return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
התמסחרות של טראקים (pg. 13)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אנחנו חוזרים לכל הטופיקים שנמחקו

עכשיו יש לי לחדש לכם כמה דברים
בעצם יכול להיות לא לחדש ... אבל לי זה חדש בכל אופן

ביום שישי יש באמ טי וי את הדאנס פלור צ'ארט ששם יש את הגירסאות המגעילות של השירים שאנחנו מכירים
הייתי היום אצל ידידה במסיבת הפתעה ליום הולדת שלה ועד שהיא הגיעה ראינו טלוויזיה
נדהמתי מכמות הטראקים שמבחינתי לפחות נחשבים לטובים והם היו שם
lasgo - something
lange - drifting away
ppk - resurection
way out west - mindcirous
rapture ואני כבר לא מדבר על

זה היה פשוט מדהים... כמה טראקים מתמסחרים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


היה גם את ה
freeloader
Vortex_SA
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
השיר הזה נוגן על ידי טיאסטו , ארמין ואן ביורן , מרקו וי

טומקראפט הוא אמן נהדר שהוא לא היה נחשב במשך השנים וכבר עשה קליפים בעבר
והשיר הזה הצליח לו מאד

אתה חושב שהוא עושה את זה בשביל הקהל?


התשובה לפה היא כן, כל יוצר עושה את המוזיקה בשביל קהל, בגלל זה אנחנו מכירים בו כיוצר, אמנים לא יושבים בבית ועושים טראקים בשביל לשמוע אותם אחר כך בעצמם... עושים את זה בשביל שאנשים אחרים יהנו, יתלוננו, יעלבו, מה שלא יהיה... אם טומקרפט לא היה עושה טראקים שיהיו מקפיצים או אהובים על אחרים לא הייתה בכלל שם את הפוסט הזה... כי לא היית יודע מי זה טומקרפט בכלל :)
Flotser
quote:
Originally posted by Vortex_SA
התשובה לפה היא כן, כל יוצר עושה את המוזיקה בשביל קהל, בגלל זה אנחנו מכירים בו כיוצר, אמנים לא יושבים בבית ועושים טראקים בשביל לשמוע אותם אחר כך בעצמם... עושים את זה בשביל שאנשים אחרים יהנו, יתלוננו, יעלבו, מה שלא יהיה... אם טומקרפט לא היה עושה טראקים שיהיו מקפיצים או אהובים על אחרים לא הייתה בכלל שם את הפוסט הזה... כי לא היית יודע מי זה טומקרפט בכלל :)


בואו ננתח את הבעיה לעומקה,
shell we?

יש להבדיל בין קהל לקהל
יש קהל של מתלהבים ושל נערות אמטיוי
mainstreem
ובילבורד
והמצעד של 99 אפאם וכל החרא הזה

ויש קהל חכם, שמבין במוזיקה
קהל גם שקשה יותר לקנות אותו,
אבל זה קהל שבאמת יודע להאריך אומנים

אני חושב אמנים כמו טומקראפט שיוצרים דברים שהם יותר סגנון אנדרגראונד, יוצרים לקהל השני שאמרתי...
די די ולאסגו, .... כנראה ראו (הם או חברות התקליטים שלהם) את ההזדמנות של לפנות לקהל הראשון, מלאאאא כסף.
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
השיר הזה נוגן על ידי טיאסטו , ארמין ואן ביורן , מרקו וי

טומקראפט הוא אמן נהדר שהוא לא היה נחשב במשך השנים וכבר עשה קליפים בעבר
והשיר הזה הצליח לו מאד

אתה חושב שהוא עושה את זה בשביל הקהל?

סקוטר ופיטר לוטס עשו כל מיני דברים לפני שהגיעו לטופ טנים למיניהם
MoSH_MaN
אני התווכנתי שתומקראפט לא עשה את השירים האלה בשביל המיינסטרים!

זה הקהל שהתכוונתי

הוא עושה שירים כבר המון זמן ודברים אדירים!

http://65.220.100.37/m0sh/files/DJ%...%20-%2025.17%20(Ezekiel%20Mix).mp3

http://65.220.100.37/m0sh/files/DJ%...0-%20Silence%20(Original%20Mix).mp3

http://65.220.100.37/m0sh/files/Tom...20-%20Versus%20(Original%20Mix).mp3


אחרי שאתה רואה שזה מצליח אתה עושה קליפ אבל ישר על זה להכריז שהוא צ'יז
אז גם אוהבים אותו אנשים שהם קקה
הוא לא עשה את השיר הזה למיין סטרים!
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אני התווכנתי שתומקראפט לא עשה את השירים האלה בשביל המיינסטרים!

זה הקהל שהתכוונתי

הוא עושה שירים כבר המון זמן ודברים אדירים!

http://65.220.100.37/m0sh/files/DJ%...%20-%2025.17%20(Ezekiel%20Mix).mp3

http://65.220.100.37/m0sh/files/DJ%...0-%20Silence%20(Original%20Mix).mp3

http://65.220.100.37/m0sh/files/Tom...20-%20Versus%20(Original%20Mix).mp3


אחרי שאתה רואה שזה מצליח אתה עושה קליפ אבל ישר על זה להכריז שהוא צ'יז
אז גם אוהבים אותו אנשים שהם קקה
הוא לא עשה את השיר הזה למיין סטרים!


(מאיפה לך למי הוא תכנן את זה? (עזוב אני סתם ילדותי


מה שאני אומר זה שתראה את פיט לוטס למשל, גם הוא עשה כל מיני רמיקסים וטראקים פה ושם והנה פתאום כמה מהם בראשי המצעדים ובכל רחבה.

לסקוטר גם יש כמה אלבומים שלא הצליחו בקנה מידה מסחרי גדול והנה יום אחד גם 4 להיטים שלהם הגיעו למכירות מרשימות.

מוש, טראקים מתמסחרים, זה עבר על טומקראפט. הרי בעצם מה שמתאים לקהל = מסחרי לא?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
היה גם את ה
freeloader


אני מקווה מאוד שאתה צוחק שהוספת את זה!!
למה הפוסט שלי נכתב לפני שנה!!!!!!!!!!


ועודד... למה ללכת סחור סחור
לך ישר אל מה שמוש אוהב...
מוש עד לא מזמן אהב את פולסדרייבר... מזה אהב... חלה עליו
ושים לב איפה פולסדרייבר היום מככב... בכל מועדון שיש
ושים לב עם איזה שירים
רמיקס לוויאג' וויאג'
רמיקס לווראבר יו אר
רמיקס לריט'ם אוף דה נייט
ויש עוד...
בקיצור... הכי ממוסחר שיש

אז מוש... אני בטוח שתסכים איתי שפולסדרייבר של פעם לא היה ממוסחר כל כך ועכשיו הוא כן...
אולי זה בדיוק ההתחלה של מה שקורה לטומקראפט
תחשוב על זה
luckystrike
רועי לדעתי אתה ממש טועה בקטע הזה

טומקרפט בניגוד למה שאמרתם פה דווקא אני בראש של
מוש - הוא עושה את המוזיקה הזאת באמת לקהל בפלוצר ומוש אמרו
הוא אוהב מוזיקה ובגלל זה הוא יוצר ...

מה הקשר לפולסדרייבר ???
הוא תמיד היה מסחרי וגם אם לאחרונה הוא נהיה יותר מסחרי
תמיד הוא היה מסחרי מספיק ומוש פשוט שינה והתפתח
בטעם שלו ...

לא מבין מה רע בזה ואיך זה קשור לטומקרפט ?
אני ממש שמח בשבילו שהצליח לו עם לונלינס ...
אני מאוד מעריך את טומקרפט כאמן ובאמת כמו שמוש הביא יש לו יצירות
גדולות
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
רועי לדעתי אתה ממש טועה בקטע הזה

טומקרפט בניגוד למה שאמרתם פה דווקא אני בראש של
מוש - הוא עושה את המוזיקה הזאת באמת לקהל בפלוצר ומוש אמרו
הוא אוהב מוזיקה ובגלל זה הוא יוצר ...



אתה לא יכול להגיד שאני טועה כי לא אמרתי בצורה חד משמעית כלום
נתתי רק חומר למחשבה של מה שיכול לקרות
נכון שכרגע הוא לא מסחרי
אבל את לונלינס כבר משמיעים בכל חור אפשרי...
עזוב אחי זה לא ויכוח כי לעת עתה אני מסכים איתך
אבל יכול להיות שבעתיד המצב יהיה כמו שאמרתי כרגע... ושוב פעם אל תתפוס אותי במילה שזה מה שאני חושב שיקרה כי זה לא
נחיה ונראה בקיצר
luckystrike
אני לא חושב שלונלינס מסחרי זה שמשמיעים אותו בכל מקום
זה לא אומר עדיין כלום ... נכון זה ממסחר את הטראק אבל אני
כל עוד הוא מושקע והאמן שומר על הסגנון שלו והכל ולא מוותר
על העקרונות כדי לרצות את הקהל ולמכור כמה שיותר אז בעיניי
זה לא כל כך מסחרי ...

טראק איכות טראק כבוד - טומקרפט תן לנו עוד !

חרוז !
:)

oDrori
quote:
Originally posted by luckystrike
אני לא חושב שלונלינס מסחרי זה שמשמיעים אותו בכל מקום
זה לא אומר עדיין כלום ... נכון זה ממסחר את הטראק אבל אני
כל עוד הוא מושקע והאמן שומר על הסגנון שלו והכל ולא מוותר
על העקרונות כדי לרצות את הקהל ולמכור כמה שיותר אז בעיניי
זה לא כל כך מסחרי ...

טראק איכות טראק כבוד - טומקרפט תן לנו עוד !

חרוז !
:)


חבר'ה משום מה אתם מקשרים בין הרמה של טראק לרמת המסחור שלו... אין קשר ביניהם בשיט.
זה שטומקראפט השקיע הרבה בטראק והטראק ברמה טובה זה לא בהכרח אומר שכולם ישנאו אותו ורק אנחנו נשמע ונגיד יא טראק טוב רק אנחנו אוהבים ואנחנו יותר חכמים מהעדר.
luckystrike
מי קישר ?

כל עוד האמן לא מוכר את עצמו בשביל להתמסחר
זה מוריד את מה שנקרא רמת המיסחור לדעתי ...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 
Privacy Statement