|
Kindred Spirits producties (pg. 18)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
En dat terwijl ik je genoeg harmoniën heb gegeven voor een dubbelalbum :p
Klinkt vet btw ;)
| quote: | Originally posted by Push2005
Dat stukje aan 2:12 |
Refrein, dumbass :p |
|
|
| TOR |
Ik heb gemerkt dat mijn clubversie van For Always in my Heart hier nog niet gepost was..
Bij deze:
M.I.K.E. - For Always in my Heart (Cosmic Tracer Club Mix) (right click, save as)
Mijn bedoeling was destijds (de remix is een jaar oud) om een krachtige remix te maken zoals Mike het zelf zou gedaan hebben in zijn tranceperiode. De M.I.K.E.-invloeden zijn dus niet ver te zoeken. :)
Enjoy. |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik heb gemerkt dat mijn clubversie van For Always in my Heart hier nog niet gepost was..
Bij deze:
M.I.K.E. - For Always in my Heart (Cosmic Tracer Club Mix) (right click, save as)
Mijn bedoeling was destijds (de remix is een jaar oud) om een krachtige remix te maken zoals Mike het zelf zou gedaan hebben in zijn tranceperiode. De M.I.K.E.-invloeden zijn dus niet ver te zoeken. :)
Enjoy. |
nice :)
ik heb em destijd wel gedownload van het M.I.K.E. forum maar heb em niet meer door een HD crash |
|
|
| Pumaz |
| Leuk om te horen dat je naast de compressie ook die onnozele variatie aan het climax gefixed hebt :) |
|
|
| Real |
Up we go!
Track 1 van een nieuwe EP getiteld "After Last Time":
Kindred Spirits - Never Come Around (rechter muisknop, doel/koppeling opslaan als)
Yeti style :cool: |
 |
|
|
| Gladius |
wowwwww, very nice idd! dat stuk na de break, vanaf 3:17 :eyes:
yummy zo'n genietbare muziek, prachtig gedaan manne! |
|
|
| Push2005 |
Yeti style :cool: |
Idd; de intro deed me direct al aan Green Screen denken :)
Vette plaat |
|
|
| FCB_Fanatic |
| ferm gedaan, énorm zaaaaalig plaatje :tongue2 :toocool: |
|
|
| Jasperovitsj |
| Lekker heur! Naast de duidelijke Fred Baker/Screen invloeden hoor ik toch een deel Airwave (Lightspeed!) erin doorklinken. :) |
|
|
| De Geert |
| die outro (6:13) = :eyes: |
|
|
|
|