return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
התמסחרות של טראקים (pg. 5)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
סעמק רק עכשיו נזכרתי שיש את הדאנס פלור צ'ארט
הספקתי לראות שמקום 3 זה 4 סטרינגס
וששני המקומות הראשונים זה חרא
ט'ריל מי מקום 1 ומקום שני משהו ספיד... גועל נפש
oDrori
Minimalistix - Close COver
כניסה חדשה מקום
12

בלאנק אנד ג'ונס ירדו לשמונה אם אני לא טועה... כל הדברים הטובים עפו מהמצעד כמעט חוץ מ
4 Strings (3)
ATB (6)

מקום ראשון ושני באמת גועל דאנסהאוס כזה....

Junior Jack- Thrill Me (1)
Azido da Bass - Speed (2)

זה המקום הטבעי של החרא הזה... טוב, מתחילה הספירה לאחור עד שאיזה תותח ענק יבוא ויחזיר לנו את הפסגה
Hell_Copter
את מינימליסטיקס ראיתי כבאבלר לפני כמה שבועות
הולד יו במקום ה 5

4 סטרינגס כזה שיר יפה.....
ראיתי את זה כל הזמן בפולין בטלוויזיה
oDrori
?יש איזשהו מיקס באורך מלא כמו הרדיו אדיט

?זתאמרת, עם המוזיקה של האוריג'ינל מיקס והווקאלס

...תמיד שנאתי את הווקאל מיקס בגלל שהמוזיקה בו נאחס
Hell_Copter
quote:
Originally posted by oDrori
?יש איזשהו מיקס באורך מלא כמו הרדיו אדיט

?זתאמרת, עם המוזיקה של האוריג'ינל מיקס והווקאלס

...תמיד שנאתי את הווקאל מיקס בגלל שהמוזיקה בו נאחס


אתה מדבהר על 4 סטרינגס אני מבין
יש את
b2-4 strings - bring me away into the night_ chill-out mix
...זה כזה חמוד
צ'יל אווט כזה
oDrori
כן באמת די נחמד הצ'ילאאוט (למרות זאת שמעתי צ'יל מיקסים טובים מזה אבל בכל זאת לא לוותר)

העניין הוא שאני לא מוצא גרסא שנשמעת כמו האוריגינל מיקס אבל עם ווקאלס... כאילו אין גרסא ארוכה לרדיו אדיט או משהו

נ.ב. אני מה זה צריך עזרה נראה לי אני מתחיל לאהוב את

Goldrix - It's Love (Trippin')
:conf: :conf:

!

אוי ווי ווי נראה לי מוש צודק!!!! אמטיוי מה זה משפיע עליי לראה
:clown: :whip: :confused:
Hell_Copter
יש כזה רמיקס שנקרא
original vocal mix
לא??

שמע... אני לא מוצא משהו רע ב
vocal club mix
oDrori
טוב זה עניין של טעם והכל אני פשוט לא אוהב מה שהם עשו למנגינה העיקרית... מרגיש כאילו הם רצו לחתוך את היופי או משהו כדי הווקאלס ייבלטו...


הכל מקרה, בקשר למוזיק בוקס, תתפלאו מה יש שם! אני כרגע בודק את הרשימת שירים המלאה שלהם
(תעשו גם אתם)

וואלה אני מוצא שמה כל מיני
ATB - Let U Go
CJ Stone -Shining Star
Future Breeze- Smile

ואני עוד לא בחצי...

!לכו תנו בדיקה... אולי יש לנו צ'אנס
Agent-Fire
עוד שני קליפים שיתאימו לנו:
Mauro Picotto - Proximus with Adi
Mauro Picotto - Komodo

אבל זהו, יותר לא ראיתי שם דברים יוצאי דופן

עריכה:
יום שבת ב23:00 יש שם 6 שעות של האוס/טראנס
מי שיש לו יס שיבדוק את זה בבקשה...
oDrori
פאאאאק... יש לי יס אבל אין מלי את הערוץ...

Hell_Copter
אולי אני יגיד לחבר שלי לבדוק את זה
אבל הוא לא ממש מבין אז זה לא הכי יעזור
oDrori
חבר'ס אני רואה את המצעד כגע
( :eyes: :eek: :eyes: :eek: :eyes: לא במקום מכב"י !!!!)

?ומה נכנס למקום 20

Ocean Lab - Clear Blue Water


מגמת השתפרות אה?


EDIT
מקום שמונה עשרה,
Future Breeze - Temple of Dreams
לא חולה עליו מיוחד, אבל בכל זאת שווה להזכיר... גרסת רדיו מחורבנת לאללה אבל הפתיע אותי שהם בחרו לווידאו את הגרסת דאב ולא הווקאלית... מתי זה קרה בפעם האחרונה?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement