|
התמסחרות של טראקים (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
אוקיי אז אני רואה את השידור החוזר
:::שימו לב לזה:::
10 שום דבר מעניין במיוחד עד לטופ
מקום 5:
Ascension - For A Lifetime
ישר אח"כ הם מראים
Bubller
---יעני דברים שאוטוטו נכנסים למצעד
Marc et Claude- Tremble!!!
אוקיי עכשיו לעצור... לנשום עמוק... להתגבר על השוק
...עכשיו שימו לב
<<<<<הם ניגנו את הרמיקס של ריווה>>>>>>>>
וואו לא האמנתי!!!!
ממשיכים יופי כשבמקום 4
בלאנק אנד ג'ונס - Desire
מקום שלישי גם הוא בידינו והוא
ATB - Hold You :D :D :D
נשאר רק לדאוג מה
Thrill Me
הדוחה הזה
........
::::וואי, מקום שני::::
4 Strings - Take Me Away (Into the Night)
!!!!!!!!!
טוב אז
Thrill Me
ניצח... אאבל רוב הפיסגה שלנו....
;) ;) ;) |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by oDrori
אוקיי אז אני רואה את השידור החוזר
:::שימו לב לזה:::
10 שום דבר מעניין במיוחד עד לטופ
מקום 5:
Ascension - For A Lifetime
ישר אח"כ הם מראים
Bubller
---יעני דברים שאוטוטו נכנסים למצעד
Marc et Claude- Tremble!!!
אוקיי עכשיו לעצור... לנשום עמוק... להתגבר על השוק
...עכשיו שימו לב
<<<<<הם ניגנו את הרמיקס של ריווה>>>>>>>>
וואו לא האמנתי!!!!
ממשיכים יופי כשבמקום 4
בלאנק אנד ג'ונס - Desire
מקום שלישי גם הוא בידינו והוא
ATB - Hold You :D :D :D
נשאר רק לדאוג מה
Thrill Me
הדוחה הזה
........
::::וואי, מקום שני::::
4 Strings - Take Me Away (Into the Night)
!!!!!!!!!
טוב אז
Thrill Me
ניצח... אאבל רוב הפיסגה שלנו....
;) ;) ;) |
יפה יפה
אכן יש שיפור! |
|
|
| MoSH_MaN |
בונאה מי רואה
MTV?!@?!?! |
|
|
| oDrori |
קודם כל אם לא בתור
Music Fan
איך שלא תקרא לזה בעברית אז בתור דיג'יי רצוי להתעדכן בהכל... חוצמזה
המצעד דאנס שלהם עובר אוולציה נהדרת של מעבר לאיכות... אני אישית עוקב
אחרי זה כרגע
;) |
|
|
| MoSH_MaN |
חחח מה הקשר להתעדכן מהאמ טי וי
אני אם כבר מעדכן אותם!
תאמין לי לא ראיתי שנים את זה ואם אני רואה את זה ,זהב בגלל ששמים את זה בחדר כושר... |
|
|
| oDrori |
לא דיברתי על המצעד דאנספלור את זה אני רואה בשביל לראות לאן הם מכוונים
אבל לראות בכללית אמטיוי גם אפשר בשביל לראות מה נסגר גם בז'אנרים שאתה לא אוהב |
|
|
| eXeTik |
מה אתה נגעל כלכך מאם טי ווי מוש?!
פה ושם יש שירים טובים, אין על אנריקו אגלסיאס! :stongue: |
|
|
| MoSH_MaN |
| אתם בצרות זה ערוץ עלוב............. |
|
|
| tr@nceoholic |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
זה ערוץ עלובmtv............. |
יש שם מלא להקות בנים ובנות מסריחות ואומנים מיוחצנים יתר על המידה
ןכל שניה פרסומת
מה עוד בדאנס פלור צ'ארט יש אולי טראקים יחסית מעודכנים אבל הם לא בגרסאות היפות ביותר |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oDrori
אפשר בשביל לראות מה נסגר גם בז'אנרים שאתה לא אוהב |
זה טפשי
למה לראות משהו שאתה לא אוהב ? |
|
|
| oDrori |
(קודם כל כדי לדעת (זה מההיבט של סתם מישהו שמתעניין במוזיקה
.במקרה שלי אני גם מקווה לתקלט בעתיד ואנחנו חיים בישראל
מסקנה: כשאני אתחיל אני אצטרך לנגן גם קומרשל |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by oDrori
מסקנה: כשאני אתחיל אני אצטרך לנגן גם קומרשל |
חשבתי אתה מדבר על אמטיוי רוק וכדומה |
|
|
|
|