return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Ferry Corsten @ Haoman17 TA - 27.04.06 (pg. 5)
View this Thread in Original format
ozone
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
כה. אם אפשר לסביבות 2010 או תאריך כלשהו שאני אוכל להכנס בלי לחץ..


+1

שונא את עיניין חשיבות הגיל במסיבות:mad:
fusi
צו הסגירה הזמני של האומן תל אביב הוסר, וכעת המועדון חזר לעבוד במתכונת הרגילה. הסירו דאגה מליבכם כל החוששים לבואו של הקורסטן
;)
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתה יותר דפוק משחשבתי


למה דפוק?
למה שזה יהיה באומן?
בשביל שעוד פעם לא נוכל לזוז?
אני כבר אומר לך שאם זה יהיה באומן אנלא בא
רק בתנאי שחברה שלי תסכים לבוא כי היא רוצה לבוא לשמוע את זה

אם היא לא באה אתה מוזמן ללכת להמחץ בין האנשים באומן אנלא יפריע לך
m0sh
לאיפה אתה רוצה שיעבירו את זה?!?!
TLV? DOME? KU?

הצחקת אותי...האומן 17 מועדון בכמה רמות יותר טוב מהנ"ל
סוף סוף סאונד שלא מפוצץ יותר מידי...הרבה בארים

צפיפות תהיה בכל מקום
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
לאיפה אתה רוצה שיעבירו את זה?!?!
TLV? DOME? KU?

הצחקת אותי...האומן 17 מועדון בכמה רמות יותר טוב מהנ"ל
סוף סוף סאונד שלא מפוצץ יותר מידי...הרבה בארים

צפיפות תהיה בכל מקום


תפסיק לזיין תמוח טוב?
הייתי במסיבות של נקסט ואף פעם לא הייתה צפיפות כזאת
מה קשר לסאונד עכשיו דברתי על הסאונד? דברתי על זה שאתה לא יכול לזוז כי כל לשניה דוחפים ואתה דוחף ועפים עליך אנשים
m0sh
וגם אני הייתי והיה צפיפות תאמין לי
והמסיבות של נקטס סאונד זוועה
shmintz_mix
אני מקווה מאוד שהמסיבה לא תתקיים במקום המסריח הזה.... אני ממש מסכים עם שחר ועם גולדשלאגר
זה ממש ס י ו ט !! מה שהיה שמה פעם שעברה - אי אפשר לזוז אנשים נמחצים זה פשוט הרס את כל ההנאה - אני לא אומר שהמקום לא צריך ליהיות מלא זה הכי כיף שאתה מוקף אנשים --אבל יש גבול ! אנחנו לא חיות ואפילו חיות לא דוחסים ככה...זה הגיע למצב שלא יכלתי לזוז לא היה לי מנוחה וגם איזה חצי מהסט הייתי צריך לצאת לגינה כי פשוט היה נוראי בפנים!


איפהשהו אני שמח שהאומן קיבל צו סגירה - חבל שזה רק על חשבון ילד שנדקר... הניהול של המקום דפוק לגמרי - עולם תחתון רק רוצים לעשות כסף וכמה שיותר... אני לא יודע כבר אם עדיף ללכת או להישאר.. אני מאוד מקווה שהמסיבה תעבור למקום אחר... אבל אני בטח יבוא בכל זאת כי הרצון חזק ממני :-) אני רק אבוא בידיעה מראש שזה יהיה ככה..!

וכן עדיף כל מקום אחר!!!! על האומן 17 - וזה לא בגלל שהם יהיו יותר גדולים אלא שבגלל שהבעלים לא יסכימו שידחסו כמות מטורפת של אנשים!!
Meltdown
כנראה שחלקכם לא היה או פשוט שכח מה היה בסימפוניה של ארמין ואן ביורן יחד עם ויק בדום, היה שם מפוצץ ברמות כאלה, שפתחו את דלתות החירום ונתנו לאנשים לזרום קצת החוצה, כדי שלא יימחצו שם לגמרי.
גם בסטים של מרקוס ופרי ב טי. אל וי. היה מפוצץ ברמות,
כך שלא רק באומן מפוצץ.
אני הייתי באומן התל אביבי פעם אחת באפטר עצמאות 2005, ועדיין בין כל הצפיפות שהייתה שם, הצלחתי במשך הזמן שהייתי שם למצוא לי תמיד את הפינה הקטנה שלי כדי לרקוד או לנוח בה, כך שהכל יחסי
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
וגם אני הייתי והיה צפיפות תאמין לי
והמסיבות של נקטס סאונד זוועה


חלאס לדבר שטויות
"המסיבות של נקסט סאונד חרא"
למה נקסט זה מועדון?
הם מביאים תהגברה?
תגיד שמסיבות בטיאלוי סאונד חרא סבבה
תגיד שבדום סאונד חרא
אבל מה קשור נקסט?
אני לא חושב שהיה סאונד חרא בארמין בפארק

ובכל מקרה
מה זה עוזר לך שיש סאונד טוב אם אתה עסוק בלמצוא לך מקום שתוכל לעמוד בו בלי שיעופו עליך אנשים?

quote:
Originally posted by Meltdown
כנראה שחלקכם לא היה או פשוט שכח מה היה בסימפוניה של ארמין ואן ביורן יחד עם ויק בדום, היה שם מפוצץ ברמות כאלה, שפתחו את דלתות החירום ונתנו לאנשים לזרום קצת החוצה, כדי שלא יימחצו שם לגמרי.
גם בסטים של מרקוס ופרי ב טי. אל וי. היה מפוצץ ברמות,
כך שלא רק באומן מפוצץ.
אני הייתי באומן התל אביבי פעם אחת באפטר עצמאות 2005, ועדיין בין כל הצפיפות שהייתה שם, הצלחתי במשך הזמן שהייתי שם למצוא לי תמיד את הפינה הקטנה שלי כדי לרקוד או לנוח בה, כך שהכל יחסי


דיי דיי לדבר באוויר נו
נקסט לא דחסו ככה אנשים
בכל המסיבות שהייתי בנקסט היה לי תמיד אוויר ואף פעם אנשים לא עפו עלי
המקסימום לחץ היה עד שעה 1-2
ובאומן הלחץ מתחיל להסתיים רק ב 5

אף אחת מהמסיבות של נקסט לא הגיעה לרמה מטורפת כמו שהיה בפול ואן דייק באומן או בארמין
כי נקסט ידעו מתי לעצור את זה ולא לעשות שוק תאילנדים בתוך המועדון
מה שהיה בנקסט זה גן עדן מול מה שהיה בארמין באומן
shmintz_mix
אני נאלץ להסכים עם שחר - הייתי גם בכל המסיבות של נקסט
אף לא היה כזה מצב כמו בארמין ופול ואן דייק באומן!!!!!
ביחוד ארמין באומן 17 זה היה ממממממממממממממש צפוף הם צריכים להתבייש להם מי שהיה אחראי להכנסה של האנשים!

m0sh
quote:
Originally posted by Shahar
חלאס לדבר שטויות
"המסיבות של נקסט סאונד חרא"
למה נקסט זה מועדון?
הם מביאים תהגברה?
תגיד שמסיבות בטיאלוי סאונד חרא סבבה
תגיד שבדום סאונד חרא
אבל מה קשור נקסט?
אני לא חושב שהיה סאונד חרא בארמין בפארק

ובכל מקרה
מה זה עוזר לך שיש סאונד טוב אם אתה עסוק בלמצוא לך מקום שתוכל לעמוד בו בלי שיעופו עליך אנשים?



דיי דיי לדבר באוויר נו
נקסט לא דחסו ככה אנשים
בכל המסיבות שהייתי בנקסט היה לי תמיד אוויר ואף פעם אנשים לא עפו עלי
המקסימום לחץ היה עד שעה 1-2
ובאומן הלחץ מתחיל להסתיים רק ב 5

אף אחת מהמסיבות של נקסט לא הגיעה לרמה מטורפת כמו שהיה בפול ואן דייק באומן או בארמין
כי נקסט ידעו מתי לעצור את זה ולא לעשות שוק תאילנדים בתוך המועדון
מה שהיה בנקסט זה גן עדן מול מה שהיה בארמין באומן


אז ככה,קודם כל בכל מסיבה של נקטס שהייתי היה חרא סאונד כי מי שמכוון להם הסאונד עושה עבודה פשוט נוראית
אני לא חושב שהסאונד בTLV
הוא כל כך גרוע כמו שהם מצליחים לעשות אותו
בקו זה לא משנה ...המקומות האלו הרסו לי את האוזניים


וואללה אני זוכר שהייתי בTLV
שארמין תיקלט וואלה היה צפוף כמו באומן
אז יאללה יאללה...
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
אז ככה,קודם כל בכל מסיבה של נקטס שהייתי היה חרא סאונד כי מי שמכוון להם הסאונד עושה עבודה פשוט נוראית
אני לא חושב שהסאונד בTLV
הוא כל כך גרוע כמו שהם מצליחים לעשות אותו
בקו זה לא משנה ...המקומות האלו הרסו לי את האוזניים


וואללה אני זוכר שהייתי בTLV
שארמין תיקלט וואלה היה צפוף כמו באומן
אז יאללה יאללה...


בונא מה תדפוק? מי מדבר על סאונד עכשיו חלאס
מה עוזר לך סאונד טוב אם אתה לא יכול לזוז וכל הזמן עפים עליו???.
אני הייתי בארמין בטיאלוי ולא היה צפוף
אתה מוזמן לשאול פה תאנשים אחד אחד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement