|
התמסחרות של טראקים (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
כמובן שאמטיוי רוק זה הכי טוב שיש להם להציע. אבל לא הכל רקיד והלהיטים הכי גדולים יהיו הדברים החברותיים והממוסחרים יותר (אוקיי, אני מנסה
(להמנע מקללות כמו "בריטני", "באקסטריט" ושאר ניבולי פה |
|
|
| Hell_Copter |
דרורי... ל ראיתי כי הייתי בפולין אבל נשמע פצצה
אתם לא תאמינו איזה פצצה היה שם מבחינת טלוויזיה
חרא של ערוצים בסך הכל... אבל הייתי ב 4 מלונות שונים וזה הלך ככה
מלון 1 - ויוה... ערוץ לא רע בכלל אבל ציפיתי ליותר
מלון 2 - היה שם ערוץ גרמני שקוראים לו
mtv 2 pop
הערוץ הכי אדיר שראיתי בחיים שלי... אותם טראקים שיש בדאנספלור צ'ארט פלוס עוד מלא תותחים... היה שם הארדקור וייבס ולייפסטייל... מה שמראה שגם שירים שהם חזקים נמצאים שם
מלון 3 - אמ טי וי רגיל... אבל לא כמו פה... גם ערוץ גרמני
היה חמוד אבל לא יותר
מלון 4- חיפשתי ערוץ מוזיקה אבל לא היה
ראיתי עם חבר שלי טלוויזיה כמה דקות שם ואז ראינו כזאת תכנית שהיו שם שתיים שעשו מופע חשפנות והתנשקו וכל זה... אדיר
ואז התחילו קליפים אחרי שהתכנית נגמרה
בקיצר... אדיר |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מלון 1 - ויוה... ערוץ לא רע בכלל אבל ציפיתי ליותר
מלון 2 - היה שם ערוץ גרמני שקוראים לו
mtv 2 pop
הערוץ הכי אדיר שראיתי בחיים שלי... אותם טראקים שיש בדאנספלור צ'ארט פלוס עוד מלא תותחים... היה שם הארדקור וייבס ולייפסטייל... מה שמראה שגם שירים שהם חזקים נמצאים שם
מלון 3 - אמ טי וי רגיל... אבל לא כמו פה... גם ערוץ גרמני
היה חמוד אבל לא יותר
מלון 4- חיפשתי ערוץ מוזיקה אבל לא היה
ראיתי עם חבר שלי טלוויזיה כמה דקות שם ואז ראינו כזאת תכנית שהיו שם שתיים שעשו מופע חשפנות והתנשקו וכל זה... אדיר
ואז התחילו קליפים אחרי שהתכנית נגמרה
בקיצר... אדיר |
תשמע, זה היה צפוי
מספיק דנו בנסיון הבאת הערוצים האלה לישראל
שבאמת מה נסגר עם זה? |
|
|
| oDrori |
.אולי יש צקווה בערוץ מוזיקה החדש הזה שיש בקרוב... או שלא
הכל מקרה, קצת סטייה מהנושא, אבל אמרו לי בפולין יש ערוצים שזה הולך ככה איזה סדרה משעממת חצי שעה ואז הפסקת פרסומות 10 דקות פורנו
:D :D :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
.אולי יש צקווה בערוץ מוזיקה החדש הזה שיש בקרוב... או שלא
הכל מקרה, קצת סטייה מהנושא, אבל אמרו לי בפולין יש ערוצים שזה הולך ככה איזה סדרה משעממת חצי שעה ואז הפסקת פרסומות 10 דקות פורנו
:D :D :D |
איזה ערוץ מוזיק חדש!?!?!
לא ראיתי את הסידרה המשעממת הזאת... ישר שפתחתי היה את הפורנו
ואז היה מוזיקה אחרי זה... ישבתי וחיכיתי לעוד
גם יש שם פיי טי וי
אתה משלם 50 זלוטי (50 שקל) ואתה מקבל יום שלם עם ערוץ כחול
מ12 בצהריים עד 12 בצהריים
אפשר להזמין עם כמה חברים ולהנות מזה... אפילו רק כמה שעות של הלילה |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אפשר להזמין עם כמה חברים ולהנות מזה... אפילו רק כמה שעות של הלילה |
אחי אתה מתחיל להפחיד אותי
:D |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by oDrori
(קודם כל כדי לדעת (זה מההיבט של סתם מישהו שמתעניין במוזיקה
.במקרה שלי אני גם מקווה לתקלט בעתיד ואנחנו חיים בישראל
מסקנה: כשאני אתחיל אני אצטרך לנגן גם קומרשל |
וואי אתה מזה צודק...
ובכלל, גם אני רואה MTV וזה בגלל שאני פתוח גם למוזיקה אחרת
ולכל אלה ששקועים בטראנס... סבבה לכם אבל אל תשללו אנשים בגלל שהם פתוחים גם לסגנונות מוזיקה אחרים... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי אתה מתחיל להפחיד אותי
:D |
מה להפחיד!?
לא עושים אחד לשני ביד
עושים תורות או משהו
בניגוד לחברים שלכם אנחנו לא הומואים שמנסים להכניס אחד לשני את הזין לפה |
|
|
| oDrori |
( :) תודה על החיזוק גיל :) )
נראה לי עשיתם שם חיים בפולין... הזמנתם את הבנות להתעניין גם
? =)
:בקשר לערוץ מוזיקה החדש
יקראו לו מיוזיק בוקס אני חושב והוא נכנס לשידור עוד איזה חודש. ערוץ ישראלי לגמרי, והוא כולו משדר מה שהצופים מבקשים
(משהו בסגנון מה שיש באמטיוי שיש שני שירים ואז צופים מתקשרים ובוחרים איזה מהם משודר)
:D כמובן גם עברית וגם לע"ז
(מה נראה לכם שהם יפקירו את מר ביטר)
נ.ב. הערב המצעד הידוע לשמצה שוב.... נא להכין ציפיות מראש |
|
|
| DjChook |
| אודורי אני ב 90 אחוז חושב שהערוץ הזה כבר קיים |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by DjChook
אודורי אני ב 90 אחוז חושב שהערוץ הזה כבר קיים |
קיים ביס
www.musicbox.co.il
אבל זה גם סתם ערוץ מסריח... |
|
|
| Hell_Copter |
הדלת הייתה פתוחה ככה שמי שרצה בא
גם פרסמנו את זה קצת
וזה חדשות טובות עלהערוץ מוזיקה
אני מקווה שזה יהה בכבלים רגיל ולא רק בדיגיטלי או ביס |
|
|
|
|