|
התמסחרות של טראקים (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
אם משהו יוצא מאוחר היום מהבית
שיפתח אמטיוי
משהו שגיליתי שבוע שעבר
מ12 עד 2 יש מלא קליפים
טובים
וממש טובים מה שמצחיק זה שזה דברים
יותר טובים ממה שיש במצעד
פעם זה היה מעפן אני זוכר היום זה אדיר
שבוע שעבר היה קליפ נדייייר
prodigy - out of space
איך אני מת על השיר הזה |
|
|
| Hell_Copter |
אחי רק שתדע לך שגם ב
VH1
יש קליפים נחמדים לפעמים באמצע הלילה
פעם אחת באתי ללכת לישון אז פתחתי טלויזיה לראות מה יש ופתאום אני קולט את הקליפ של קליר בלו ווטר... חרא קליפ דרך אגב |
|
|
| oDrori |
נכון באמתת קליפ עלוב... ראיתי בוויאייץ' וואן בלילה גם את
Agnelli & Nelson - Everyday 2002 (Alex Gold radioe edit) |
|
|
| Vortex_SA |
אחים שלי, לא הבנתי אתכם בגרוש, קלאב טראנס אמור להיות מסחרי, מרגע שמישהו מוכר עושה קלאב אז זה ברור שהוא ירצה לעשות על זה קופה, זה למה מוציאים גם קליפ, זה לא נקרא התמסחרות, הם כבר ממוסחרים מראש, ומה גם שאם לטראק יש קליפ זה הופך אותו לפחות טוב? לא, זה אותו טראק, אז לא הבנתי למה אתם מגיבים בצורות של "אני שונא טראקים שמתמסחרים", הרי תחשבו רגע, זה הפרנסה של החברה האלה, זו הדרך שלהם להרוויח כסף, אף אחד לא מרוויח מלהוציא תקליטים, מרויחים מהופעות, לגבי קליפים אני לא ממש יודע... בקיצר מה שאני בא להגיד כאן זה שטראקים כאלה בד"כ ממוסחרים מראש, וזה לא רע אם חושבים על זה... ולא הבנתי למה זה רע שערסים שומעים את קוסמיק, זה רק מראה שהם מתפרסמים יותר, זה הרי היה צפוי שמתישהו הטראקים האלה יגיעו לערסים... זה מה שנקרא נצחונות מודרני :) חחחח :)
אם כבר מדברים על מה אני לא אוהב, אני לא אוהב שאנשים מכירים את השירים שאני מנגן כי זה מוציא את האפקט של לשמוע פעם ראשונה :) לא שהם ממוסחרים, זה שחלק מהם ממוסחרים זה ברור... |
|
|
| oDrori |
| בשם עצמי אני אגיד שבשביל שהטראק יהיה מסחרי (כלומר, ממוסחר מראש, קרא את הטרד שקוראים לו "למה טיאסטו מספר 1") הקהל צריך לקלוט אותו מראש מה שאומר שיש לו איזה סופר גימיק... מה שלא תמיד יש בכל אחד מאלה בגלל זה אני קורא לזה התמסחרות. תכל'ס אני לא נגד הטראק שמתמסחר אני נגד התופעה, שיוצרת אהבה ריקה כזאת של הציבור לטראק, אוהבים מהר זורקים מהר כזה, וככה טראקים שאנחנו מחשיבים לקלאסיקה ראה סיילנס ראה רפצ'ר ראה עוד רבים וטובים, הופפכים ללהיטים ויוצאים לנו מכל החורים ואפחד לא אוהב אותם בגלל העומק המוזיקלי או הווקאל המדהים וכו', זה אהבה שטחית כזאת כמו לבריטני ספירס או בקסטריט בויז או משהו כזה. |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by oDrori
שיוצרת אהבה ריקה כזאת של הציבור לטראק, אוהבים מהר זורקים מהר כזה, |
יש לך מושג כמה זמן כבר מסתובב
lasgo - something
בכל מקרה יותר מדי אם אתה שואל אותי
;) |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by oDrori
בשם עצמי אני אגיד שבשביל שהטראק יהיה מסחרי (כלומר, ממוסחר מראש, קרא את הטרד שקוראים לו "למה טיאסטו מספר 1") הקהל צריך לקלוט אותו מראש מה שאומר שיש לו איזה סופר גימיק... מה שלא תמיד יש בכל אחד מאלה בגלל זה אני קורא לזה התמסחרות. תכל'ס אני לא נגד הטראק שמתמסחר אני נגד התופעה, שיוצרת אהבה ריקה כזאת של הציבור לטראק, אוהבים מהר זורקים מהר כזה, וככה טראקים שאנחנו מחשיבים לקלאסיקה ראה סיילנס ראה רפצ'ר ראה עוד רבים וטובים, הופפכים ללהיטים ויוצאים לנו מכל החורים ואפחד לא אוהב אותם בגלל העומק המוזיקלי או הווקאל המדהים וכו', זה אהבה שטחית כזאת כמו לבריטני ספירס או בקסטריט בויז או משהו כזה. |
תראה, הטראקים האלה היו מיועדים למסחור, אם לא הם לא היו משתחררים כמו שהם השתחררו, ובסיילנס או רפצ'ר אין הרבה עומק מוזיקלי... מצטער לבשר, זה על אותו סולם שרוב הטראקים בנויים עליו ומלים שטוטיות של ילדות קטנות על אהבה וכאלה, לסיילנס אולי יש מלים קצת יותר חכמות, אבל גם שם, אותו סולם... רוב הטראקים אפילו יוצאים עם אותה בניה... אבל אני מניח שזה למטרת תקלוט אז נסלח להם... דברים באמת מקוריים אפשר למצוא בז'אנרים היותר חדשים, כמו הארד, מינימל, וכו'...
אפילו הפסיכודלי כבר לא מחדש הרבה, אותם אפקטים, ובכל טראק יש אפקטים אחרים, אבל אותו רעיון... |
|
|
| oDrori |
כן, לאסגו מסתובב כבר איזה כמה חודשים טובים, אבל בעוד שנתיים אפחד לא יזכור אותו חוץ מאשר אנחנו בערך.
לא דיברתי על מקרויות, וגם לא אמרתי שספציפית רפצ'ר או סיילנס יש בהם עומק עצום או משהו כזה, התככונתי שאוהבים אותם רק בגלל איזשהו גימיק, למשל הווקאל ברפצ'ר (הרי אין שמץ של עומק בגרסא המקורית, היא פופולרית בגלל הווקאל, וגם הרמיקס של דיפ דיש למשל פופולרי בגלל הווקאל. ואני למשל אוהב את הרמיקסים של ארמין ושל ריווה בגלל שיש בהם התפתחות כזאת והם כמו בילדאפ אחד גדול, אבל מישהו בציבור נראה לך שם על זה זין? אם תנגן את זה במסיבה יירקדו בגלל הווקאל. זה כאילו שהרמיקסים האלה ריקנים לגמרי חוץ מהווקאל)
במקרה של סיילנס למשל ההתמסחרות היא בווקאל במקרה של הרמיקס של איירסקייפ ובמקרה של הרמיקס של טייסטו זה בגלל הווקאל וגם בגלל שזה טייסטו. הם רוקדים בגלל השם
(קורה עם עוד כל מיני אמנים)
לא יודע אם הצלחתי להעביר את הפואנטה אבל וואטאבר |
|
|
| oDrori |
בלאט... ראיתי רק את הקטע שמראים את מקומות
2-8
קבלו את זה:
מקום 8 ------------------ מקום 8
Perpetuous Dreamer - Dust.wav
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
זהו עכשיו נזכרתי שרציתי לרשום פה שלפני שבוע ביום שישי הייתי במסיבה אצל ידידה שלי לפני שנסעתי לתל יצחק והיה פתוח אמ טי וי ברקע
פתאום אני קולט את הקליפ של
Ferry Corsten - Punk
ומיד אחר כך היה את
Dj Encore - See Right Through You
פשוט נדהמתי!!!!!!!
לא ידעתי שב 12 בלילה מראים באמ טי וי דברים טובים |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by warpedd_
אם משהו יוצא מאוחר היום מהבית
שיפתח אמטיוי
משהו שגיליתי שבוע שעבר
מ12 עד 2 יש מלא קליפים
טובים
וממש טובים מה שמצחיק זה שזה דברים
יותר טובים ממה שיש במצעד
פעם זה היה מעפן אני זוכר היום זה אדיר
שבוע שעבר היה קליפ נדייייר
prodigy - out of space
איך אני מת על השיר הזה |
כבר כתבתי על זה לפני הרבההה זמן |
|
|
| luckystrike |
איזה
THREAD
יפה
:)
פעם ראשונה שיש ט'רד בכזה אורך בלי ויכוחים ושטויות
צריך למסגר את זה
:)
עברתי על כולו וסבבה שאתם עוקבים גם אני רואה את
המצעד הרבה וסחטיין - אמטיוי אולי ישתנו עוד 1000 -2000 שנה...
בכל אופן מה שדרורי אמר :
| quote: | | בשם עצמי אני אגיד שבשביל שהטראק יהיה מסחרי (כלומר, ממוסחר מראש, קרא את הטרד שקוראים לו "למה טיאסטו מספר 1") הקהל צריך לקלוט אותו מראש מה שאומר שיש לו איזה סופר גימיק... מה שלא תמיד יש בכל אחד מאלה בגלל זה אני קורא לזה התמסחרות. תכל'ס אני לא נגד הטראק שמתמסחר אני נגד התופעה, שיוצרת אהבה ריקה כזאת של הציבור לטראק, אוהבים מהר זורקים מהר כזה, וככה טראקים שאנחנו מחשיבים לקלאסיקה ראה סיילנס ראה רפצ'ר ראה עוד רבים וטובים, הופפכים ללהיטים ויוצאים לנו מכל החורים ואפחד לא אוהב אותם בגלל העומק המוזיקלי או הווקאל המדהים וכו', זה אהבה שטחית כזאת כמו לבריטני ספירס או בקסטריט בויז או משהו כזה. |
אני מסכים עם כל מילה ...
קבל ח"ח (לכל המלש"בים שבינכם (מלש"ב = מיועד לשרות ביטחוני - אחד שעוד
לא התגייס) ח"ח = חיזוק חיובי) בקיצר תמשיכו לעקוב
:):):) |
|
|
|
|