return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
התמסחרות של טראקים (pg. 3)
View this Thread in Original format
oDrori
אוקיי אז אני רואה את השידור החוזר

:::שימו לב לזה:::

10 שום דבר מעניין במיוחד עד לטופ

מקום 5:

Ascension - For A Lifetime

ישר אח"כ הם מראים
Bubller
---יעני דברים שאוטוטו נכנסים למצעד

Marc et Claude- Tremble!!!

אוקיי עכשיו לעצור... לנשום עמוק... להתגבר על השוק
...עכשיו שימו לב

<<<<<הם ניגנו את הרמיקס של ריווה>>>>>>>>
וואו לא האמנתי!!!!


ממשיכים יופי כשבמקום 4
בלאנק אנד ג'ונס - Desire

מקום שלישי גם הוא בידינו והוא
ATB - Hold You :D :D :D

נשאר רק לדאוג מה
Thrill Me
הדוחה הזה
........

::::וואי, מקום שני::::

4 Strings - Take Me Away (Into the Night)
!!!!!!!!!
טוב אז
Thrill Me
ניצח... אאבל רוב הפיסגה שלנו....

;) ;) ;)
DJ-Energy
quote:
Originally posted by oDrori
אוקיי אז אני רואה את השידור החוזר

:::שימו לב לזה:::

10 שום דבר מעניין במיוחד עד לטופ

מקום 5:

Ascension - For A Lifetime

ישר אח"כ הם מראים
Bubller
---יעני דברים שאוטוטו נכנסים למצעד

Marc et Claude- Tremble!!!

אוקיי עכשיו לעצור... לנשום עמוק... להתגבר על השוק
...עכשיו שימו לב

<<<<<הם ניגנו את הרמיקס של ריווה>>>>>>>>
וואו לא האמנתי!!!!


ממשיכים יופי כשבמקום 4
בלאנק אנד ג'ונס - Desire

מקום שלישי גם הוא בידינו והוא
ATB - Hold You :D :D :D

נשאר רק לדאוג מה
Thrill Me
הדוחה הזה
........

::::וואי, מקום שני::::

4 Strings - Take Me Away (Into the Night)
!!!!!!!!!
טוב אז
Thrill Me
ניצח... אאבל רוב הפיסגה שלנו....

;) ;) ;)



יפה יפה
אכן יש שיפור!
MoSH_MaN
בונאה מי רואה
MTV?!@?!?!
oDrori
קודם כל אם לא בתור
Music Fan
איך שלא תקרא לזה בעברית אז בתור דיג'יי רצוי להתעדכן בהכל... חוצמזה
המצעד דאנס שלהם עובר אוולציה נהדרת של מעבר לאיכות... אני אישית עוקב
אחרי זה כרגע

;)
MoSH_MaN
חחח מה הקשר להתעדכן מהאמ טי וי
אני אם כבר מעדכן אותם!

תאמין לי לא ראיתי שנים את זה ואם אני רואה את זה ,זהב בגלל ששמים את זה בחדר כושר...
oDrori
לא דיברתי על המצעד דאנספלור את זה אני רואה בשביל לראות לאן הם מכוונים

אבל לראות בכללית אמטיוי גם אפשר בשביל לראות מה נסגר גם בז'אנרים שאתה לא אוהב
eXeTik
מה אתה נגעל כלכך מאם טי ווי מוש?!
פה ושם יש שירים טובים, אין על אנריקו אגלסיאס! :stongue:
MoSH_MaN
אתם בצרות זה ערוץ עלוב.............
tr@nceoholic
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה ערוץ עלובmtv.............

יש שם מלא להקות בנים ובנות מסריחות ואומנים מיוחצנים יתר על המידה
ןכל שניה פרסומת
מה עוד בדאנס פלור צ'ארט יש אולי טראקים יחסית מעודכנים אבל הם לא בגרסאות היפות ביותר
DjChook
quote:
Originally posted by oDrori


אפשר בשביל לראות מה נסגר גם בז'אנרים שאתה לא אוהב


זה טפשי
למה לראות משהו שאתה לא אוהב ?

oDrori
(קודם כל כדי לדעת (זה מההיבט של סתם מישהו שמתעניין במוזיקה
.במקרה שלי אני גם מקווה לתקלט בעתיד ואנחנו חיים בישראל

מסקנה: כשאני אתחיל אני אצטרך לנגן גם קומרשל
DjChook
quote:
Originally posted by oDrori

מסקנה: כשאני אתחיל אני אצטרך לנגן גם קומרשל


חשבתי אתה מדבר על אמטיוי רוק וכדומה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement