|
התמסחרות של טראקים (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
מורן הצבא משתלט עלייך ;)
תודה על הח' הראשון והשני...
אניווייז, שתדעו שזה לא מסמל רק את אמטיוי, הקהל בכללית מתחיל לקבל את כל הטראקים האלה... פאנק כבר ללהיט די גדול בארץ, ובכלל, כמו ששמתם לב בעמודים האחרונים של הטרד, מלא טראקים שאנחנו חורשים עוברים לציבור (איזה כיף שאנחנו יודעים על זה קודם) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by oDrori
מורן הצבא משתלט עלייך ;)
תודה על הח' הראשון והשני...
אניווייז, שתדעו שזה לא מסמל רק את אמטיוי, הקהל בכללית מתחיל לקבל את כל הטראקים האלה... פאנק כבר ללהיט די גדול בארץ, ובכלל, כמו ששמתם לב בעמודים האחרונים של הטרד, מלא טראקים שאנחנו חורשים עוברים לציבור (איזה כיף שאנחנו יודעים על זה קודם) |
המצב עוד רחוק מלהיות כזה - לפחות בשרון וגם חלק מת"א פשוט
אין מושג בשיט לאנשים ומה שהכי מעצבן שגם
לדיג'יים כביכול אין מושג איזה טראקים יוצאים ואיך להשיג אותם ...
וככה יוצא מצב שהולכים לדיסקוטק ושומעים כל הזמן את אותו
טראק עד שהוא יוצא מהתחת ...
אין חומר ומקצועיות ...
:( |
|
|
| Ariels |
....חשבת פעם שיש אנשים שפשוט לא אוהבים את המוזיקה הזאת
לדוגמא אתם מכירים את החרא שאני שומע וזה לא
שפתאום אני ישים פול ואן דייק
( southern sun טוב חוץ מ)
הבעיה עם מסחרי זה שהוא מסחרי ואין הרבה רעיונות חדשים ומקום לבטא כשרון
אז המון טראקים נשמעים אותו דבר
למרות שלפעמים יש הברקות כמו הטראק הזה עם הקולות שם הברווז גומי של המקלחת ואם מישהו יודע איך קוראים לו
!!!!!!!!!!!!! שם עכשיו
(ICQ עדיף ב) |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
יש כמה גרסאות
hampenberg - ducktoy (waterboys and sparks remix)
זה גירסא יותר יפה וחזקה לפי דעתי
Peak and Punch - Rubber Ducky (Club Mix)
וזה לפי דעתי סתם קקי |
|
|
| Ariels |
תודה אחי
למרות שרומן כבר הקדים אותך |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Ariels
....חשבת פעם שיש אנשים שפשוט לא אוהבים את המוזיקה הזאת
לדוגמא אתם מכירים את החרא שאני שומע וזה לא
שפתאום אני ישים פול ואן דייק
( southern sun טוב חוץ מ)
|
לא הבנתי ממש... |
|
|
| oDrori |
1 Tim Deluxe - It Just Won't Do
2 4 Strings - Diving
3 Moony - Dove (I'll be loving you)
4 JXL/Elvis - A Little Less Conversation
5 The Beginnerz - Reckless Girl
6 Mad'house - Like A Prayer
7 Shakedown - At Night
8 Paul Oakenfold - Southern Sun
9 David Guetta - Love Don't Let Me Go
10 Sophie Ellis Bextor - Get Over You
11 Mad'House - Holiday
12 Moguai - U Know Y
13 Robin S. - Show Me Love (DJ Tonka Remix)
14 Layo - Love Story
15 Kosheen - Hungry
16 Narcotic Thrust - Safe from Harm
17 Dance Nation - Dance
18 Dirty Vegas - Days Go By
19 JCA - I Begin To Wonder
20 Ian Van Dahl - Reason
!!!!!!!!הרוב די חרא חוץ מסאות'רן סאן... וקבלו את מספר שתיים |
|
|
| MoSH_MaN |
| עוד פעם אתה מחזיר את הדבר המיותר ולא מעניין הזה... |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
עוד פעם אתה מחזיר את הדבר המיותר ולא מעניין הזה... |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אני מסכים עם כל מילה ...
קבל ח"ח (לכל המלש"בים שבינכם (מלש"ב = מיועד לשרות ביטחוני - אחד שעוד
לא התגייס) ח"ח = חיזוק חיובי)
בקיצר תמשיכו לעקוב
:):):) |
גם אם יש כאן חצי בנאדם שמתעניין בזה חוץ ממני זה מספיק לי ואני אמשיך להחזיר את זה. |
|
|
| Hell_Copter |
השיר שבמקום הראשון זה הקובר לטופאק אם אני לא טועה
חמוד ביותר... שמעתי ברדיו בי יו לפני כמה ימים שנסענו במכונית
השיר במקום ה 10 גם חמוד ואם למישהו יש רמיקסים טובים שלו שבבקשה ישתף אותי |
|
|
| clubber@work |
קודם כל אם אתם באמת רוצים לראות קליפים טובים של טראנס ב-MTV
תראו את פארטי-זון שמשודרת ביום שישי או שבת בלילה היא הרבה יותר מוצלחת מהדאנס-פלור, דבר שני לפי דעתי זה טוב שהקליפים האלה קיימים ב-MTVה
ככה יותר אנשים נחשפים למוזיקה טובה - לדוגמא חבר שלי שמע שם כל מיני שירים ואהב אותם - אז נתתי לו רימיקסים שלהם והוא התלהב מהם ונכנס חזק לקטע...
ובנוגע להתמסחרות - יש טראקים שנולדים ממוסחרים (זה לא אומר שהם לא טובים) כמו LASGO
וכאלה אבל שירים כמו RAPTURE ו SILENCE ודומיהם
נהפכו להיות ממוסחרים ובאמת נהיו להיטים לשבועיים ואז נשכחו למרות שהמוזיקה ברפטור מדהימה (RIVA MIXC)
וגם המילים !!!! (תורידו את ה-LYRICS)
בקיצור חבל שהם נהרסים אבל עדיין זה לטובה כי זה מכניס עוד ועוד אנשים לטראנס
הבעסה היא שבמועדונים חורשים על שירים של לאסגו וכאלה ולפעמים זה ממש נמאס....
צריך שיבוא איזה DJ
שינגן דברים טובים וישפר את הרמה!
וגם במילא עד שהם מתמסחרים עובר פול זמן שבנתיים נהנים מהטראק - לדוגמא
THE TRUTH
שהתחילו להשמיע אותו וכולם נהנו ואז חרשו עליו והוא נהפך להמנון של הערסים )לא שזה רע...(
בקיצור העיקר שהמוזיקה הזאת מושמעת ולא משנה איפה מיצידי אפילו בערב שירים של צביקה פיק! |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by clubber@work
קודם כל אם אתם באמת רוצים לראות קליפים טובים של טראנס ב-MTV
תראו את פארטי-זון שמשודרת ביום שישי או שבת בלילה היא הרבה יותר מוצלחת מהדאנס-פלור, דבר שני לפי דעתי זה טוב שהקליפים האלה קיימים ב-MTVה
ככה יותר אנשים נחשפים למוזיקה טובה - לדוגמא חבר שלי שמע שם כל מיני שירים ואהב אותם - אז נתתי לו רימיקסים שלהם והוא התלהב מהם ונכנס חזק לקטע...
ובנוגע להתמסחרות - יש טראקים שנולדים ממוסחרים (זה לא אומר שהם לא טובים) כמו LASGO
וכאלה אבל שירים כמו RAPTURE ו SILENCE ודומיהם
נהפכו להיות ממוסחרים ובאמת נהיו להיטים לשבועיים ואז נשכחו למרות שהמוזיקה ברפטור מדהימה (RIVA MIXC)
וגם המילים !!!! (תורידו את ה-LYRICS)
בקיצור חבל שהם נהרסים אבל עדיין זה לטובה כי זה מכניס עוד ועוד אנשים לטראנס
הבעסה היא שבמועדונים חורשים על שירים של לאסגו וכאלה ולפעמים זה ממש נמאס....
צריך שיבוא איזה DJ
שינגן דברים טובים וישפר את הרמה!
וגם במילא עד שהם מתמסחרים עובר פול זמן שבנתיים נהנים מהטראק - לדוגמא
THE TRUTH
שהתחילו להשמיע אותו וכולם נהנו ואז חרשו עליו והוא נהפך להמנון של הערסים )לא שזה רע...(
בקיצור העיקר שהמוזיקה הזאת מושמעת ולא משנה איפה מיצידי אפילו בערב שירים של צביקה פיק! |
אחי אין צורך לפתוח דיון מחדש
תלך קצת אחורה בת'רד הזה ותקרא |
|
|
|
|