| Shahar |
יגאל לא נראה לי שפספסתי
ואחרי התגובה של אפי אני עוד יותר מסכים עם זה
וזה היה ככה גם בארמין
מי שבא בלי אטמים הורס תאוזניים
ומי שבא עם אטמים לא נהנה מהמוזיקה
חבל שזה ככה
עוד מסיבה שהרווחתי :D
| quote: | Originally posted by omergunr
ממה שרואים בתמונת בלילה הרבה מהקהל יכול להיות ההורים שלי או אפילו סבא וסבתא שלי......................
:\ |
זה לא שהם מבוגרים זה אתה ילד |
|
|