| m0sh |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
למיטב ידיעתי הוא יחצן
ממש לא מפיק המסיבה
מה גם שהאומן אם אני לא טועה לא אוהבים לעבוד עם הפקות מבחוץ
משקורה באומן מופק כבר באופן טבעי בהתערבותם המלאה
אבל אם אני טועה אשמח לתיקון |
מעמוד 7:
| quote: | Originally posted by HANDSOME PR
הי שלום לכולם
נעים מאוד,אני עופר מזרחי,יש כאלה שכבר מכירים אותי ולאלה שלא מכירים אני אחראי על ההפקות הגדולות באומן 17 בימי חמישי אחת לחודש
ההפקה הראשונה שעבדתי עם האומן היה על הארוע של
ARMIN VAN BUUREN
ולאחר ההפקה ההיא הוחלט לעשות רייב אחת לחודש כאשר הקונספט הוא:''האומן 17 מארח את גדולי העולם''
ובכן,ההפקה הקרבה היא כמובן בואו של פרי קורסטן לאומן,מס' 5 בעולם,עוד שבועיים לאומן,ואין תענוג יותר גדול מפרי
פרטים על מכירת כרטיסים מוקדמות אני ייתן תוך 24 שעות וכדאי להתחיל להתארגן לארוע שיהיה לא פחות גדול מקודמו
תודה
עופר מזרחי :happy2: |
|
|
|