|
התמסחרות של טראקים (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by clubber@work
בקיצור העיקר שהמוזיקה הזאת מושמעת ולא משנה איפה מיצידי אפילו בערב שירים של צביקה פיק! |
תתפלא אבל אמורה להיות היום איזה מסיבה איפשהו בנמל עם צביקה פיק
הולך להיות שם ענק!!!!!!!!
ובטח אחר כך יבואו כל מיני די ג'יים ויעשו לייב אקט עם צביקה
:crazy: |
|
|
| oDrori |
| אפחד לא נכנס לטראנס בגלל הרמיקס של ריוה לרפצ'ר לצערי.... העניין הוא שהמסחור של הטראק תלוי בווקאלים (לה לה לה לה לה לה לה) ולכן לא איכפת למר ציבור נרחב עם זה המקורי, הריווה, או כל מיקס אחר כי הוא לא שומע את הטראק בשביל המוזיקה. |
|
|
| nesher |
אם הייתי גואטאג הייתי רושם
מסחרי = יפה
אבל אני לא
אז אני ירשום
מסחרי = Newbies + כוסיות
מי שמשחק cs
או כל דבר דומה מבין |
|
|
| oDrori |
אין צורך להתגזען אחי :) מי שרוצה שישמע מסחרי... פה ושם גם אותי תופס איזה
Trippin
כזה :) |
|
|
| warpedd_ |
| quote: | Originally posted by nesher
אם הייתי גואטאג הייתי רושם
מסחרי = יפה
אבל אני לא
אז אני ירשום
מסחרי = Newbies + כוסיות
מי שמשחק cs
או כל דבר דומה מבין |
חחחחחחחחחח
:D :D :D :D
למרות שכבר ממזמן אני לא משחק |
|
|
| clubber@work |
אני מתכוון לזה שהפרסום שהטראקים מקבלים מושך אנשים לטראנס...
לדוגמא אם אני לא הייתי שומע את
RANK 1 - AIRWAVE
עד עכשיו הייתי שומע פסיכדלי
וגם חבר שלי שנכנס לטראנס אחרי ששמע את
SUCH IS LIFE בMTV
התלהב ונכנס לקטע...
גם המסיבות מכניסות הרבה אנשים לטראנס למרות שחלק גדול ממה שמנגנים שם זה זבל
תמיד יש את האנשים שמתלהבים רק מלהיטים וכל פעם מחליפים אותם... אבל גם תמיד יהיו אנשים שזה ימשוך אותם והם יכנסו לקטע
אני לוקח איתי את הטראנס לכל מקום - בבית באוטו כל הזמן
מוריד לאנשים טראקים במחשבים שלהם כדי שישמעו...
וזה בדרך כלל מצליח רוב החברים שלי כבר שומעים לפחות את הגרסאות עם המילים - עדיין אני עובד על זה שיכנסו גם למוזיקה וירגישו את העליות והבניות - אני מאמין שבסוף אני אצליח...
למרות שיש לי חבר אחד ששומע רק שירים של כושים (לא הערה גזענית אלא שם לסגנון...(
ולהקות בנים מעפנות כאלה...
שאיתו איבדתי תקווה...! |
|
|
| DjChook |
חחח כבר ממזמן לא כותבים
newbies
זה
n00bs
חחח |
|
|
| oDrori |
| צודק אחי תמשיך ככה |
|
|
| warpedd_ |
דרורי תפתח תאיסיקיו
או תפלאפון
אי אפשר להשיג אותך!!!!!!!!! |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by nesher
אם הייתי גואטאג הייתי רושם
מסחרי = יפה
אבל אני לא
|
וטוב שכך.....
איפה באמת הנודניק הזה לא שמעתי ממנו הרבה זמן |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by guetag
על הזין שלי מסחרי לא מסחרי
שיר יפה זה שיר יפה
אהבתי לאסגו ובגלל זה אני שומע את זה
ואהבתי גם
Dj portal- b12
שזה בן זונה ד"א
ובגלל זה אני שומע
אני ממש לא שם זין על ההגדרות |
תומך בזה... הדבר היחיד שיש לי נגד מסחרי זה
Overplay
| quote: | Originally posted by warpedd_
דרורי תפתח תאיסיקיו
או תפלאפון
אי אפשר להשיג אותך!!!!!!!!! |
סורי אחי הפלאפון שלי נשכח במונית שחזרנו בה מהערב המחורבןן באבוקרדו איזה סיום מתאים), אבל הוא בתחנה שלהם אני אחזיר אותו תוך יומיים)
ולא הייתי הרבה בבית אז לא פתחתי אייסי |
|
|
| oDrori |
כבר עברה חצי תוכנית... שימו לב לזה:
קודם כל אני חייב לציין שאתם חייבים לראות את הקליפים!!!
17. Madonna - Die Another Day
16. !!! Jurgen Vries - The Theme
15.Bubbler : Divine Inspiration - The Way (Svenson & Gielen remix)!!!
14. IvD - Try
13. That Jakatta ft. Seal track...
12. Some Billy Jean cover
11.Timo Maas... |
|
|
|
|