|
Kindred Spirits producties (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Thomas @ A.T.P |
Prachtig chill nummer :)
enorm lekkere strings en bliepjes op een mooi saw gestuurd :) |
|
|
| BZRK |
Kheb et al eens gezegd toen ik die sample online gevonden had, maar dit vind ik echt super goed! Ongetwijfeld het beste wat jullie al geproduceerd hebben :) |
|
|
| Config |
| lekkere remix for sure ! :happy2: |
|
|
| DJ Sid |
Geweldig nummer!
Ik denk dat hij zeer geschikt is als intro voor een set :) |
|
|
| Real |
Héérlijk nummer Kevin. :crazy: |
|
|
| Pumaz |
We rock :o
En Kev, werk Le doux bonheur eens af, die sample is al grijsgespeeld :p |
|
|
| Blue Sky 99 |
Ik heb 'm eerst een paar dagen willen beluisteren alvorens 'k wou reageren. Technisch gezien is dit waarschijnlijk jullie beste track. Bovendien klinkt hij ook het meest professioneel maar toch lijkt er nog een puzzelstukje te ontbreken. Telkens ik hem beluister lijkt het alsof de track iets ontbreekt, het lijkt wel alsof hij niet krachtig genoeg klinkt. Nuja, uiteindelijk is dit maar muggenziften omdat ik er gewoonweg niets anders kan op aanmerken :o Doordat de track zo'n rustig opbouw heeft, is hij in ieder geval waarschijnlijk wel het meest geschikt om als intro te gebruiken zoals DJ Sid al aangaf.
Zijn jullie er trouwens nog iets mee van plan? Is de contest al afgelopen of ...?
Indien toegestaan draai'k 'm waarschijnlijk wel :) |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik heb zo'n beetje dezelfde bemerking als Blue Sky: de track is echt af, chapeau daarvoor! Maar ik mis ook een soort van punch ergens, maar ik kan niet goed verklaren wat er nu juist mist. :s
Maar wel een heerlijke bewerking van het origineel, well done guys! :) |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Zijn jullie er trouwens nog iets mee van plan? Is de contest al afgelopen of ...? |
De wedstrijd is inderdaad al een tijdje afgelopen, vandaar de volledige track hier op TA.
Het gebrek aan punch komt misschien door het feit dat we de clap uit het origineel hebben gebruikt in plaats van een traditionele snare zoals in de Abbreviated Funk remix. In ieder geval voelden we vanaf het begin dat het vooral iets moois moest worden, niet zozeer iets dansbaars. |
|
|
| TOR |
Bon, aangezien de naam al gevallen is toch maar ff deze thread bovenhalen..
Het heeft een tijdje geduurd, maar we zijn weer volop aan het samenwerken. Makeshift is na anderhalf jaar bijna af en daarnaast zijn we nog met een aantal andere platen bezig, in verschillende stijlen. Daarvan staan er momenteel twee online. Ze zijn nog niet helemaal klaar, maar om jullie wat up to date te houden volgen er links ;)
De eerste plaat is een chill-outnummertje, zoals de titel al doet vermoeden ter ere van onze wederhelften. Speciaal aan deze plaat is de harmonie en vooral de switch van majeur naar mineur aan het eind.
De tweede plaat is een mengeling tussen trance en neo-trance :p De intro is momenteel nog wat eenvoudig, maar de belangrijkste delen klinken zoals het hoort. ;)
Kindred Spirits - Lady
Kindred Spirits - Interlacing Textures
Enjoy :) |
|
|
| domineesje |
Interlacing Textures :crazy: :crazy: :crazy:
Lady: echt relaxnummerke :) |
|
|
|
|