|
Kindred Spirits producties (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| DJ Sid |
waar blijft die Ibiza remix van Rendez-vous ? :toothless
maw: nog nieuwe producties ? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by DJ Sid
waar blijft die Ibiza remix van Rendez-vous ? :toothless
|
Die zit in de prullenbak :toothless
Jack heeft zich meer op dubtech toegespitst momenteel met zijn Silas-project, dus Kindred Spirits is wat op de achtergrond verdwenen. Zelf ben ik bij gebrek aan tijd met geen enkel project bezig, maar ik wil me ook wat meer gaan toeleggen op Cosmic Tracer. Tenzij er plots iemand met een geniaal idee komt waar we allebei volledig achterstaan, komt er in het kort niets nieuws aan. :) |
|
|
| BeLjes_Addict |
Ik heb een paar liedjes van "Kindred Spirits" doorgestuurd gekregen, en ik vind er niets aan IMHO.
De tracks ontbreken vooral 'diepgang' en het geheel kan nogal amateuristisch klinken als je dat bvb met een Jonas Steur productie vergelijkt.
Maar het is maar MIJN mening hé :o :tongue3 |
|
|
| TOR |
Als ik een aantal producties herbeluister, heb ik ook wel dat gevoel eigenlijk :(
Van wie heb je die gekregen trouwens? |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by TOR
Als ik een aantal producties herbeluister, heb ik ook wel dat gevoel eigenlijk :(
Van wie heb je die gekregen trouwens? |
voor alle duidelijk, das een uitspraak van Beljes_addict , en niet van mij he.
Ik heb nog nooit een productie gehoord van Kindred Spirits dus ik doe geen uitspraak hierover. |
|
|
| TOR |
Was jij niet Beljes_addict op t.nu?
Spammen onder twee accounts, lol. Goed gevonden!
Alleen was een subtielere nickname beter geweest :toothless |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by TOR
Was jij niet Beljes_addict op t.nu?
Spammen onder twee accounts, lol. Goed gevonden!
Alleen was een subtielere nickname beter geweest :toothless |
ja, en dat ben ik nog altijd op T.nu..
En dat account van Beljes_addict is niet van mij maar van één of andere grapjas, zie 'funny ****' -thread.
Als ik echt zou willen spammen zou ik heus geen 2de account maken ze ;) das toch puur tijdverlies dat in en uitloggen, in die tijd kan je al 3 posts doen ;) En als ik ooit een 2de account zou hebben of gehad hebben , dan nooit Beljes_addict, geloof me, die nickname is al pijnlijk genoeg.. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by ConFig
Ik heb nog nooit een productie gehoord van Kindred Spirits dus ik doe geen uitspraak hierover. |
was je op betaparty :o |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by domineesje
was je op betaparty :o |
ik ken de tracklist niet vanbuiten hoor..
een half uur voor menno draaide ben ik gearriveerd ofzo.. had eerst nog wat op café gezeten.. |
|
|
| TOR |
Ff een kleine heads-up.
Cosmic Tracer - Le Royaume Des Cieux krijgt op 19 december een release op Total Digital, het digitale sublabel van Bonzai. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Ff een kleine heads-up.
Cosmic Tracer - Le Royaume Des Cieux krijgt op 19 december een release op Total Digital, het digitale sublabel van Bonzai. |
Old news is so exciting
CONGRATS :) |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by TOR
Ff een kleine heads-up.
Cosmic Tracer - Le Royaume Des Cieux krijgt op 19 december een release op Total Digital, het digitale sublabel van Bonzai. |
Ola, nice! Proficiat :) |
|
|
|
|