return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Ferry Corsten @ Haoman17 TA - 27.04.06 (pg. 9)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Koby
23
זה מה שהם רוצים לראות שם..לבן 21 לא תהיה בעיה בכניסה..גם לבן 20 עם כרטיס ממכירה מוקדמת..זה בכלל גימיק שיווקי(מושך יותר קהל)..כשאני רואה את זה אני אוטומטית מוריד שנתיים..


חחח תאמת אתה מגיע יום אחד לגיל 23 ופתאום כשאתה חושב על זה אתה קולט שגם אם יחליטו פתאום לבדוק גילאים אתה בפנים (זה בסדר לא בדקו גילאים בצורה רצינית מספיק בשנים שעברו וזה היה עוד בנקסט שנחשבים לקשוחים יחסית לאומן...)
m0sh
נקסט זה כבר בעיה רצינית

תכלס אני לא מבין אותם
למה לעשות בלאגן לאנשים שיש כרטיסים
אפילו שאסור למכור לאנשים מתחת לגיל 23 אבל שמגיעים מה אכפת להם בן כמה הוא
הרי זה סיפור להשיג כרטיסים סתם ככה אם אתה צעיר
Koby
quote:
Originally posted by m0sh
נקסט זה כבר בעיה רצינית

תכלס אני לא מבין אותם
למה לעשות בלאגן לאנשים שיש כרטיסים
אפילו שאסור למכור לאנשים מתחת לגיל 23 אבל שמגיעים מה אכפת להם בן כמה הוא
הרי זה סיפור להשיג כרטיסים סתם ככה אם אתה צעיר

אחת הסיבות שהיום הם לא איתנו...
m0sh
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מה הוא נראה לך מנהל האומן?

10-20 שקל זה משישנה לך מוש?

אני מקווה שההודעה שלך היתה צינית...


ה10-20 שקל כן משנים
וזה יותר העניין של העיקרון להנחה מיוחדת לנו
והוא לא מנהל אבל הוא אמר שהוא מפיק את המסיבה הזאת אז בטח שהוא יכול לתת לנו הנחה אם או רוצה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
ה10-20 שקל כן משנים
וזה יותר העניין של העיקרון להנחה מיוחדת לנו
והוא לא מנהל אבל הוא אמר שהוא מפיק את המסיבה הזאת אז בטח שהוא יכול לתת לנו הנחה אם או רוצה


למיטב ידיעתי הוא יחצן
ממש לא מפיק המסיבה

מה גם שהאומן אם אני לא טועה לא אוהבים לעבוד עם הפקות מבחוץ
משקורה באומן מופק כבר באופן טבעי בהתערבותם המלאה

אבל אם אני טועה אשמח לתיקון
DvJ
RMA and Ferry

זה בשיתוף עם רדבול וממה שהבנתי הסט של פרי לא יהיה עד סוף המסיבה
קיצר קראו פרטים בפניםם.......

נ.ב.
בהצלחה למי שמשתתף בזה....
m0sh
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
למיטב ידיעתי הוא יחצן
ממש לא מפיק המסיבה

מה גם שהאומן אם אני לא טועה לא אוהבים לעבוד עם הפקות מבחוץ
משקורה באומן מופק כבר באופן טבעי בהתערבותם המלאה

אבל אם אני טועה אשמח לתיקון


מעמוד 7:

quote:
Originally posted by HANDSOME PR
הי שלום לכולם
נעים מאוד,אני עופר מזרחי,יש כאלה שכבר מכירים אותי ולאלה שלא מכירים אני אחראי על ההפקות הגדולות באומן 17 בימי חמישי אחת לחודש
ההפקה הראשונה שעבדתי עם האומן היה על הארוע של
ARMIN VAN BUUREN
ולאחר ההפקה ההיא הוחלט לעשות רייב אחת לחודש כאשר הקונספט הוא:''האומן 17 מארח את גדולי העולם''

ובכן,ההפקה הקרבה היא כמובן בואו של פרי קורסטן לאומן,מס' 5 בעולם,עוד שבועיים לאומן,ואין תענוג יותר גדול מפרי
פרטים על מכירת כרטיסים מוקדמות אני ייתן תוך 24 שעות וכדאי להתחיל להתארגן לארוע שיהיה לא פחות גדול מקודמו
תודה
עופר מזרחי :happy2:
Glenn-Holmes
שים לב

"אחראי על ההפקה"
"בשיתוף עם האומן"

"האומן 17 החליט"
Black Dragon
ההפקה היא של האומן בלבד אין מה לדבר בעניין הזה..
כל מי שעובד על ההפקה הזו הוא בעצם יחצן
m0sh
אז שילכו להזדיין

omergunr
quote:
Originally posted by m0sh
אז שילכו להזדיין


+1
:mad:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
אז שילכו להזדיין


וכל זה בגלל 10-20 שקל...

ורק אל תגיד לי שזה עקרון

לא מבין למה חייבים לעשות הנחה לאנשי פורום שמגיעים פעם בחצי שנה למסיבה שלהם...נשמע לי כמו עקרון דפוק מאוד מוש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement