|
IT LIVES: Post Your Pictars PART V (pg. 545)
|
View this Thread in Original format
| Rainborn |
| quote: | Originally posted by montana
du är 16år. och ser ut som en liten blond mimbo. då är du fjortis automatiskt grabben |
Att vara fjortis är en sak som har med ens inställning till saker, och ens allmänna jävla hjärnkapacitet, att göra. Om jag får säga det själv så är jag ganska mogen av mig.
Jag hatar dig nu, jag ska fan uppnå administratör status och banna ditt arsle ner hit till Göteborg så att jag kan ge dig en kaka. |
|
|
| all-nite-freak |
| all i understood was kaka |
|
|
| Rainborn |
| quote: | Originally posted by all-nite-freak
all i understood was kaka |
Then why don't you kindly tell us what the it means? 'CAUSE I DON'T REALLY TRUST YOU, YOU ASSWIPE. YOU MIGHT JUST BE SOME UNDERCOVER AGENT FROM CROATIA, KNOWING EVERYTHING ABOUT SWEDEN AND YOU'RE PLANNING TO KILL ME AND MY BELOVED MONTANA! |
|
|
| montana |
| quote: | Originally posted by Rainborn
Att vara fjortis är en sak som har med ens inställning till saker, och ens allmänna jävla hjärnkapacitet, att göra. Om jag får säga det själv så är jag ganska mogen av mig.
Jag hatar dig nu, jag ska fan uppnå administratör status och banna ditt arsle ner hit till Göteborg så att jag kan ge dig en kaka. |
jag älskar dig också |
|
|
| Rainborn |
| quote: | Originally posted by montana
jag älskar dig också |
Och jag fick dig att skratta. Jag fick en jävla pensionär att skratta? :wtf: Maybe I need to brush off all the dust from my jokes, and , 'cause that's just ed yo. |
|
|
| all-nite-freak |
| quote: | Originally posted by Rainborn
Then why don't you kindly tell us what the it means? 'CAUSE I DON'T REALLY TRUST YOU, YOU ASSWIPE. YOU MIGHT JUST BE SOME UNDERCOVER AGENT FROM CROATIA, KNOWING EVERYTHING ABOUT SWEDEN AND YOU'RE PLANNING TO KILL ME AND MY BELOVED MONTANA! |
naw you can keep the Swedish Fart sound Mafia and Mats Sundin. |
|
|
| Rainborn |
naw you can keep the Swedish Fart sound Mafia and Mats Sundin. |
I thought you were THE lurker. 'cause I've explained that I don't really like SHM, and I probably never will... Even though one of em would play a track that I like, it'd go almost , immediately. LOL! |
|
|
| Demoted |
| quote: | Originally posted by Danny Ocean
Brittany Murphy |
I only see it in the eyes. That's it :wtf: |
|
|
| montana |
Mats Sundin. |
hey, don't be dissing mats sundin. |