return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Ferry Corsten @ Haoman17 TA - 27.04.06 (pg. 10)
View this Thread in Original format
omergunr
מוש אני קונה לך כרטיס עם אתה משיג לי כניסה כניסה בטוחה..

סבבה? :happy2:
sabi10
גברותיי ורבותיי....אני יוצא למילואים 3 שבועות ברמת הגולן, מקווה שתעשו חיים אצל פרי קורסטן וגם ביום העצמאות שמתקרב...

בכל אופן, נתראה בעוד 3 שבועות ככה.
:cool:
Koby
quote:
Originally posted by sabi10
גברותיי ורבותיי....אני יוצא למילואים 3 שבועות ברמת הגולן, מקווה שתעשו חיים אצל פרי קורסטן וגם ביום העצמאות שמתקרב...

בכל אופן, נתראה בעוד 3 שבועות ככה.
:cool:

איפה ברמת הגולן?

אני כבר מתאר לעצמי את התגובות..
Shahar
quote:
Originally posted by sabi10
גברותיי ורבותיי....אני יוצא למילואים 3 שבועות ברמת הגולן, מקווה שתעשו חיים אצל פרי קורסטן וגם ביום העצמאות שמתקרב...

בכל אופן, נתראה בעוד 3 שבועות ככה.
:cool:


תאמין לי סאבי
העולם מתאכזר לאנשים הכי טובים
אני שם כסף שהודיעו לך על זה בדיוק כשהיית בדרך לקנות כרטיסים לפרי
למרות שאני אישית שמעתי על חוק שצריך להודיע לך על מילואים כמה חודשים מראש אחרת זה נחשב מילואים התנדבותיים ואז יש לך הרבה הקלות


quote:
Originally posted by Koby
איפה ברמת הגולן?


למה אתה מפיל תבנאדם לא חבל?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
תאמין לי סאבי
העולם מתאכזר לאנשים הכי טובים
אני שם כסף שהודיעו לך על זה בדיוק כשהיית בדרך לקנות כרטיסים לפרי
למרות שאני אישית שמעתי על חוק שצריך להודיע לך על מילואים כמה חודשים מראש אחרת זה נחשב מילואים התנדבותיים ואז יש לך הרבה הקלות




למה אתה מפיל תבנאדם לא חבל?


זכותו של סאבי ייאמר שהוא כבר אמר על המילואים שלו כאן לפני לפחות איזה חודש וחצי
gErver
עזוב אותך שטויות.. מה יש לך לעשות בגולן...

תגיע לפרי !

סתם.. תעשה חיים במילואים

שמעתי שיש מסיבות מוקשים קטלניות בצפון...:nervous:

:happy2:
Glenn-Holmes
טוב הודעה רשמית

כל משמגיע (או שלא) למסיבה ורוצה להשתתף בחווית פרה-פארטי נדירה ברמלה הקטנה והצנועה בחדר קטן וצנוע שבביתי ולהנות ממיטב מוזיקת החימום מתחיל מפרוגרסיב ועולה עד...משלא תשמעו אותי מנגן באף מקום אחר
כמה מהתקליטים הטיפה יותר ישנים פה של אפליפטינג ואולי אף טיפה טק

הדרך היחידה להקשיב לזה היא להגיע לפה כי הסט לא יוקלט
נוכחים
אני
מארק
דודו כנראה

הפרה פארטי יחל ב-22:30 ביום חמישי בלילה
HANDSOME PR
---------------------------------------------------------------------
הודעת חירום
ח'ברה,מיום חמישי בבוקר,רוב הסיכויים שהמחיר לכרטיס ייעלה ל-110 ש''ח
מהירים (ולא מרירים)-נא להזדרז,נישאר 24 שעות אחרונות עדיין ל90 ש''ח...

וזיכרו-פרי הולך לקרוע ת'רחבה!!
Koby
מחר פרי..והייתי עצלן לארגן כרטיס עד עכשיו...
מי מארגן לי כרטיס?
HANDSOME PR
לא להיות מרירים,פרי עולה בערך ב3 עד הבוקר ולא ניתן לו לרדת!!!..זה
בדוקקקקקקקקקקקק

כרטיסים אחרונים למהירים בלבד,אפשר להשיג אותי עד הערב-0528303124 עופר

Koby
הסתדרתי =] תודה לירון..

ממה שנראה לי פרי יעלה ב3:30 עד 5..מעט מאוד..אבל עדיין יהיה חבל לפספס ארוע כזה..
m0sh
יש לי מבחן מחר ב10 בבוקר
גם אם הייתי רוצה לבוא אני לא יכול
רק שסטיב אנג'לו או מארקו וי לא יבואו בשבועיים הקרובים בחמישי בטעות כי יש לי מבחנים !!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 15 
Privacy Statement