return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Ferry Corsten @ Haoman17 TA - 27.04.06 (pg. 4)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
חחחח כאילו אתה לא יודע שמוקדמת תעלה 120 חח


90-100
ליתר דיוק

מוש הוא דוגמא כמו שרובנו ואף כמעט כולנו דוגמא ללמה הסצינה בארץ בבעיה
המיעוט שאוהב את זה לא מוכן להשקיע מעט כדי להנות כשכבר מביאים לנו משהו טוב
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
90-100
ליתר דיוק

מוש הוא דוגמא כמו שרובנו ואף כמעט כולנו דוגמא ללמה הסצינה בארץ בבעיה
המיעוט שאוהב את זה לא מוכן להשקיע מעט כדי להנות כשכבר מביאים לנו משהו טוב


אתה מתכוון
המיעוט שיכול לקנות את המועדון ועדיין לא מוכן להשקיע
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
אתה מתכוון
המיעוט שיכול לקנות את המועדון ועדיין לא מוכן להשקיע


חחח זה כבר היה מתחת לחגורה
m0sh
כמה דברים
1.תמשיכו לקנא
2.שחר יא מליין קנית טלויזיה ב20 אלף שקל לחדר! :P

3.
אילו זה יפה שאתה חושב שאני הבעיה
אבל אני ממש לא אוהב את פרי
כלומר טראנס
זה כבר מוזיקה שלא ממש מושכת אותי
אני הרבה יותר בכיוון האוס וטכנו

80 כניסה
עוד איזה 40-80 שקל שתייה
כבד לי
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
כמה דברים
1.תמשיכו לקנא
2.שחר יא מליין קנית טלויזיה ב20 אלף שקל לחדר! :P

3.
אילו זה יפה שאתה חושב שאני הבעיה
אבל אני ממש לא אוהב את פרי
כלומר טראנס
זה כבר מוזיקה שלא ממש מושכת אותי
אני הרבה יותר בכיוון האוס וטכנו

80 כניסה
עוד איזה 40-80 שקל שתייה
כבד לי


מה אתה מתלונן על הכסף נו אורגינל
אתה יכול לקנות תמקום
תשתה בבית ותחסוך תכסף
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
כמה דברים
1.תמשיכו לקנא
2.שחר יא מליין קנית טלויזיה ב20 אלף שקל לחדר! :P

3.
אילו זה יפה שאתה חושב שאני הבעיה
אבל אני ממש לא אוהב את פרי
כלומר טראנס
זה כבר מוזיקה שלא ממש מושכת אותי
אני הרבה יותר בכיוון האוס וטכנו

80 כניסה
עוד איזה 40-80 שקל שתייה
כבד לי


הייתי אומר אל תשתה...

עובד בשבילי :)

טוב אין לך שום תירוץ לסאשה אני מקווה או שנתחיל לקרוא לך מוש10
m0sh
סשה אני אגיע בטוח...אלא אם אף אחד מהחברים לא ירצה לבוא
אולי לפרי
אני אשאל חברים
אבל סעמק הבוס שלי ביאס אותי שהוא לא עובד בפסח ומחר אני נפגש עם התובעת ... מקווה להוריד את הקנס שלי ב1000 שקל
ולא לקבל עוד שלילה
Star
http://news.walla.co.il/?w=/1/889959


די די כבר עם האלימות המפגרת הזאת

למה אנשים לא יכולים לצאת היום בלי סכינים ובלי דוקרנים ופשוט לצאת כדי להנות ולא כדי לריב מכות

הלך פרי קורסטן ?:mad:
markfeldman
בטח יעבירו את זה למועדון אחר.
Shahar
quote:
Originally posted by Star
http://news.walla.co.il/?w=/1/889959


די די כבר עם האלימות המפגרת הזאת

למה אנשים לא יכולים לצאת היום בלי סכינים ובלי דוקרנים ופשוט לצאת כדי להנות ולא כדי לריב מכות

הלך פרי קורסטן ?:mad:


יייייששששששששששששששששששששששששששש
אמן יעבירו תמסיבהה!!!!

Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Shahar
יייייששששששששששששששששששששששששששש
אמן יעבירו תמסיבהה!!!!

כה. אם אפשר לסביבות 2010 או תאריך כלשהו שאני אוכל להכנס בלי לחץ..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
יייייששששששששששששששששששששששששששש
אמן יעבירו תמסיבהה!!!!


אתה יותר דפוק משחשבתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement