return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Ferry Corsten @ Haoman17 TA - 27.04.06 (pg. 14)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
הסאונד באומן הרבה יותר טוב ממששמענו אתמול
המסיבה בסה"כ היתה טובה מצד פרי
אין ספק בכלל שכל דבר שלא קשור בפרי או בקהל אתמול היה על הפנים

מסקנה
קחו את הקהל שהיה אתמול
קחו את פרי
ושימו אותם בהפקה שאכפת לה גם קצת מהבליינים ולא רק מהכסף והרי לכם ערב שנוגע בשלמות
omergunr
ממה שרואים בתמונת בלילה הרבה מהקהל יכול להיות ההורים שלי או אפילו סבא וסבתא שלי......................


:\
Shahar
יגאל לא נראה לי שפספסתי
ואחרי התגובה של אפי אני עוד יותר מסכים עם זה
וזה היה ככה גם בארמין
מי שבא בלי אטמים הורס תאוזניים
ומי שבא עם אטמים לא נהנה מהמוזיקה
חבל שזה ככה
עוד מסיבה שהרווחתי :D

quote:
Originally posted by omergunr
ממה שרואים בתמונת בלילה הרבה מהקהל יכול להיות ההורים שלי או אפילו סבא וסבתא שלי......................


:\


זה לא שהם מבוגרים זה אתה ילד
omergunr







יש עוד אבל פאדיחות

:conf:

ולא לדבר על מה שהיה באמרין :eyespop: :eyespop: :eyespop:

אבל אני ילד אז מה אני מדבר ביכלל :tongue3
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by omergunr


יש עוד אבל פאדיחות

:conf:

ולא לדבר על מה שהיה באמרין :eyespop: :eyespop: :eyespop:

אבל אני ילד אז מה אני מדבר ביכלל :tongue3

נו מה תה דפוק?
ככה נראים אנשים בגיל 23+
רק אם אני אראה ככה אני נכנס למסיבה של ארמין/פרי
Koby
quote:
Originally posted by uzi
הינה מה שאני זוכר:

ronald van geldren- this way (rank1 remix)

מתי בערך הוא ניגן את זה?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
נו מה תה דפוק?
ככה נראים אנשים בגיל 23+
רק אם אני אראה ככה אני נכנס למסיבה של ארמין/פרי


חחחח פעם אחרונה שבדקתי במראה לא זכור לי שככה נראיתי

שנייה אני ילך לבדוק שוב
Koby
יש לי הרגשה שלפחות חצי מהצוציקים פה יכלו להכנס למסיבה..לא זכור לי שהשומר הרוסי הנחמד בדק לי את הכרטיס או תעודה מזהה..
נראה לי הם נשארים בבית כדי לא להתקל בהורים שלהם במסיבה =]
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Koby
יש לי הרגשה שלפחות חצי מהצוציקים פה יכלו להכנס למסיבה..לא זכור לי שהשומר הרוסי הנחמד בדק לי את הכרטיס או תעודה מזהה..
נראה לי הם נשארים בבית כדי לא להתקל בהורים שלהם במסיבה =]

נראה אותך לפני 5 שנים =]
Shahar
quote:
Originally posted by omergunr
ולא לדבר על מה שהיה באמרין :eyespop: :eyespop: :eyespop:

אבל אני ילד אז מה אני מדבר ביכלל :tongue3


שמע זה שאתה מנחם את עצמך שלא יכלת להיכנס זה בעיה שך :D

quote:
Originally posted by Koby
יש לי הרגשה שלפחות חצי מהצוציקים פה יכלו להכנס למסיבה..לא זכור לי שהשומר הרוסי הנחמד בדק לי את הכרטיס או תעודה מזהה..
נראה לי הם נשארים בבית כדי לא להתקל בהורים שלהם במסיבה =]


השומר לא בדק לך כי נראית בגיל סבבה
גם לי לא בודקים אבל אם יבוא מישהו בן 17 יכולים לבדוק לו

omergunr
כן חבל על הזמן אחת באה עם אמא שלה




:o
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by omergunr
כן חבל על הזמן אחת באה עם אמא שלה




:o

פה בטח יעבוד המשפט
"וואי אתן אחיות??"
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Privacy Statement