|
Ferry Corsten @ Haoman17 TA - 27.04.06 (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מארק אתה באמת קצת חציל
תבוא לפחות לסאשה (תפסיק להיות נעול! איך תהנה באיביזה אם וכאשר תיסע לשם אם אתה לא מנסה לפחות להיות במסיבה קצת אחרת? דגש על קצת - אני לא חושב שסאשה ירדים אותך בלשון המעטה) |
בדיוק! |
|
|
| Koby |
מסיבה מדהימה!!!! מארק ושחר..פראיירים שלא באתם...
וגם הצעירים פראיירים שלא נולדו כמה שנים לפני =]
כמות הקהל הייתה מושלמת..מלא אבל לא דחוס והרבה מקום לרקוד..היה גם קהל יפה יחסית למסיבות קודמות..לא היו יותר מדיי לא קשורים...סט מעולה של פרי עם הרבה קטעים חדשים שלו(טראקליסט בהמשך) בקיצור היה 9.5\10
החצי ירד על זה שלוקח כמה דקות לזהות כל טראק..
נהנתי לראות אנשים יקרים מהפורום..אילן..עוזי..איתי..וגם ירון נחשב..
שירבו מסיבות כאלה..וכמו שאמרתי..טראקליסט בהמשך... |
|
|
| Sm0keMachine |
Star Travellerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
באמת נדדתי בין כוכבים בקטע הזה ;) |
|
|
| uzi |
פרי קורסטן, האומן 17, תל אביב, 27 לאפריל 2006.
---- סיכום ----
התקליטן: פרי קורסטן, נתן סט של שעתיים וחצי.
הסט: בשעתיים הראשונות רוב הסט היה מלודיק\אפיליפטינג. במהלך כל הסט שילב פרי מדי פעם איזה להיט "אלאקטרו" שלו ובחצי שעה האחרונה נוגן הרבה מאוד מהאלקטרו שלו, חדשים וישנים. החומר בכלליות היה חדש ועדכני. היו מדי פעם טראקים לא ידועים ביניהם שניים מלודיים מעולים שאף אחד מסביבי לא זיהה. היתה תקלה שעצרה את המוזיקה לשבריר שניה ופרי התגבר עליה בקלות.
סאונד: חזק מידי! האטמי אוזניים עזרו לי כרגיל ושמעתי "סביר".
ההפקה והמועדון: היה מלא אך לא צפוף. היה מחניק מהמעשנים וממכונת העשן. הכניסה למועדון הייתה בסדר. אין מה לדבר, האומן 17 הוא יפה וגדול.
האווירה: אנשים אהבו, נהנו, התלהבו, שיטפו פעולה.
תחושה סופית: היה טוב מאוד, היה כיף, היו חברים טובים! היו קפיצות באוויר על הטראק הראשון. היו חיבוקים גדולים ל"היידרוייד" כשנוגן הרמיקס ל"סטאר טראבלר". פרי היה נחמד מאוד, הוא זיהה אותי שוב. לא היה צפוף ולכן היה ממש כיף. היה סט טוב מאוד, נהנתי מהמוזיקה וזיהייתי המון טראקים. טראקים שלא אהבתי עברו מהר. מצא חן בעייני שהוא שילב מדי פעם איזה אלקטרו שלו במהלך הסט. בחצי השעה הסופית היו נוגנו טראקים חדשים של פרי, רק אלאקטרו, לא אהבתי את זה כל כך.
*ד"ש לכל חבורת הפורום הנהדרת, הייתם נהדרים, היה גדווול!* |
|
|
| m0sh |
אני שמח שנהנתם
אני מאמין שנכשלתי היום כוס אמק...פעם ראשונה
! |
|
|
| markfeldman |
ואללה,
הרגע החלפתי רשמים עם אילן.
הבנתי שהפסדתי סט ממש טוב ואווירה נעימה ולא צפופה.
חבל... פעם הבאה...
מחכה לטראקליסט של קובי... |
|
|
| uzi |
הינה מה שאני זוכר:
הטראק האשון של הסט היה
airwave- when things go wrong [the new version from the new album of airwave]
leon bolier- my precious
dj tatana- if i could (ronski speed remix)
ferry corsten- fire
ferry corsten- knoking? [lyrics: are you there? are you there? hellllo?]
ferry corsten- rock your body rock
ferry corsten- star traveler (hydroid remix..)
control freak
ronald van geldren- this way (rank1 remix)
above & beyond- cant sleep
old ferry track in a new remix
kyau vs. albert- kiksu |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by uzi
היה מחניק מהמעשנים וממכונת העשן. |
אתה מתכוון אלי? :rolleyes: |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אתה מתכוון אלי? :rolleyes: |
חחחחח... איזה צחוק, אפשר להבין את זה גם ככה "מכונות עשן=מעשנים". |
|
|
| shmintz_mix |
היה חזק מאוד! נהנתי מאוד! אין מה להגיד היה מקום לרקוד,היה מקום לקפוץ, והייתה באמת מוסיקה מעולה..
חבל לי רק שמתוך הסט כולו זיהתי קטעים בודדים - אבל זה כבר אשמתי :-)בזמן האחרון כבר אין זמן להתעדכן לצערי...
בקיצור מצפה לראותכם ב SASHA כמובן בניצנים, ואולי גם ב DAVE SEAMAN!!
איתי אתה תותח - המיקס לstar traveller באמת מעולה ומקפיץ!
( בעיקר אני אוהב שמה את השילוב של הSTRINGS עם ה צלילי וויט רום היורדים האלו - אתה בטח מבין למה אני מתכוון...) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by uzi
ferry corsten- knoking? [lyrics: are you there? are you there? kiksu |
Fb Feat Edun - Whos Knockin (Ferry Corsten Remix) |
|
|
| Shahar |
להההה בקטנה לא נראה לי הפסדתי הייתי אתמול גמור רצח
הייתי בסהרה וב 3 כבר העיניים נעצמו לי אז חזרנו הבית |
|
|
|
|