return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Ferry Corsten @ Haoman17 TA - 27.04.06 (pg. 13)
View this Thread in Original format
Koby
אני לא מקצועי כמו מארק אז אם למישהו יש מה להוסיף או לתקן אני ישמח..


01. Airwave Vs Rising Star - When Things Go Wrong 2005 Meets Sunspot 2005
02. ID
03. Luminary - Wasting (Ronski Speed Remix)
04. Leon Bolier - My Precious
05. Tatana - If I Could (Ronski Speed Remix)
06. ID
07. Kyau Vs Albert - Kiksu
08. Lange vs. Gareth Emery - Three
09. ID
10. Fb Feat Edun - Whos Knockin (Ferry Corsten Remix)
11. Ferry Corsten - Fire (Flahover Remix) נתקע...כמה שניות של שקט..
12. ID
13. Ferry Corsten - Fire (Flahover Remix)
14. Above & Beyond - Can't Sleep
15. Ferry Corsten - Startraveler (Hydroid And Inner&Outer Remix)
16. Ferry Corsten - Whats up תודה ליקו
17. ID
18. Sander Van Doorn - Punk'd (SVD Remix) ידעתי שזה מוכר לי
19. ID גם זה נראה לי פרי חדש
20. Ferry Corsten - Rock Your Body Rock
21. Ferry Corsten - Everything Is Beutiful
22. Mode Hookers - Breathe (Sean Tyas remix)
23. ID וגם זה...
24. ID

לא נראה לי שנגלה את האיי די לפני שהאלבום שלו ישתחרר..
ועוזי שמע את..
ronald van geldren- this way (rank1 remix)
=]
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
03. Luminary - Wasting (Ronski Speed Remix)


לא שמעתי את זה עד היום
נראה לי זה הקטע היחיד שבאמת הייתי מתלהב לשמוע במסיבה
Koby
quote:
Originally posted by Shahar
לא שמעתי את זה עד היום
נראה לי זה הקטע היחיד שבאמת הייתי מתלהב לשמוע במסיבה

ארמין ניגן אותו באסוט אם אני לא טועה..והרמיקס של אנדי מור לוקח בגדול..וגם המקורי בעצם..
Dj Alex (ISR)
כן.. היה לא מזמן באסוט
Shahar
quote:
Originally posted by Koby
ארמין ניגן אותו באסוט אם אני לא טועה..והרמיקס של אנדי מור לוקח בגדול..וגם המקורי בעצם..


אנדי מור רמיקס בנזונה כן
אבל המקורי מעפן לדעתי
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
אנדי מור רמיקס בנזונה כן
אבל המקורי מעפן לדעתי

עדיף על רונסקי
markfeldman
quote:
Originally posted by Koby
אני לא מקצועי כמו מארק אז אם למישהו יש מה להוסיף או לתקן אני ישמח..


01. Airwave Vs Rising Star - When Things Go Wrong 2005 Meets Sunspot 2005
02. ID
03. Luminary - Wasting (Ronski Speed Remix)
04. Leon Bolier - My Precious
05. Tatana - If I Could (Ronski Speed Remix)
06. ID
07. Kyau Vs Albert - Kiksu
08. Lange vs. Gareth Emery - X Equals 69
09. ID
10. Fb Feat Edun - Whos Knockin (Ferry Corsten Remix)
11. Ferry Corsten - Fire (Flahover Remix) נתקע...כמה שניות של שקט..
12. ID
13. Ferry Corsten - Fire (Flahover Remix)
14. Above & Beyond - Can't Sleep
15. Ferry Corsten - Startraveler (Hydroid And Inner&Outer Remix)
16. ID נשמע כמו פרי חדש
17. ID
18. ID
19. ID גם זה נראה לי פרי חדש
20. Ferry Corsten - Rock Your Body Rock
21. Ferry Corsten - ID מאוד דומה לפאנק..
22. Mode Hookers - Breathe (SVD remix)
23. ID וגם זה...
24. ID


אני ממנה אותך מהיום לסגן שלי...;)

כצפוי סט די אנרגטי עם המון חומרים של פרי...

לגבי הגרסה של רונסקי ללומינארי אני מסכים עם החבר'ה שהגירסה של אנדי מור יותר טובה.
Glenn-Holmes
קובי סחטיין!

מעט תיקונים

לא יודע כמה קטעים היו בין רוק יור באדי רוק לבריט' אבל הקטע לפני בריט' היה ה-קטע של הערב!

קטע חדש של פרי
פשוט מטורף
סגנון סאנדר ואן דורי אבל משהו ממש ממכר
זה שילב בין 3 פרי שהכרנו
פרי הישן עם מלודיה סוחפת קסומה לקטע
פרי שהתחלנו להכיר ב-2003 עם יציאת אלקטרו מקפיצה מהקטע המלודי ופרי החדש אולי עם מקצב טרייבליסטי באס מהפנט והרבה מאוד משחקי פרקשנים
קטע מ-ד-ה-י-ם

תיקון נוסף

lange vs gareth emery - three
זה הקטע שנוגן ולא איקס איקוואלס

זהו סה"כ עבודה טובה

שחר תגיד משתגיד
פספסת בענק
כמובן אתה תרצה להיראות צודק עכשיו
פספסת
תקרא את זה טוב
פספסת
לא היה עמוס
היה מקום לרקוד
המוזיקה היתה מעולה
ואם אתה חושב שלא פספסת אז מה אני יגיד לך יש לך בעיה קשה מאוד בתור אחד
שמתיימר להיות די גיי של אפליפטינג וטק טראנס - זה היה סט שמישהו שאוהב תסגנונות האלה לא יכול להשאר אדיש כלפיו
נקודה

אני חפרתי כמו משוגע
ולא קשה לי להצהיר שבפעם השלישית שראיתי את פרי (אתמול בלילה) הוא היה יותר טוב לפחות מהפעם הקודמת לטעמי

כן יירבו מסיבות כאלה

ובקשר לאומן

קודם כל העובדה שלא היו אנשים בחוץ והזרימה פנימה היתה חלקה הפעם - קבלו על זה מילה טובה

אבל...
תמשיכו עם הרעיון שלכם להעלות את מיילי אחרי אפליפטינג
מבחינת בניית ערב ציון נכשל בגדול
אני לא מגיע לאפטר ופול ואן דייק גם אצלי בסימן שאלה ענק
מה לעשות
לא ראיתי עוד מקום בעולם שדי גיי מקום חמישי בעולם צריך לעלות אחרי חימום כמו שהיה אתמול
ככה לא מחממים טראנס אירופאי -אני לא יכול להאשים תדי גיים הצעירים שקיבלו הזדמנות לנגן ודחפו אותם לפני פרי - זה שילוב מזעזע מבחינת ליין אפ

אהה ומיילי סוגר סטים...
סיבה מצוינת עבורי להשאר בבית
שום דבר לא יקרה אם הוא ייתן למסורת שידועה בכל העולם להתקיים גם באומן
כשהקהל מבקש עוד קטע אחרון מפרי הקהל צריך לקבל את זה
באופן אישי אני לא מתכוון לחזור יותר מדי לאומן אלא אם יקרו דברים שלא בשליטתי (ע"ע מרקוס באומן)
omergunr



:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Dj-Lico
הייתה מסיבה טובה לאללה
הסאונד הרס לי את החיים
אבל אני חייב לציין שפרי נתן הופעה לא רעה בכלל
ביאס אותי שבקושי היה מלודיק
היה יותר מדי טרייבלי ואלקטרוני לדעתי
אבל בקטנה...
לגבי טראקליסט

לקטע החדש של פרי קוראים
Ferry Corsten - Whats up
זה נוגן איפשהוא באמצע כזה
איזה 3-4 טראקים לפני רוק יו בדי
והוא ניגן גם
Sander Van Doorn - Punk'd
לא זוכר איזה גרסא

Efirand
שלום לכולם .
פעם ראשונה שאני כותב כאן
(כן כן אני זה זה מאיננר אנד אאוטר )
בכל אופן רציתי להגיב בנושא של המסיבה עפ פרי קורסטן , כי אני חושב
שחשוב שאנשים פה ידעו מה באמת הלך אתמול.

קודם כל - נתחיל בארגון הגרוע של הליין: מישהו צריך להסביר לנו איך בדיוק אנחנו אמורים לקבל את פרי אחרי הסט מינימל טקנו הלא קשור (מיותר לציין מזעזע) של די ג'יי טובי או יואב בי.
נמשיך בעובדה שהסאונד היה כל כך גרוע שמעבר לזה שהוא היה מוגבר מעבר למידה הסבירה למועדון , היה דיסטורשין שהגיע מהתדרים הנמוכים מה שגם לשני דברים:
א) לא ניתן לזהות שום בייס ליין ולכן אין "גרוב" לקטעים ולא שומעים שום גוון או טון לבייס ליין (בעיה למשל בקטעים ווקאלים)0
ב) פיצוצים של "קיק" שמגיעים לך לבטן ונותנים הרגשה לא נעימה

איך זה מתקשר לסט של פרי קורסטן ?? אז ככה - כיון שאין גרוב לקטעים - אין דרייב , לא מבינים מה הולך בקטע
, הרגשה כאילו הסט לא "זורים" וגם שיש ברייק מגניב - לאחריו פשוט מגיע דקה של בלאגן שלא מבינים בכלל אם זה מלודיה או יריות באויר.

לזה אני קורא זילזול בבליינים .

אני אישית הלכתי אחרי ששמעתי את הרמיקס שלנו לפרי קורסטן מסיבה אחת: אני לא מוכן לוותר על כושר השמיעה שלי בעבור שום הנאה כזאת.
מי שנשאר בלי אטמים רוב הסיכויים שפגע לעצמו קשות בשמיעה ומי ששם אטמים פשוט לא נהנה מהסט כי גם ככה היה רק דיסטורשין מעבר לסאונד הגבוהה בהגזמה

אני חושב שמה שהיה אתמול זה פשוט בזיון לשמו , מי שטוען שנהנה לשמוע אתמול את פרי אני מציע לו ללכת למסיבה נורמלית או רייב גדול בחו"ל ולשמוע איך באמת מתייחסים למוזיקה שם. מה שקיבלנו אתמול זה פשוט נזק לכל החיים ולא יותר מזה.

לכו תסבירו לאנשים למה לא כיף לשמוע מוסיקה אלקטרונית בארץ עכשיו .. מה הפלא אם ככה מזלזלים בדי ג'יי ובקהל . שיתביישו כל בעלי המועדונים בארץ.

זהו. יש לי עוד מה להגיד על המסיבה אבל אין לי כח להתלונן.
אם מישהו מתכוון לעשות משהו בנידון אני מציע שנתקשר לעירית תל אביב ונגיד להם שצריך לעשות ביקורת סאונד למועדון . הם יצטרכו להוריד את הווליום מה שיפגע בכמות הבליינים ואולי ככה הם ילמדו לקח לא לזלזל בנו.

תודה למי שקרא ;)

(ואגב לכל אלא שרושמים שרק איתי עשה את הרמיקס לפרי קורסטן - אנחנו יודעים שהורדתם את הקטע מהאינטרנט זה בסדר .. רק לפחות תשרמו את הקרדיטים בטייטל פעם הבאה):tongue2
Koby
quote:
Originally posted by Efirand
אם מישהו מתכוון לעשות משהו בנידון אני מציע שנתקשר לעירית תל אביב ונגיד להם שצריך לעשות ביקורת סאונד למועדון . הם יצטרכו להוריד את הווליום מה שיפגע בכמות הבליינים ואולי ככה הם ילמדו לקח לא לזלזל בנו.

מסכים..עדיין יש לי קצת כאבים באוזניים..
לא הבנתי איך הורדת הווליום תפגע בכמות הבליינים? נראה לי שהם פשוט מזלזלים בסאונד ולא מבינים בזה כלום..כי זה לא עולה כסף להוריד טיפה את הווליום...
שמעתי
Kyau Vs Albert - Kiksu
באוטו בדרך הביתה וזה נמשע הרבה יותר טוב מבמסיבה..תמיד חשבתי שזה אמרו להיות בדיוק ההפך...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Privacy Statement