|
Ferry Corsten @ Haoman17 TA - 27.04.06 (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Meltdown |
| עם כל ההערכה שיש לי לפרי, חבל שזה לא הפוך, ושהוא היה מנגן בביירות, וקאטאנו בארץ, אני באופן אישי מאוד אוהב את הסגנון של קאטאנו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by HANDSOME PR
..בנות,בנים-להכין ארנקים
ממחר מכירת כרטיסים מוקדמת אצלי במחיר של 90 ש''ח לכרטיס
תילמדו מפעם שעברה שכדאי להזדרז,מפני ששבוע בא המחיר ייעלה..
אני בטלפון:0528303124
תודה
עופר :toocool: |
בלי קשר אליך מפעם שעברה למדנו ש-א. לא כדאי להגיע לאומן חולים
ב. לומן אכפת רק מכסף
ובגלל ב. אין לי שום כונה לתת אפילו שקל אחד יותר מ-90 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Meltdown
עם כל ההערכה שיש לי לפרי, חבל שזה לא הפוך, ושהוא היה מנגן בביירות, וקאטאנו בארץ, אני באופן אישי מאוד אוהב את הסגנון של קאטאנו |
+1 ! |
|
|
| omergunr |
| אלוהים מת (!) :o :sadgreen: |
|
|
| dbartov |
מישהו יודע כמה זמן יהיה הסט של פרי
פעם שעברה עם ארמין זה היה קצר מדי אחרי שמתרגלים ל5-6 אי אפשר לרדת ל3-4
ובטח כשזה פעם בחצי שנה
ועוד אחר כך עלה מישהו אחר, אי אפשר אבל אי אפשר לעלות אחרי ארמין, אני סתם התבאסתי מה גם שהטרקים האחרונים לא קרעו לי את הנשמה
יאלה פרי!!! |
|
|
| HANDSOME PR |
הסט של פרי הולך להתחיל מהשעה 2:30 בערך ועד הסגירה,כך מקורבים אמרו לי
שימו לב,ממחר מתחילות המכירות לארוע,בן אדם שלא יספיק לקנות ב90 ש''ח
ייאלץ לקנות ביום ראשון במחיר של 110 ש''ח,אז כדאי להזדרז ח'ברה!
אני נמצא בת''א ברחוב בן יהודה בטלפון:0528303124
יאללה-למקומות רוץ |
|
|
| m0sh |
| אתה יודע משהו,אני חושב שאתה צריך לעשות לנו הנחה לחברי הפורום ל70-80 שקל |
|
|
| NonStop |
:whip: :whip: :whip: :whip:
שוב 23+????
שיקחו את מי שמארגן את זה!!!!! |
|
|
| m0sh |
אני נכנסתי בלי בעיה לאנג'לו וגם לפול ואן דייק
זה הכל בפוזה... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
אתה יודע משהו,אני חושב שאתה צריך לעשות לנו הנחה לחברי הפורום ל70-80 שקל |
מה הוא נראה לך מנהל האומן?
10-20 שקל זה משישנה לך מוש?
אני מקווה שההודעה שלך היתה צינית... |
|
|
| YoraY |
אני לא מגיע לפרי - יש לי דברים אחרים להשקיע בהם כסף עכשיו
יאגל בא לאיי סי שלי ! |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by NonStop
:whip: :whip: :whip: :whip:
שוב 23+????
שיקחו את מי שמארגן את זה!!!!! |
23
זה מה שהם רוצים לראות שם..לבן 21 לא תהיה בעיה בכניסה..גם לבן 20 עם כרטיס ממכירה מוקדמת..זה בכלל גימיק שיווקי(מושך יותר קהל)..כשאני רואה את זה אני אוטומטית מוריד שנתיים.. |
|
|
|
|