return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Ferry Corsten @ Haoman17 TA - 27.04.06 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
לא הבנתי על מה אתה מתלונן גיל
על זה שדוחסים אנשים?
אם כן אז זה באמת בעיה..
Sm0keMachine
אילן אולי תהיה לך הזדמנות להצטלם איתו שוב;)

בכל מקרה - ברור שאני שם....!
:cool:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אילן אולי תהיה לך הזדמנות להצטלם איתו שוב;)

בכל מקרה - ברור שאני שם....!
:cool:

אם יידחו לי תפאקינג מילואים האלה

:whip:
Black Dragon
מיותר להגיד שאני אהיה שם
מוקדמות יהיה ניתן לקנות גם אצלי בקרוב :)
YoraY
יאעווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
וווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
ווווווו


איזה זין בתחת זה נופל לי על השבוע במתקן אני אנסה לארגן שיחליפו אותי למה את זה אני לא מפספססססססססס@$#!!@$@!%#%#@!%@!#@!$%@!$@!$%$@!$@!


איפה המוקדמת יוצא?
sh33p
ברצון רב אני יגיע
מקווה שלא יהיה בעיות בכניסה לקונים במכירה מוקדמת
Scorchio
quote:
Originally posted by Black Dragon
מיותר להגיד שאני אהיה שם
מוקדמות יהיה ניתן לקנות גם אצלי בקרוב :)


נוהל חינם בצד....
Shahar
quote:
Originally posted by Black Dragon
מיותר להגיד שאני אהיה שם
מוקדמות יהיה ניתן לקנות גם אצלי בקרוב :)


נוהל חינם לחברים של צח
Glenn-Holmes
נוהל חינם לאלה שיהיו במילואים ולכן לא יהיו בכלל

הצבא עוד יישמע ממני
Scorchio
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
נוהל חינם לאלה שיהיו במילואים ולכן לא יהיו בכלל

הצבא עוד יישמע ממני


מי אמר 24 יום ולא קיבל...

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Scorchio
מי אמר 24 יום ולא קיבל...


חחח...
תאמת רציתי להגיש בקשה לדחייה ואז אמרתי לעצמי רגע הם יכולים פתאום להפיל לי את זה על סאשה...
קיצר נראה מה יהיה אבל זו ממש התחלה ברגל שמאל של השירות מילואים
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חחח...
תאמת רציתי להגיש בקשה לדחייה ואז אמרתי לעצמי רגע הם יכולים פתאום להפיל לי את זה על סאשה...
קיצר נראה מה יהיה אבל זו ממש התחלה ברגל שמאל של השירות מילואים


טוב שמעו לא נהפוך את זה לדיון על הצבא..
אבל אם מי שעושה צבא הוא פראייר..
אז מי שעושה מילואים הוא שיאאאאאאאא הפראייר :rolleyes:

תוציא גימלים, פרופיל נפשי, העיקר אל תעשה! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement