|
you guys know this one...?
|
View this Thread in Original format
| benni |
yes he is my alltime favorite producer :rolleyes:
who are you? |
|
|
| CJ InterCity |
| never heard of this song anywehre before but... it's kinda funny :p |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by CJ InterCity
never heard of this song anywehre before but... it's kinda funny :p |
Hey! arent you the same intercity that is friend with nicolai??
Cheers |
|
|
| zoric |
| Han kan iofs svenska :toothless |
|
|
| ScuL |
| har aldrig hört den förr.... fy satan vilken idot :D |
|
|
| >>FK |
| skam för svensk musik för fan :sadgreen: |
|
|
| SteveTranz4ever |
Skiten rullar ju allt oftare på radio...
Seriöst SVENSSON HAR INGEN MUSIKSMAK !!!!!!!
Ser ut att bli 2006 års sommarplåga :nervous: :whip: |
|
|
| Laszlo |
| Låtjävlen är katastrof |
|
|
| mr_fisken |
| den har ju spelats i flera månader nu och lär med all säkerhet bli en av sommarens största sommarplågor.. :D |
|
|
|
|