|
The Loveparade is back! (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
| via GTA forum heb ik vernomen dat Sasha al zijn Berlijn gigs van dat weekend cancelled... |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by jp
Lekker weekend zuipen :D |
Becks met een über döner spezial :cool: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by HBtje
via GTA forum heb ik vernomen dat Sasha al zijn Berlijn gigs van dat weekend cancelled... |
Mooi zo :) |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Mooi zo :) |
doettumij een biertje magik.... :-)) |
|
|
| HBtje |
Kijkend naar PvD's truck op de parade... wie gaat Sasha vervangen... Jose Amnesia ? John Askew ?
In ieder geval lekkerder en beter dan sss
saaie sasha
En nu tiet voor een Mixeryyyyyyyyyyyyyyy :toothless |
|
|
| jp |
@ Magik
pers Lovebase geregeld :) |
|
|
| ZZandirt |
who's there anyway???
sofar:
1 JP
2 Magik
3 HBtje
4 Gonzo
5 zzandirt
anyone else? |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
who's there anyway???
sofar:
1 JP
2 Magik
3 HBtje
4 Gonzo
5 zzandirt
anyone else? |
Één of andere MdJ of zoiets. :toothless |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Één of andere MdJ of zoiets. :toothless | \
die ken ik!!
nog nooit horen draaien overigens....
maar dat is een participant,toch??? geen bezoeker pur sang
meeten @ grosse stern om 22.00?? :haha: |
|
|
| Gonzo |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
meeten @ grosse stern om 22.00?? :haha: |
:toothless
daar bij die pretzel verkoper? |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by ZZandirt
anyone else? |
Ik ben bezig met onderhandelingen :tongue2 . Ik kan het eigenlijk niet maken om dat weekend thuis te zitten met 3 van zulke VETTE feesten op de agenda (feestje in barcelona, feestje in berlijn of densvellie). |
|
|
| jp |
| Je kan niet meerijden Kolk :( |
|
|
|
|