|
The Loveparade is back! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| HBtje |
Het bericht dat Marc van Linden een eigen truck heeft, was de doorslaggevende factor?
:haha: :toothless |
|
|
| jp |
| Nee, dat de line-up van SG zuigt |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Nee, dat de line-up van SG zuigt |
do tell, plzz |
|
|
| HBtje |
| Voor Duitse begrippen is ie opzich best goed, sven vath, moguai, disco boys tjaaaaaaaaa :o |
|
|
| ZZandirt |
| quote: | Originally posted by jp
Kijk maar op www.id-t.com
Zie je in Berlijn :p |
fukkit
nu! |
|
|
| jp |
Kan niet, moet werken :p
Het is wel een Duits bedrijf :D |
|
|
| jp |
Hello Mr. JP,
We are delighted to confirm your reservation in the following hotel :
Hotel Ibis Berlin Mitte
Prenzlauer Allee 4
10405 BERLIN
Germany
Arriving: Jul 13, 2006
Leaving: Jul 16, 2006
For 3 nights
1 Room for 2 persons
:happy2: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jp
Nee, dat de line-up van SG zuigt |
coole line up voor een club maar vraag me af of je daarmee die schalke arena volkrijgt.
volgens mij loopt sensation belgie ook niet storm
In qontrol niet uitverkocht
Line Up dance valley die op dit moment toch niet zoveel indruk maakt.
Bijltjes jaar voor de grote organisaties? |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by jp
Ik laat Sensation en Dance Valley schieten en kies voor Berlijn :o |
Jij kan ook niet kiezen he :p |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik schijn ook weer tegaan :crazy: |
|
|
| eieregooie |
| Nou, mij niet gezien :p |
|
|
|
|