return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Kindred Spirits producties (pg. 22)
View this Thread in Original format
Config
quote:
Originally posted by TOR
De Kindred Spirits platen niet dan? :p

Jack: heerlijk smooth, je tracks :)

geen onverdeeldheid zaaien hier é :D De Jakhira-platen liggen me meer, maar van alle Kindred Spirits die ik beluisterd heb is er ook nog geen enkele de vuilbak in gevlogen hoor :)
Pumaz
[[ LINK REMOVED ]]
Pumaz
[[ LINK REMOVED ]]
TOR
De traditie wil dat de productiviteit toeneemt naarmate het einde van het jaar dichterbij komt :p

Pezzner - Valldemossa (Kindred Spirits Quake Mix)

Radio Slave achterna :cool:
Config
quote:
Originally posted by Pumaz
[[ LINK REMOVED ]]

ik krijg telkens de melding dat het bestand momenteel niet beschikbaar is...

eens benieuwd naar die kindred spirits ook, valdemossa was een van mijn favs dit jaar :)
Pumaz
quote:
Originally posted by Config
ik krijg telkens de melding dat het bestand momenteel niet beschikbaar is...

Mirror
Pumaz
[[ LINK REMOVED ]]
Blue Sky 99
Serieus deftig spul hier.

Die Valldemossa Remix klinkt echt vet, straks eens op een deftig sound-system beluisteren. Dan gaat het dak er helemaal af waarschijnlijk.

En ondanks het feit dat ik die deephouse-rage een beetje begin beu te worden moet ik zeggen dat die Love Letter en die remix van I forgot you ook erg goed klinken.

Die Lady Gaga Remix, daar weet ik echter niet goed van of ik het wel wil wagen om die te beluisteren :nervous:

Wordt er trouwens geen moeite meer gedaan om iets te releasen? Want al die tracks komen daar toch gerust voor in aanmerking, nee?
Pumaz
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Die Lady Gaga Remix, daar weet ik echter niet goed van of ik het wel wil wagen om die te beluisteren :nervous:

Heb eens wat vertrouwen in mij :p
quote:
Originally posted by Blue Sky 99
Wordt er trouwens geen moeite meer gedaan om iets te releasen? Want al die tracks komen daar toch gerust voor in aanmerking, nee?

Ik ben al door zodanig veel labels in de zak gezet dat ik totaal geen moeite meer doe :o
Pumaz
[[ LINK REMOVED ]]

:D

Pumaz
[[ LINK REMOVED ]]

Nu stop ik ermee :p
lievez
quote:
Originally posted by Pumaz
Heb eens wat vertrouwen in mij :p

Ik ben al door zodanig veel labels in de zak gezet dat ik totaal geen moeite meer doe :o

explain :sadgreen:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 [22] 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 
Privacy Statement