|
Kindred Spirits producties (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DJ Sid |
| quote: | Originally posted by TOR
Je bent al de tweede die zegt dat het een bom is, terwijl het voor ons meer een romantisch nummer was voor in de late, zwoele uurtjes van de dag, hehe :tongue2
Bedankt in ieder geval voor de support ;)
Much appreciated :) |
jama das ook ni zo bedoeld als peaktime-weetikveelwat :)
tis gewoon een heel sterk nummer :) |
|
|
| Tomorrow Traxx |
:eyes: :eyes: , zomerser kan echt nie meer, denk ik :cool:
>> Weer zalig zoals altijd! |
|
|
| Bjorn Vidaz |
beste nummer tot nu toe vind ik, proficiat
:crazy: |
|
|
| Pheatus |
Top! :eyes:
Lekkere sfeer in dit nummer ;).
Ideaal tijdens schrijven van thesis :). Ge blijft tenminste optimistisch hehe... |
|
|
| Jasperovitsj |
| Leuk, zeer leuk, maar ik vind het iets te veel weghebben van Sugar Mountain om echt fresh te klinken. Allé, voornamelijk omdat ik Sugar Mountain zo vet vond dan, want op dit nummer is voor de rest echt niks aan te merken! :) |
|
|
| TOR |
Ah we hebben nochtans geen sounds hergebruikt :)
Komt mss door die piano in het midden, hehe.
Ik vind hem persoonlijk een stuk sterker dan Sugar Mountain eigenlijk :o
Thanks for checking everyone :) |
|
|
| Pumaz |
| Kev dat is geen piano :p :D |
|
|
| TOR |
| Whatever, je moet in termen van de modale luisteraar spreken, hé :p |
|
|
| Phortastic |
damn zeg, nu pas gezien maar wat een vet nummer weer. Echt lekker :) |
|
|
| Shadowkid |
Staat het origineel van Englobe nog ergens online? Kvind dat niet meer weer op mijn harde schijf  |
|
|
| TOR |
| Ik post één dezer wel es een geüpdatete versie (met betere mixing/mastering). |
|
|
|
|