return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
התמסחרות של טראקים (pg. 14)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
אנשים אנשים אנשים

אני לא מבין אותכם

פופ מסרחי אוקי!

תגידו לי שעושים טראנס בשביל מה עושים אותו!?

בשבילנו , בשביל שאנחנו נהנה אז כל שיר הוא ממוסחר
זה לא משנה מה


אבל יש הדבל
טומקראפט הוא אמן שמשתמש בסטייל שלו , המיוחד
תראו כמה שירים הוא מוציא וכולם פשוט מיוחדים
והישנים הכל שונה
גם עם טכנו
גם אפיק
גם הארד טראנס

הבן אדם עושה קליפ אז זה אומר שזה מסחרי
מה המטרה שלהם? להצליח!

אבל פה בה ההדבל
תראו באמת פולס עשה יצירות טובות לדעתי ובגלל זה אהבתי אותו
אבל אז הוא כבר התחיל לא להיות מקורי ולעשות מלא מלא מלא דברים אותו דבר קופי
לא הרבה איכות ונשמע אותו דבר
וגם הכל היה לדאנס צ'ארט וכל זה
וסקוטר גם אותו קקי

אז יש פה הדבל אתה רוצה להצליח
אתה עושה שיר טוב
אז זה מסרחי?
הוא עשה את השיר הזה כמו שהוא עשה את
Silence
וזה לא אומר שזה מסרחי כזה
oDrori
מסחרי = מתאים לקהל הרחב

גם אם טומקראפט עשה את הטראק הזה לאישתו וזהו, העובדה היא שהוא מתאים לקהל הרחב ולכן הוא מסחרי. רמת מסחריות של טראק נקבעת לפי הקהל, לא הטראק עצמו. לא משנה עם טומקראפט עשה את זה בשביל הקהל העולמי, החבר'ה בשכונה שלו או אישתו, השאלה היא עד כמה הוא מושך את הקהל הרחב
luckystrike
quote:
Originally posted by oDrori
מסחרי = מתאים לקהל הרחב

גם אם טומקראפט עשה את הטראק הזה לאישתו וזהו, העובדה היא שהוא מתאים לקהל הרחב ולכן הוא מסחרי. רמת מסחריות של טראק נקבעת לפי הקהל, לא הטראק עצמו. לא משנה עם טומקראפט עשה את זה בשביל הקהל העולמי, החבר'ה בשכונה שלו או אישתו, השאלה היא עד כמה הוא מושך את הקהל הרחב


לא מסכים עם ההגדרה ...

ממוסחר בדרך כלל שווה לכוונה שלילית
לדעתי שאמן מתמסחר זה שהוא מוכר את עצמו בשביל
הקהל - יענו מוותר על העקרונות שלו ועל מה
שהוא אוהב כדי למכור ...

הטראק הזה אולי מצליח מבחינה מסחרית
אבל אני לא מאמין שטומקרפט ממוסחר
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by luckystrike
לא מסכים עם ההגדרה ...

ממוסחר בדרך כלל שווה לכוונה שלילית
לדעתי שאמן מתמסחר זה שהוא מוכר את עצמו בשביל
הקהל - יענו מוותר על העקרונות שלו ועל מה
שהוא אוהב כדי למכור ...

הטראק הזה אולי מצליח מבחינה מסחרית
אבל אני לא מאמין שטומקרפט ממוסחר


AMAN
oDrori
מסחור הוא תהליך שבו אמן הופך למסחרי. זה יכול לקרות בדרך שבה הקהל לומד לקבל את הטראק הספציפי או בתהליך שבו הקהל משנה את הטעם הכללי שלו (למשל, הז'אנר הפרוגרסיבי התמסחר בשנה וחצי האחרונות בארץ)

בסוף התהליך - רמת המסחריות של טראק\יוצר עולה
clubber@work
quote:
Originally posted by oDrori
מסחור הוא תהליך שבו אמן הופך למסחרי. זה יכול לקרות בדרך שבה הקהל לומד לקבל את הטראק הספציפי או בתהליך שבו הקהל משנה את הטעם הכללי שלו (למשל, הז'אנר הפרוגרסיבי התמסחר בשנה וחצי האחרונות בארץ)

בסוף התהליך - רמת המסחריות של טראק\יוצר עולה


מבחינה מסויימת אתה די צודק אבל עדיין אתה צריך לעשות את ההפרדה בין
טראקים ממוסחרים שנוצרו ע"י אמנים ממוסחרים כגון:דה דה
ואיאן ואן דאל וכאלה לעומת טראקים שנהפכו לממוסחרים
כמו רפטור וסיילנס
אלה טראקים שלא נועדו להגיע לקהל "הרחב" כמו שאר הדיסק של דילריום לדוגמא
אבל תמיד טראק אחד מדיסק עלול להפוך "ללהיט רחבות"
אבלן ההבדל הוא שעוד שנה שישכחו מדה דה וכאלה
אנחנו עדיין נשים במערכת את סיילנס ונהנה להקשיב לו!
oDrori
אני לא אוהב להגיד שהטראק "מיועד" להשמע בכל מקום כי מאיפה לי למה הוא מיועד?

אני עושה את ההפרדה אבל כמו בתחומים שונים, כל דבר הוא זמני או רגעי. לפני חודשיים - לונלינס אנדרגראונד. היום - לונלינס מסחרי.
luckystrike
עודד - עולמך עקום ...
clubber@work
quote:
Originally posted by luckystrike
עודד - עולמך עקום ...


באמת שעולמך עקום..
זה כאילו אתה אומר אהבתי את לונלינס כשרק אני שמעתי אותו
אבל ברגע שהוא נחשף לקהל ועוד אנשים אהבו אותו אז אני לא אוהב אותו יותר

זה כמו שתיקח את הטראק הכי לא ממוסחר בארץ - איזה משהו פסיכדלי
ותריץ אותו פול ברדיו ובמסיבות ולא יודע איפה - הוא יתפוס
והוא "יתמסחר"
אבל זאת לא התפיסה הנכונה
שירים כמו הוואיג' וואיג' האלה הם טראקים ממוסחרים
או אפילו שירים
אי אפשר להשוות דבר כזה לטראק כרמה של לונלינס!
luckystrike
quote:
Originally posted by clubber@work
באמת שעולמך עקום..
זה כאילו אתה אומר אהבתי את לונלינס כשרק אני שמעתי אותו
אבל ברגע שהוא נחשף לקהל ועוד אנשים אהבו אותו אז אני לא אוהב אותו יותר

זה כמו שתיקח את הטראק הכי לא ממוסחר בארץ - איזה משהו פסיכדלי
ותריץ אותו פול ברדיו ובמסיבות ולא יודע איפה - הוא יתפוס
והוא "יתמסחר"
אבל זאת לא התפיסה הנכונה
שירים כמו הוואיג' וואיג' האלה הם טראקים ממוסחרים
או אפילו שירים
אי אפשר להשוות דבר כזה לטראק כרמה של לונלינס!

אקסזטלי !

MoSH_MaN
ראסמי אתם צודקים
הוא אומר ששטארק שמצליח הוא מסחרי

ובעצם כל מה שמצליח זה מסחרי
אז מה הקטע שלך שכאילו כל שיר שמצליח לו טוב?

שאסור ששיר יצליח?
Scorchio
ביום שאיזה פרחה תתחיל לזמזם לי טראק של איירוייב אני יורה בעצמי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 
Privacy Statement