|
Kindred Spirits producties (pg. 27)
|
View this Thread in Original format
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Dagje verlof vandaag door het Aalsterse Criterium.
Vroeg opgestaan en al aan een nieuwe track bezig :) Zonder vocals :p
Ik ga mijn best doen om hem in één ruk af te werken! |
Waar werkt gij Jack? Woont ge nog altijd in Aalst? |
|
|
| Jakhira |
Achter de schermen in de bibliotheek. Ik woon nog steeds in Hofstade.
Ik ben je eigelijk onlangs voorbijgereden in de auto. Op de Gentsesteenweg, ongeveer ter hoogte van die vuurwerkwinkel :) |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Jakhira
Achter de schermen in de bibliotheek. Ik woon nog steeds in Hofstade.
Ik ben je eigelijk onlangs voorbijgereden in de auto. Op de Gentsesteenweg, ongeveer ter hoogte van die vuurwerkwinkel :) |
Da kan kloppen, daar woon ik :p |
|
|
| Jakhira |
Ik denk dat je net de straat ging oversteken. Dat is daar gevaarlijk man :p
Je ziet er wel 'anders' uit he nu :D
Groetjes aan Brenda ;) |
|
|
| Jakhira |
Als je deze ziet moet je eens twee keer kijken. Er rijden er niet veel in Aalst in rond :o
*weggehaald wegens veel te grote foto* |
|
|
| Push2005 |
| Weeral een instrumentaal pareltje; ik ga nog fan van je worden want ik heb al je platen uit 2011 al gehouden :D |
|
|
| Jakhira |
| quote: | Originally posted by Push2005
ik heb al je platen uit 2011 al gehouden :D |
Het is een goed jaar, inderdaad.
Onze remix van Sunrise at Palamos is voor 99% af trouwens.
Kevin wilt er nog een whoosh bij, maar moet eerst verhuizen voor hij die maakt én zit tot begin volgende maand zonder internet in zijn nieuw huis. |
|
|
|
|