return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
עוד כמה שעות מתחילים השידורים להזמין או לא להזמין
View this Thread in Original format
YO-I
חבר'ה, עוד כמה שעות מתחילים השידורים של המונדיאל, מחשיכים לנו את הערוצים והדרך היחידה לצפות ברוב הערוצים היא להזמין את ערוצי המונדיאל

כאחד שחיכה לדקה התשעים כדי לראות אולי משהו זז, אני דיי בדילמה עכשיו, אז מה אתם אומרים, להזמין ולהינות מהמונדיאל או להמשיך עם החרם ולהסתפק בתקצירים

מונדיאל מהנה
m0sh
לא!


וכמה מונידאל אתה כבר יכול לראות?
sh33p
לא!!!
גם ב99שח לא שווה
שילכו להזדיין
Koby
לא..
כי באופן אישי זה יקר מאוד וגם אם אתה מאוד אוהב כדורגל אל תתן לכלבים האלה לשחק בך..כל החיים היה אפשר להנות מזה ופתאום הם לקחו את החוק לידיים..מה יהיה הלאה? יחסמו כל תוכנית טלוויזיה עם רייטנינג גבוה?

ולמרות זאת..מכמה בירורים עם ידידה שעובדת בייס..חרם הצרכנים נכשל..היה שקט יחסי של הזמנות אבל ב3 ימים האחרונים כשהבינו שהמחיר כבר לא ירד אלפים אם לא עשרות אלפים מכל הארץ מתקשרים ומזמיניםאפילו ברגע זה..

בסה"כ הבחירה היא שלך...
אני יראה את המשחקים של איטליה באינטרנט..אם מישהו מעוניין שיצור איתי קשר ואני יסביר קצת על התוכנה..שרתים..לינקים ואפשר לצפות במונדיאל בכייף כמו שראיתי את כל העונה האחרונה של רומא באיכות דיי טובה..
m0sh
עם טיפש
Koby
ומשהו לאוהדי יובנטוס שביינינו
להזמין או לא להזמין זאת לא השאלה....

to B or not to B
that is the question

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Koby
ומשהו לאוהדי יובנטוס שביינינו
להזמין או לא להזמין זאת לא השאלה....

to B or not to B
that is the quastion

:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:


בתור אוהד יובנטוס זה לא מצחיק אותי

ואני מזמין כי ההנאה שזה יספםק לי שווה את זה

האם הזה טיפש שהוא התחיל תחרם חודש לפני
לא שהוא הזמין משהו שיעשה לו טוב במשך חודש

אולי קשה לך להבין את זה מוש...

הדבר החכם לעשות יהיה להקים צעקה עכשיו כבר בנוגע למונדיאל הבא

בלי שום קשר ההתנהלות הבריונית של צ'רלטון תחזור אליהם כבומרנג
אני מקווה מאוד שכמו שהמוזיקה נפגעת היום בגלל האינטרנט חברה כמו צ'רלטון תפגע בעתיד מסיבה דומה ובכמויות היסטריות

קובי תהנה - אני מתקשה להנות באותה מידה ממסך 17 אינץ
DjChook
אנחנו נשברנו היום והזמנו ב 99

מחיר שווה לדעתי לחודש הזה

שיהיה בהצלחה לכל הנבחרות :)
KrazyDJs
לא מזמין..
מעדיף להסתפק בתקצירים ולראות משחקים מרבע הגמר והלאה בחינם..

בנוגע לבדיחות יובה...


:p
למרות שאני גם אוהב אותםץ...חבל שהעסק שם נהיה מסריח..
יש עוד קטע מצחיק..לפי מה שהבנתי הספונספר החדש של מילאן הוא Betandwin.com


ונחזור לעניין המונדיאל...
צ'רלטון דפקו אותנו...נקודה.
YO-I
אני מנסה מהבוקר להזמין אבל אין קול ואין עונה ביס, השירות לקוחות שלהם פשוט קרס ולא עובד'

ביזיון

אגב, איך עושים את האווטר הזה של נבחרת ישראל

DjChook
כן חופשי, גם אח שלי לא הצליח להזמין היום
Koby
זה בגלל כל בני ישראל שנבהלו שלא יהיה להם מונדיאל ונזכרו ביום האחרון להתקשר ולהזמין...תחשוב שכל היום ואתמול הטלפונים של ייס עמדו על 80 ממתינות ממש עד הלילה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement