mee krijg zou het nog best weleens kunnen dat ik hier heen ga ipv de dans vallei :eyes:

ZZandirt
quote:
Originally posted by jp
hehehe de Casino is gesloten dus Sander kan geen stunts meer uithalen zoals in 2003 :haha:

Best jammer :(



op het midden terrein is plek zat voor een paar decks en wat kasten... :D.. ik g alleen als het full size is, de laatste x vond ik qua entourage behoorlijk tegenvallen, helemaal omdat je niet meer ff weg kon uit de main. behalve nnaar buiten, maar dat was erg klein en nat...brrr
basvh
hopen dat engeland snel uit de wk wordt gekickt zodat er zeker geen engels hooligans daar op strasse der 17 j. rondlopen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 
Privacy Statement