return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Kindred Spirits producties (pg. 6)
View this Thread in Original format
Shadowkid
quote:
Originally posted by TOR
Ik post één dezer wel es een geüpdatete versie (met betere mixing/mastering).


nice :)
Pumaz
Gelieve hier te spammen :p
Pumaz
Kindred Spirits - Playground
Vishnu
quote:
Originally posted by Pumaz
Kindred Spirits - Playground


Over de stijl ga ik me niet in detail uitspreken, aangezien ik nog steeds meer trance dan progressive minded ben :) Tis niet iets dat ik dagenlang zou afspelen, puur gezien het genre dus.

Technisch: absoluut niks op aan te merken! Strakke built, smoothe overgangen, en die tribal vocals doen het hem weer zoals in eerdere producties, die geven echt een professionele omkadering. De povere boxkes aan de laptop hier laten mij helaas niet toe om de sounds te beoordelen, maar ze lijken alleszins goed te klinken. Comments daarover volgen later als ik dit door een deftig soundsystem kan afspelen!
Jasperovitsj
Thuis eens downen :)
Phortastic
quote:
Originally posted by Pumaz
Kindred Spirits - Playground


weer lekker vind ik :)
Melodie is heerlijk en zeker die sounds op de achtergrond maken het lekker zomers. Zalig nummer !

Eerste slechte kindred spirits moet ik nog horen tbh :cool:
Tomorrow Traxx
idd een ZALIG, zwoel, zomers nummer!

Ik heb de indruk dat Kindred Spirits nog steeds aan het groeien is, super!
Die pianosound = :crazy:
TOR
quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
Ik heb de indruk dat Kindred Spirits nog steeds aan het groeien is, super!


Ik verschiet er zelf van :)
Loraine
quote:
Originally posted by Hydroid on MySpace
Join us to another episode of Nonsense totally Nonsense with Itay and Loraine!

sooooooooooooooooon! ;)

Anyway about THAT TRACK, Dallas ate it well it's good for the first hrs of sets.
I'm gonna play it in LA aswell see how can I combine it at the end but I like it =]

What's going with that track anyway?



:clown:
Englobe is dus iig goed verorberd in The States!

Geen idee of Niklas 'm ook al gedraaid heeft, ook maar eens checken binnenkort. Pumaz: hebben jullie de plaat al bij een label inmiddels aangeboden ? Wat is de stand van zaken ?
Pumaz
Ik heb er nog steeds niks mee gedaan, Kevin misschien ? :o

TOR
Ik heb intussen al een grondige hekel ontwikkeld tegenover de plaat, hehe.
Loraine
Jack > Gmail ;)

quote:
Originally posted by TOR
Ik heb intussen al een grondige hekel ontwikkeld tegenover de plaat, hehe.


:eyes: :eyes: :eyes: :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement