return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
התמסחרות של טראקים (pg. 6)
View this Thread in Original format
Gil Shwarts
וואי אחי חפרת עמוק עמוק בפורום הזה אה :)
oDrori
'חשבתי לחפור אבל וויתרתי והחלטתי בסוף לעשות סרץ
הכל למען צמצום מס' הטרדים... איזה אזרח טוב אני

EDIT

4 Strings
ירדו למקום עשירי
Hell_Copter
וואי כבר איזה חודשיים לא התקרבתי למצעד הזה :D
יהיה טוב... עדיף מוזיקה שיש במחשב
oDrori
תמיד, אחי
;)

Blank & Jones - Desire
ירד למקום חמש
DJ-Energy
אני לא ממש שמח שמתחילים להכניס הכל לאמ טי וי
אני שונא טראק טובים שמתמסחרים
כמו
blank & jones - desire
4 strings - into the night <---- האורגינל שהוא הכי טוב לפי דעתי לא התמסחר

וכו'.....
אני אוהב לשמור אותם
underground
ושלא כל העולם מכיר
כמו שהיה עם
public domain - operation blade
שהוא טראק הוגן
ו
yahel - voyage
אחד הטראקים הכי טובים ששמעתי על ידי מפיק ישראלי
שבכללללללל התמסחר אחושללללוקי
MoSH_MaN
די להחזיר
DEAD TOPICS
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
די להחזיר
DEAD TOPICS


בואנה מוש תרגיע
אתהיודע טוב מאוד שאם הוא היה פותח על זה ט'רד חדש היית מתעצבן כמו אני לא יודע מה אז מה הקטע!?

חבר שלי בדיוק עכשיו שאל אותי איך קוראים לטראק שאומרים בו דזייר
ישר שאלתי אותו אם הוא ראה אמ טי וי :D
oDrori
quote:
Originally posted by Hell_Copter


בואנה מוש תרגיע
אתהיודע טוב מאוד שאם הוא היה פותח על זה ט'רד חדש היית מתעצבן כמו אני לא יודע מה אז מה הקטע!?



:rolleyes:
בדיוק... מוש, לפעמים גם אני חושב שזה קצת טפשי אבל היית מעדיף באמת שאני אפתח טרד חדש
"MTV DanceFloor CHart"
או משהו כזה? ובכלל לא היית מתעצבן בגלל שזה היה טרד חדש על אותו נושא...


בקשר לרצון לשמור על זה אנדרגראונד, אני מרגיש כמוך(ם) כי מעצבן אותי שידים שאני רואה כרדודים וסתם מחפשים להיטים כאלה כדי להיות מקובלים, פתאום מתחילים לאהוב דברים איכותיים אבל מצד שני, כולנו הארי בכל זאת היינו מתים שטראנס יהיה אהוב בהיקפים רחבים יותר לא?
MoSH_MaN
לא זה טופיק דפוק ...כבר דיברנו על זה
ומי שרואה
MTV
הוא במצב קשה

אשכרה הרעיון של נמורד שהיה לפני טרליון שנה מתאים!
ומי שזוכר
יודע
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN


אשכרה הרעיון של נמורד שהיה לפני טרליון שנה מתאים!
ומי שזוכר
יודע


TMF ?

oDrori
מוש, אפחד לא מכריח אותך לקרוא את זה. אם לא מעניין אותך אמטיוי, סבבה אז אל תראה. והמצב שלי לא יהיה קשה עד ליום שאני אתחיל להכנס לטופיקים שלא איכפת לי מהם רק כדי להצהיר שהם לא מעניינים אותי.
ומה היה הרעיון של נמרוד?
MoSH_MaN
TMF!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement