return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Dj Mag Top 100 2006 Poll (pg. 11)
View this Thread in Original format
Real
Hah. :p
Push2005
quote:
Originally posted by Eagle`
haha, laat u is volledig gaan jong, gefrustreerd ofzo omdat ik es iets slightly negatiefs zeg over Steur, djeezes :clown: :stongue:

Lol

Nee, helemaal nie... Jonas behoort nu eenmaal niet tot m'n favo dj's/producers

Maar ge moet niet weer de trance-dj's komen uitlachen terwijl J00F geen haar beter is (laat staan anderen zoals Vitalic enzo...)
Eagle`
quote:
Originally posted by Push2005
Lol

Nee, helemaal nie... Jonas behoort nu eenmaal niet tot m'n favo dj's/producers

Maar ge moet niet weer de trance-dj's komen uitlachen terwijl J00F geen haar beter is (laat staan anderen zoals Vitalic enzo...)

Als ge een combo van 2 van zulke quotes vindt, neem ik maar al te graag mijn woorden terug !

Succes durf ik zeggen :stongue:
Tiger777
^^zeg, easjel, ge zijt weer aan hooliganisme in dees thread aant doen... Vertel ons op wie gij gaat stemmen!
Eagle`
quote:
Originally posted by Tiger777
^^zeg, easjel, ge zijt weer aan hooliganisme in dees thread aant doen... Vertel ons op wie gij gaat stemmen!

tis mijnheer dat op zijn pietje getrapt is, ik zen een braaf manneke ik

tjaar is nog ni om trouwens

anyhowzor om er dan toch 5 te kiezen uit de hoop
(DJ/live performances)

random order:

Vitalic
Andrew Weatherall
Nathan Fake
Moshic
'00' Fleming
Loraine
quote:
oh de irony :toothless :stongue:

edit: thx om dit op te graven loes :D

Af en toe Jonas een beetje pesten mag...hij weet van wie het komt en dat de intentie niet is om hem af te kraken ;)
Tiger777
^^ brave eigeel :p

quote:
tis mijnheer dat op zijn pietje getrapt is,

Neu ze, ik pest u maar een beke. noem het, om het met de gevleugelde woorden van nabi te zeggen:
quote:
Intellectuele zelfbevrediging

:toothless
Eagle`
quote:

:toothless

da laatste durft al is opluchten, alle tis van hore zeggen :gsmile:
Tiger777
quote:
:gsmile:

Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen dat dit... Dezen is zoooo not done eh eigeel... Ik heb schrik van diene smiley :nervous:
Eagle`
quote:
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen dat dit... Dezen is zoooo not done eh eigeel... Ik heb schrik van diene smiley :nervous:

sec als ik me goed herriner weet ik nog aan wat het je doet denken

hold your horses

edit:

ma don't worry ik ben ni van diee slag :p of anders gezegd: "ik steek mijn fluit ni in de stront"

Push2005
quote:

Loraine
Tssssk tssssk, jongens, ga us in de darkroom verder met dat zinloze gekibbel....:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement