return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
התמסחרות של טראקים (pg. 12)
View this Thread in Original format
oDrori
קבלו ת'רשימה הסופית!!!! יש תגובות?

17. Madonna - Die Another Day
16 !!! Jurgen Vries - The Theme
15.
Bubbler : Divine Inspiration - The Way (Svenson & Gielen remix)!!!
14. IvD - Try
13. That Jakatta ft. Seal track...
12. Some Billy Jean cover
11.Timo Maas...
10. Cosmos - Take Me With You
9. Raiven Maze - Fascinated
8. Dirty Vegas - Days Go By
7. Underworld - 2 Months Off
6. Narcotic Thrust - Safe From Harm
5.Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V. remix)!!!!!!!!!!!!!!!!
Bubbler:
CM2 ft. Lisa Law... Some track
4.Drunkenmonkey - E
3.Some Housy
2. Youch... Tim Deluxe or something... ughhhh
1.Some more funky crap...
MoSH_MaN
:nervous: :nervous:
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
קבלו ת'רשימה הסופית!!!! יש תגובות?

17. Madonna - Die Another Day
16 !!! Jurgen Vries - The Theme
15.
Bubbler : Divine Inspiration - The Way (Svenson & Gielen remix)!!!
14. IvD - Try
13. That Jakatta ft. Seal track...
12. Some Billy Jean cover
11.Timo Maas...
10. Cosmos - Take Me With You
9. Raiven Maze - Fascinated
8. Dirty Vegas - Days Go By
7. Underworld - 2 Months Off
6. Narcotic Thrust - Safe From Harm
5.Energy 52 - Cafe Del Mar (Marco V. remix)!!!!!!!!!!!!!!!!
Bubbler:
CM2 ft. Lisa Law... Some track
4.Drunkenmonkey - E
3.Some Housy
2. Youch... Tim Deluxe or something... ughhhh
1.Some more funky crap...


איזה קטע !
גם אני ראיתי חלק - עד שיר 15 ואמרתי לעצמי אולי נקפיץ את הט'רד
הזה ונכתוב על המצעק - ופתאום אני רואה שעשית את זה
...
:)
קיצר התלהבתי משיר 16 !!!
קליק נחמד ...
ואללללק טראק 5 זה מרקו וי רמיקס !!!!!!!!!
איך פיספסתי את זה !!
ענננננק !
DjChook
לקח זמן ופוסט של מורן כדי שאני אבין מה רצית עודד :)
oDrori
את ז האני מפרסם בשביל מוש שממש לא אוהב את המצעד הזה (שימו לב למקום ראשון) :


DANCE FLOOR CHART

1 Tomcraft - Loneliness
2 Panjabi MC - Mundian To Bach Ke
3 Madonna - Die Another Day
4 Bob Sinclair - The Beat Goes On
5 Who Da Funk - Shiny Disco Balls
6 Moloko - Familiar Feeling
7 Lasgo - Pray
8 Driftwood - Freeloader
9 Dannii Minogue - Put The Needle On It
10 Tim Deluxe - It Just Won't Do
11 Fab For - Last Night A DJ Blew My Mind
12 Cassius - Sound of Violence
13 Paffendorf - Crazy, Sexy, Marvellous
14 Narcotic Thrust - Safe From Harm
15 Drunkenmunky - E
16 Dee Dee - The One
17 Jurgen Vries - The Theme
18 The Ones - Superstar
19 Energy 52 - Cafe Del Mar
20 Cosmos - Take Me With You
Hell_Copter
פשששש כבוד של מצעד
מקום 17, מקום 19
איכות!!!
warpedd_
quote:
Originally posted by oDrori
את ז האני מפרסם בשביל מוש שממש לא אוהב את המצעד הזה (שימו לב למקום ראשון) :


DANCE FLOOR CHART

1 Tomcraft - Loneliness
2 Panjabi MC - Mundian To Bach Ke
3 Madonna - Die Another Day
4 Bob Sinclair - The Beat Goes On
5 Who Da Funk - Shiny Disco Balls
6 Moloko - Familiar Feeling
7 Lasgo - Pray
8 Driftwood - Freeloader
9 Dannii Minogue - Put The Needle On It
10 Tim Deluxe - It Just Won't Do
11 Fab For - Last Night A DJ Blew My Mind
12 Cassius - Sound of Violence
13 Paffendorf - Crazy, Sexy, Marvellous
14 Narcotic Thrust - Safe From Harm
15 Drunkenmunky - E
16 Dee Dee - The One
17 Jurgen Vries - The Theme
18 The Ones - Superstar
19 Energy 52 - Cafe Del Mar
20 Cosmos - Take Me With You


סוף סוף יש שליטה של כמה טראנסים במצעד
יום יבוא ובראש המצעד יהיה טראק של סקוט פרוג'קט
!!!

ד"א יש פול דברים טובים ביום שישי בלילה
יש שמה די הרבה שירים חדשים סטייל דידי וכאלה
נחמד לראות את הקליפים
MoSH_MaN
תומקראפט הצליח מאד אבל הוא לא עשה את הטראק הזה בשביל הקהל
הוא עשה אותו הצליח בו ועשה קליפ כמו שעושים להרבה שירים כגון
flight 643
luckystrike
pshhhh
עודד לא מאמין שחפרת ומצאת את הט'רד
:)

מקומות לקראת הסוף אחלה !
מקום ראשון גם סבבה

השאר קקמייקה
oDrori
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
תומקראפט הצליח מאד אבל הוא לא עשה את הטראק הזה בשביל הקהל
הוא עשה אותו הצליח בו ועשה קליפ כמו שעושים להרבה שירים כגון
flight 643


ככה אמרו גם המפיקים של דידי ודיבי בולווארד
:o

MoSH_MaN
השיר הזה נוגן על ידי טיאסטו , ארמין ואן ביורן , מרקו וי

טומקראפט הוא אמן נהדר שהוא לא היה נחשב במשך השנים וכבר עשה קליפים בעבר
והשיר הזה הצליח לו מאד

אתה חושב שהוא עושה את זה בשביל הקהל?
elad11
[בלי שום קשר]
אלה הזכירו לי את לונלינס למי שאהב:
Angel One - Hold Me Tonight (Eniac Remix)
DJ Headhunter - Just Be Good To Me (DJ Headhunter vs. Backslash Mix)
DJ Headhunter - Just Be Good To Me (Original Club Mix)
[/בלי שום קשר]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 
Privacy Statement