|
Kindred Spirits producties (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
De Kindred Spirits platen niet dan? :p
Jack: heerlijk smooth, je tracks :) |
geen onverdeeldheid zaaien hier é :D De Jakhira-platen liggen me meer, maar van alle Kindred Spirits die ik beluisterd heb is er ook nog geen enkele de vuilbak in gevlogen hoor :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Pumaz
[[ LINK REMOVED ]]
|
ik krijg telkens de melding dat het bestand momenteel niet beschikbaar is...
eens benieuwd naar die kindred spirits ook, valdemossa was een van mijn favs dit jaar :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Config
ik krijg telkens de melding dat het bestand momenteel niet beschikbaar is... |
Mirror |
|
|
| Blue Sky 99 |
Serieus deftig spul hier.
Die Valldemossa Remix klinkt echt vet, straks eens op een deftig sound-system beluisteren. Dan gaat het dak er helemaal af waarschijnlijk.
En ondanks het feit dat ik die deephouse-rage een beetje begin beu te worden moet ik zeggen dat die Love Letter en die remix van I forgot you ook erg goed klinken.
Die Lady Gaga Remix, daar weet ik echter niet goed van of ik het wel wil wagen om die te beluisteren :nervous:
Wordt er trouwens geen moeite meer gedaan om iets te releasen? Want al die tracks komen daar toch gerust voor in aanmerking, nee? |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Die Lady Gaga Remix, daar weet ik echter niet goed van of ik het wel wil wagen om die te beluisteren :nervous: |
Heb eens wat vertrouwen in mij :p
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Wordt er trouwens geen moeite meer gedaan om iets te releasen? Want al die tracks komen daar toch gerust voor in aanmerking, nee? |
Ik ben al door zodanig veel labels in de zak gezet dat ik totaal geen moeite meer doe :o |
|
|
| Pumaz |
[[ LINK REMOVED ]]
:D |
|
|
| Pumaz |
[[ LINK REMOVED ]]
Nu stop ik ermee :p |
|
|
| lievez |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Heb eens wat vertrouwen in mij :p
Ik ben al door zodanig veel labels in de zak gezet dat ik totaal geen moeite meer doe :o |
explain :sadgreen: |
|
|
|
|