return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Ferry Corsten @ Haoman17 TA - 27.04.06 (pg. 6)
View this Thread in Original format
sabi10
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
הייתי אומר אל תשתה...

עובד בשבילי :)

טוב אין לך שום תירוץ לסאשה אני מקווה או שנתחיל לקרוא לך מוש10


ה - 10
שלי בלבד...:D :cool:
omergunr
Ferry Corsten @ near haHaoman17 TA - 27.04.06

:o
Liran-A
היה ארמין ועכשיו פרי?!?!!?

יואוווו אני חיייבבבבב ללכת חייבבבבב!!!!
YO-I
אני מקווה שפרי יעקוץ בכמה קלאסיקות ושינגן את
I LOVE YOU
שאותו אני אקדיש לחברה החדשה שלי

DjChook
מזל"ט על החברה
כבר אהבה :) ? סחטיין
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
בונא מה תדפוק? מי מדבר על סאונד עכשיו חלאס
מה עוזר לך סאונד טוב אם אתה לא יכול לזוז וכל הזמן עפים עליו???.
אני הייתי בארמין בטיאלוי ולא היה צפוף
אתה מוזמן לשאול פה תאנשים אחד אחד


שחר עם כל משכתבת פה דווקא הסכמתי
אבל ארמין בטי אל וי היה צפוף מאוד כמו באומן

מבחינתי באומן היה גרוע יותר כי באתי גם חולה אז אני לא יכול לעשות השוואה טובה

אבל המסיבה הכי עמוסה שהייתי בה בארץ עד אותה מסיבה באומן היתה ארמין בטי אל וי
m0sh
ואל תשכח שהסאונד פשוט נוראי
אני זוכר שהסתכלתי על המיקסר ופשוט הכל מגיע לכתום בווליום
sabi10
quote:
Originally posted by omergunr
Ferry Corsten @ near haHaoman17 TA - 27.04.06

:o


פרי קורסטן ליד האומן 17, מה זאת אומרת ליד האומן 17???
sabi10
quote:
Originally posted by m0sh
ואל תשכח שהסאונד פשוט נוראי
אני זוכר שהסתכלתי על המיקסר ופשוט הכל מגיע לכתום בווליום


כן, משום מה בארץ חושבים שככל ששמים ווליום גבוה יותר ככה זה יותר טוב...ובנוסף מפוצצים לנו את המוח ומקפיצים את הלבלב... עדיין לא הבינו שזה בעצם דופק את איכות המוזיקה שקורעים את הרמקולים...

וככה נראיתי שעמדתי על הבמה לפני הרמקולים
:eyes: :eyespop: :crazy:
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר עם כל משכתבת פה דווקא הסכמתי
אבל ארמין בטי אל וי היה צפוף מאוד כמו באומן

מבחינתי באומן היה גרוע יותר כי באתי גם חולה אז אני לא יכול לעשות השוואה טובה

אבל המסיבה הכי עמוסה שהייתי בה בארץ עד אותה מסיבה באומן היתה ארמין בטי אל וי


היה צפוף נכון אבל לא כמו באומן
והנה תשאל את חן אם באמת היה כל כך צפוף?
ההבדל הוא שבטיאלוי הצפיפות נגמרת ב 2
ובאומן היא נגמרת ב 5



quote:
Originally posted by m0sh
ואל תשכח שהסאונד פשוט נוראי
אני זוכר שהסתכלתי על המיקסר ופשוט הכל מגיע לכתום בווליום


הסאונד לא משנה את העובדה שכשארמין היה באומן היה הרבה יותר גרוע
מה עוזר לך סאונד אם אתה לא יכול לזוז? ומילא לא יכול לזוז
כל הזמן אנשים עפים עליך

Meltdown
לא דיברתי רק על ארמין ב טי אל וי, אלא על הסט של ארמין יחד עם הסימפוניה של ויק בדום, אז היה מפוצץ ברמות קשות כפי שרשמתי, לא יודע מה קרה באומן בארמין, לא הייתי כי הייתי חולה, אבל נראה מה יהיה בקורסטן(במידה ובכלל אגיע)

ויותר חשוב, נראה מה יהיה בואן דייק.
אם כל כך צפוף לכם, לא חובה לעמוד כל הזמן ליד העמדה, אני בשום מסיבה לא עומד תמיד ליד העמדה לאורך כל הסט, אלא תמיד יוצא החוצה, או מחפש מקומות שיש בהם מקום פנוי
THE_BLUE_DRAGON
מוש מוש מושי מושי חחח...
שמע סאונד סאונד אבל מה שהכי הורס את האוזניים זה הבאסים!
והסאונד בהאומן איך אני יגיד זאת?
מממ............לא משהו בכלל!!!
למה?
מפני שאני בקושי יכול לזהות בדקה ה4 של הקטע שאני הכי אוהב בעולם כאשר הוא מתנגן שם חחח...
כל מה ששומעים זה בום בום בום בום בום.....
אפילו שהייתי במסיבה עם הארדקור בצופה ז"ל לא היו כאלו בומים

אין צלילים אין כלום רק בום בום בום!
עכשיו הבומים כואבים באוזניים אז אני עם אטמי אוזניים כמובן
ואם אני עם אטמי אוזניים זאת אומרת שאני עוד יותר לא שומע את המוסיקה!

אז על איזה סאונד אתה מדבר פה?
כי לי, לא כלכך זכור ששמעתי מוסיקה.

הסאונד יכול להיות אני מאמין פצצה אבל וואלה הבאסים הבאסים שם גרועים פחד!!!

הם חיים בסרט כנראה שהבאסים עושים את כל המוסיקה
אז הם שמים פיצוצים ולא שומעים כלום חוץ מזה.

אז מממ...לא מושי :)
לצערי גם זה לא טוב שם בנוסף לגטו :sadgreen:

ומתי נראה אותך שוב עדיין לא יוצא?

ובקשר לארמין בדום ובטיאלוי
צפוץ היה!
אבל לא ככה ממש ממש ממש לא ככה!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement