|
התמסחרות של טראקים (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
| וואי אחי חפרת עמוק עמוק בפורום הזה אה :) |
|
|
| oDrori |
'חשבתי לחפור אבל וויתרתי והחלטתי בסוף לעשות סרץ
הכל למען צמצום מס' הטרדים... איזה אזרח טוב אני
EDIT
4 Strings
ירדו למקום עשירי |
|
|
| Hell_Copter |
וואי כבר איזה חודשיים לא התקרבתי למצעד הזה :D
יהיה טוב... עדיף מוזיקה שיש במחשב |
|
|
| oDrori |
תמיד, אחי
;)
Blank & Jones - Desire
ירד למקום חמש |
|
|
| DJ-Energy |
אני לא ממש שמח שמתחילים להכניס הכל לאמ טי וי
אני שונא טראק טובים שמתמסחרים
כמו
blank & jones - desire
4 strings - into the night <---- האורגינל שהוא הכי טוב לפי דעתי לא התמסחר
וכו'.....
אני אוהב לשמור אותם
underground
ושלא כל העולם מכיר
כמו שהיה עם
public domain - operation blade
שהוא טראק הוגן
ו
yahel - voyage
אחד הטראקים הכי טובים ששמעתי על ידי מפיק ישראלי
שבכללללללל התמסחר אחושללללוקי |
|
|
| MoSH_MaN |
די להחזיר
DEAD TOPICS |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
די להחזיר
DEAD TOPICS |
בואנה מוש תרגיע
אתהיודע טוב מאוד שאם הוא היה פותח על זה ט'רד חדש היית מתעצבן כמו אני לא יודע מה אז מה הקטע!?
חבר שלי בדיוק עכשיו שאל אותי איך קוראים לטראק שאומרים בו דזייר
ישר שאלתי אותו אם הוא ראה אמ טי וי :D |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בואנה מוש תרגיע
אתהיודע טוב מאוד שאם הוא היה פותח על זה ט'רד חדש היית מתעצבן כמו אני לא יודע מה אז מה הקטע!?
|
:rolleyes:
בדיוק... מוש, לפעמים גם אני חושב שזה קצת טפשי אבל היית מעדיף באמת שאני אפתח טרד חדש
"MTV DanceFloor CHart"
או משהו כזה? ובכלל לא היית מתעצבן בגלל שזה היה טרד חדש על אותו נושא...
בקשר לרצון לשמור על זה אנדרגראונד, אני מרגיש כמוך(ם) כי מעצבן אותי שידים שאני רואה כרדודים וסתם מחפשים להיטים כאלה כדי להיות מקובלים, פתאום מתחילים לאהוב דברים איכותיים אבל מצד שני, כולנו הארי בכל זאת היינו מתים שטראנס יהיה אהוב בהיקפים רחבים יותר לא? |
|
|
| MoSH_MaN |
לא זה טופיק דפוק ...כבר דיברנו על זה
ומי שרואה
MTV
הוא במצב קשה
אשכרה הרעיון של נמורד שהיה לפני טרליון שנה מתאים!
ומי שזוכר
יודע |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
אשכרה הרעיון של נמורד שהיה לפני טרליון שנה מתאים!
ומי שזוכר
יודע |
TMF ? |
|
|
| oDrori |
מוש, אפחד לא מכריח אותך לקרוא את זה. אם לא מעניין אותך אמטיוי, סבבה אז אל תראה. והמצב שלי לא יהיה קשה עד ליום שאני אתחיל להכנס לטופיקים שלא איכפת לי מהם רק כדי להצהיר שהם לא מעניינים אותי.
ומה היה הרעיון של נמרוד? |
|
|
|
|