return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Kindred Spirits producties (pg. 4)
View this Thread in Original format
TOR
Alex Sanders - Kami (Cosmic Tracer Remix) [rechter muisknop, doel/koppeling opslaan als]

Nog es een nummer op mijn eentje afgewerkt.
Het betreft een remix van een ambient nummer uit het amateur producer forum. Jullie kennen de producer waarschijnlijk wel, kopi_luwak.

Het is pure, straightforward uplifting trance geworden. Lang geleden dat ik nog zoiets gemaakt had. Logischerwijs zit er bitterweinig van het origineel in, hehe.

Geniet ervan :)
Pumaz
Doet me denken aan de oude Cosmic Tracer-stijl uit de periode van 'Hyperbolic' en zo :)

De pad die vanaf bar 65 begint is super, zowel qua sound als progressie

Well done :D

En euhm, stuur die woosh eens :p
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by TOR
Alex Sanders - Kami (Cosmic Tracer Remix) [rechter muisknop, doel/koppeling opslaan als]

Nog es een nummer op mijn eentje afgewerkt.
Het betreft een remix van een ambient nummer uit het amateur producer forum. Jullie kennen de producer waarschijnlijk wel, kopi_luwak.

Het is pure, straightforward uplifting trance geworden. Lang geleden dat ik nog zoiets gemaakt had. Logischerwijs zit er bitterweinig van het origineel in, hehe.

Ik ken het origineel niet, maar van mij moogt ge gerust wat meer van dit maken hoor. Nice work!!
Shadowkid
quote:
Originally posted by TOR

Dat heb ik iig gedaan :crazy:

Ik vind het een zalige track. Het is echt totaal mijn ding: melodieus, uplifting, meeslepend. Ge zou meer zo'n dingen moeten maken :)
Tomorrow Traxx
Great track!

Het begin was mij niet direct :eyes: , maar na de eerste minuut zeer geslaagd! Zeker vanaf 3:20 was :crazy: ! Alleen die cymbal op het einde misschien iets te sterk.
>> More like this, please!
TOR
quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
>> More like this, please!

Dat zit er zeker in :)

Is zoals Jack zegt mn oudere stijl en een stijl die me volledig ligt, al vanaf het begin dat ik produceerde.. Na enkele diepere producties onder Cosmic Tracer en vooral ook met Kindred Spirits voelde ik toch de nood om weer zoiets te maken. :)
eieregooie
Mooi spul!
Pumaz
Kindred Spirits - French kiss (Opslaan als)

In de hoop dat de zon terug komt :)
eieregooie
Hier schijnt de zon volop! Alleen jammer dat ik geen geluid heb hier op me werk :p
Blue Sky 99
quote:
Originally posted by Pumaz

:eek: Summer's all over this tune :tongue2

DJ Sid
quote:
Originally posted by Pumaz

omg wat een bom :crazy: :crazy:

playlisted!!!11!!88:eyes: :eyes:
TOR
Je bent al de tweede die zegt dat het een bom is, terwijl het voor ons meer een romantisch nummer was voor in de late, zwoele uurtjes van de dag, hehe :tongue2

Bedankt in ieder geval voor de support ;)
Much appreciated :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement