return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Kindred Spirits producties (pg. 17)
View this Thread in Original format
Pumaz
Tijdens een moment van verveling dit ineengeknutseld:

teh 1337 thingy clicky thingy edit thingy

Speel/negeer/verwijt/schrijf een liefdesbrief naar uw goesting, het staat al een tijdje op mijn HDD te niksen :p
TOR
Voor iets dat uit verveling is gemaakt, zit dit best ingenieus in elkaar.
Leuk om nog 's een breaksplaat te horen van je. :)
TOR
Aangezien de track wat over het hoofd is gezien in de BeTA Party thread, probeer ik het nogmaals hier :p
De link van toen is nog steeds geldig, dus voor de geïnteresseerden:

Kindred Spirits - Kite
FCB_Fanatic
quote:
Originally posted by TOR
Aangezien de track wat over het hoofd is gezien in de BeTA Party thread, probeer ik het nogmaals hier :p
De link van toen is nog steeds geldig, dus voor de geïnteresseerden:

Kindred Spirits - Kite

had em al gedownload, vind het echt een prachtig plaatje :tongue2
TOR
Ik ben in een vrijgevige bui vandaag :tongue2

Kindred Spirits - Makeshift

Cosmic Tracer pres. Sky Prophets - Cloud Factory

Cosmic Tracer pres. Sky Prophets - Cloud Factory (Downside Up Mix)

Pheatus heeft de basis gelegd voor het stringsgedeelte van Cloud Factory, vandaar de naam "Sky Prophets".
BZRK
quote:
Originally posted by TOR

Kindred Spirits - Makeshift

Whew, die is lekker :)
TOR
Daar zijn we destijds nog mee begonnen in de periode van Get It On en Krupa.. Van een lang productieproces gesproken :p

Jack trouwens live op de gitaar in het midden van de plaat ;)
Pumaz
Your friendly neighbourhood rockstar :tongue2
TOR
Het moest er ooit 's van komen :o

BT - Force of Gravity (Cosmic Tracer Remix)
Push2005
quote:
Originally posted by TOR
Het moest er ooit 's van komen :o

BT - Force of Gravity (Cosmic Tracer Remix)

Ferry Corsten Remix > Tiësto Remix > Al Azar Remix > Signum Remix >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Cosmic Tracer Remix

j/k ;)

Coole bassline; maar de kick ligt me niet echt :)
De harmonie op't einde van de plaat is dan wel weer geslaagd. Dat stukje aan 2:12 is heerlijk :D

Gladius
zeer origineel werk kevin. ga je het uitwerken of ben je plan het zo kort te laten? =<
TOR
Zoals wel vaker het geval is geweest de laatste tijd, is deze plaat puur uit verveling ontstaan :p Geen plannen voor een extended mix dus.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 [17] 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement