|
Dj Mag Top 100 2006 Poll (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Eagle`
haha, laat u is volledig gaan jong, gefrustreerd ofzo omdat ik es iets slightly negatiefs zeg over Steur, djeezes :clown: :stongue:
|
Lol
Nee, helemaal nie... Jonas behoort nu eenmaal niet tot m'n favo dj's/producers
Maar ge moet niet weer de trance-dj's komen uitlachen terwijl J00F geen haar beter is (laat staan anderen zoals Vitalic enzo...) |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Push2005
Lol
Nee, helemaal nie... Jonas behoort nu eenmaal niet tot m'n favo dj's/producers
Maar ge moet niet weer de trance-dj's komen uitlachen terwijl J00F geen haar beter is (laat staan anderen zoals Vitalic enzo...) |
Als ge een combo van 2 van zulke quotes vindt, neem ik maar al te graag mijn woorden terug !
Succes durf ik zeggen :stongue: |
|
|
| Tiger777 |
| ^^zeg, easjel, ge zijt weer aan hooliganisme in dees thread aant doen... Vertel ons op wie gij gaat stemmen! |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Tiger777
^^zeg, easjel, ge zijt weer aan hooliganisme in dees thread aant doen... Vertel ons op wie gij gaat stemmen! |
tis mijnheer dat op zijn pietje getrapt is, ik zen een braaf manneke ik 
tjaar is nog ni om trouwens
anyhowzor om er dan toch 5 te kiezen uit de hoop
(DJ/live performances)
random order:
Vitalic
Andrew Weatherall
Nathan Fake
Moshic
'00' Fleming |
|
|
| Loraine |
oh de irony :toothless :stongue:
edit: thx om dit op te graven loes :D |
Af en toe Jonas een beetje pesten mag...hij weet van wie het komt en dat de intentie niet is om hem af te kraken ;) |
|
|
| Tiger777 |
^^ brave eigeel :p
| quote: | | tis mijnheer dat op zijn pietje getrapt is, |
Neu ze, ik pest u maar een beke. noem het, om het met de gevleugelde woorden van nabi te zeggen:
| quote: | | Intellectuele zelfbevrediging |
:toothless |
|
|
| Eagle` |
:toothless |
da laatste durft al is opluchten, alle tis van hore zeggen :gsmile: |
|
|
| Tiger777 |
:gsmile: |
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen dat dit... Dezen is zoooo not done eh eigeel... Ik heb schrik van diene smiley :nervous: |
|
|
| Eagle` |
Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen dat dit... Dezen is zoooo not done eh eigeel... Ik heb schrik van diene smiley :nervous: |
sec als ik me goed herriner weet ik nog aan wat het je doet denken
hold your horses
edit:

ma don't worry ik ben ni van diee slag :p of anders gezegd: "ik steek mijn fluit ni in de stront" |
|
|
| Push2005 |
 |
|
|
| Loraine |
| Tssssk tssssk, jongens, ga us in de darkroom verder met dat zinloze gekibbel....:toothless |
|
|
|
|