|
IT LIVES: Post Your Pictars PART V (pg. 534)
|
View this Thread in Original format
| montana |
| quote: | Originally posted by Rainborn
Redan här gick det lite fel hahahaha :stongue: :haha:
|
jag är inte nollåtta, känner mig sårad att bli kallad det, jovisst, jag spenderar mycket tid i stockholm, brukar festa i stockholm, köpa kläder i stockholm, brukar pippa stockholmsbrudar och typ köpa skivor i stockholm... men annars fan, jag är inte nollåtta. akta så jag inte kommer över till götet, bankar skiten ur dig, klär dig i bratkläder och sen dumpa dig i fittja. |
|
|
| Rainborn |
| quote: | Originally posted by montana
jag är inte nollåtta, känner mig sårad att bli kallad det, jovisst, jag spenderar mycket tid i stockholm, brukar festa i stockholm, köpa kläder i stockholm, brukar pippa stockholmsbrudar och typ köpa skivor i stockholm... men annars fan, jag är inte nollåtta. akta så jag inte kommer över till götet, bankar skiten ur dig, klär dig i bratkläder och sen dumpa dig i fittja. |
Allt du kan göra med mig är att banna mig, men det vill du inte, för du älskar mig för mycket. Erkänn, säg det! Du älskar mig med hela ditt hjärta, och lite av din penis. :whip: |
|
|
| montana |
Allt du kan göra med mig är att banna mig, men det vill du inte, för du älskar mig för mycket. Erkänn, säg det! Du älskar mig med hela ditt hjärta, och lite av din penis. :whip: |
hade inte ens tänkt iden på att banna dig, men nu när du gayar till det så där lol, då fan. |
|
|
| Rainborn |
Hi, my name is Montana or something, I'm from Southern Taelje and I don't know . All I know is that I'm Matty's bitch and that Gothenburg and their awesome, awesome GAIS is the best!
| quote: | Originally posted by montana
hade inte ens tänkt iden på att banna dig, men nu när du gayar till det så där lol, då fan. |
Hahahaha. Fan va jag älskar den här sidan, och folket smo hänger här. ÄLSKAR ER! OCH ALLA MINA KOMPISAR! |
|
|
| montana |
| du tigger om det eller hur. |
|
|
| djshan |
the reason im not on TA very often is because:

;) :D |
|
|
| Rainborn |
| quote: | Originally posted by djshan
the reason im not on TA very often is because:

;) :D |
AWESOME! One of my friends is taking courses in whatever, she's gonna become a pilot of some kind. She's really cute too... :gsmile: |
|
|
| Nrg2Nfinit |
AWESOME! One of my friends is taking courses in whatever, she's gonna become a pilot of some kind. She's really cute too... :gsmile: |
pics
i hope her chest is bigger then yours |
|
|
| Rainborn |
| quote: | Originally posted by Nrg2Nfinit
pics
i hope her chest is bigger then yours |
Dude, get back in prison, you ugly duck |
|
|
| Nrg2Nfinit |
Dude, get back in prison, you ugly duck |
my duck is big like can of worms |
|
|
| Rainborn |
| quote: | Originally posted by Nrg2Nfinit
my duck is big like can of worms |
:eyes: What did they do to you in there, man?!
Yo...you... dropped the... you dropped the soap, didn't you? |
|
|
| Nrg2Nfinit |
| i dropped the soap several times.. then asked people to pick it up for me ;) |
|
|
|
|