|
התמסחרות של טראקים (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
סעמק רק עכשיו נזכרתי שיש את הדאנס פלור צ'ארט
הספקתי לראות שמקום 3 זה 4 סטרינגס
וששני המקומות הראשונים זה חרא
ט'ריל מי מקום 1 ומקום שני משהו ספיד... גועל נפש |
|
|
| oDrori |
Minimalistix - Close COver
כניסה חדשה מקום
12
בלאנק אנד ג'ונס ירדו לשמונה אם אני לא טועה... כל הדברים הטובים עפו מהמצעד כמעט חוץ מ
4 Strings (3)
ATB (6)
מקום ראשון ושני באמת גועל דאנסהאוס כזה....
Junior Jack- Thrill Me (1)
Azido da Bass - Speed (2)
זה המקום הטבעי של החרא הזה... טוב, מתחילה הספירה לאחור עד שאיזה תותח ענק יבוא ויחזיר לנו את הפסגה |
|
|
| Hell_Copter |
את מינימליסטיקס ראיתי כבאבלר לפני כמה שבועות
הולד יו במקום ה 5
4 סטרינגס כזה שיר יפה.....
ראיתי את זה כל הזמן בפולין בטלוויזיה |
|
|
| oDrori |
?יש איזשהו מיקס באורך מלא כמו הרדיו אדיט
?זתאמרת, עם המוזיקה של האוריג'ינל מיקס והווקאלס
...תמיד שנאתי את הווקאל מיקס בגלל שהמוזיקה בו נאחס |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by oDrori
?יש איזשהו מיקס באורך מלא כמו הרדיו אדיט
?זתאמרת, עם המוזיקה של האוריג'ינל מיקס והווקאלס
...תמיד שנאתי את הווקאל מיקס בגלל שהמוזיקה בו נאחס |
אתה מדבהר על 4 סטרינגס אני מבין
יש את
b2-4 strings - bring me away into the night_ chill-out mix
...זה כזה חמוד
צ'יל אווט כזה |
|
|
| oDrori |
כן באמת די נחמד הצ'ילאאוט (למרות זאת שמעתי צ'יל מיקסים טובים מזה אבל בכל זאת לא לוותר)
העניין הוא שאני לא מוצא גרסא שנשמעת כמו האוריגינל מיקס אבל עם ווקאלס... כאילו אין גרסא ארוכה לרדיו אדיט או משהו
נ.ב. אני מה זה צריך עזרה נראה לי אני מתחיל לאהוב את
Goldrix - It's Love (Trippin')
:conf: :conf:
!
אוי ווי ווי נראה לי מוש צודק!!!! אמטיוי מה זה משפיע עליי לראה
:clown: :whip: :confused: |
|
|
| Hell_Copter |
יש כזה רמיקס שנקרא
original vocal mix
לא??
שמע... אני לא מוצא משהו רע ב
vocal club mix |
|
|
| oDrori |
טוב זה עניין של טעם והכל אני פשוט לא אוהב מה שהם עשו למנגינה העיקרית... מרגיש כאילו הם רצו לחתוך את היופי או משהו כדי הווקאלס ייבלטו...
הכל מקרה, בקשר למוזיק בוקס, תתפלאו מה יש שם! אני כרגע בודק את הרשימת שירים המלאה שלהם
(תעשו גם אתם)
וואלה אני מוצא שמה כל מיני
ATB - Let U Go
CJ Stone -Shining Star
Future Breeze- Smile
ואני עוד לא בחצי...
!לכו תנו בדיקה... אולי יש לנו צ'אנס |
|
|
| Agent-Fire |
עוד שני קליפים שיתאימו לנו:
Mauro Picotto - Proximus with Adi
Mauro Picotto - Komodo
אבל זהו, יותר לא ראיתי שם דברים יוצאי דופן
עריכה:
יום שבת ב23:00 יש שם 6 שעות של האוס/טראנס
מי שיש לו יס שיבדוק את זה בבקשה... |
|
|
| oDrori |
| פאאאאק... יש לי יס אבל אין מלי את הערוץ... |
|
|
| Hell_Copter |
אולי אני יגיד לחבר שלי לבדוק את זה
אבל הוא לא ממש מבין אז זה לא הכי יעזור |
|
|
| oDrori |
חבר'ס אני רואה את המצעד כגע
( :eyes: :eek: :eyes: :eek: :eyes: לא במקום מכב"י !!!!)
?ומה נכנס למקום 20
Ocean Lab - Clear Blue Water
מגמת השתפרות אה?
EDIT
מקום שמונה עשרה,
Future Breeze - Temple of Dreams
לא חולה עליו מיוחד, אבל בכל זאת שווה להזכיר... גרסת רדיו מחורבנת לאללה אבל הפתיע אותי שהם בחרו לווידאו את הגרסת דאב ולא הווקאלית... מתי זה קרה בפעם האחרונה? |
|
|
|
|