return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Dj Mag Top 100 2006 Poll (pg. 14)
View this Thread in Original format
BZRK
quote:
Originally posted by Loraine
Over de combi Armin en Katana gesproken...ik vond Armin's SWINGENDE MOVES op Divini & Warning - 4LB best amusant hoor :haha: :haha: :haha:

:haha: Verbaast me dat je daar hoegenaamd op KAN dansen :o :toothless
Bl@ckOut
quote:
Originally posted by Push2005
maar als hij er uithaalt ist van zn vriendjes zoals Randy Katana, lol

Wa hebt gij daar nu tegen zeg :p

quote:
Originally posted by Antony
Misschien was zijn set daarvoor zo slecht nog niet...

RvG? Na 10 min zijn wij 't uiteindelijk afgebold naar mainstage, dus ik denk dat de hele set op ni veel trok :)

edit: mijn vote:

1. Markus Schulz
2. Estuera
3. Menno de Jong
4. Fred Baker
5. Armin Van Buuren
Blue Sky 99
'k ga voorlopig dus nog niet stemmen, daar wacht'k immers nog wel ff mee maar 'k denk dat m'n top 5 er voorlopig zo zou uit zie:

1. Terje Bakke: Zoals wel geweten wsl ben'k al langer fan, een 1ste plaats lijkt me dan ook logisch. Sinds een tijdje draait hij naast progressive house ook heel wat minimal en electro gepingel en dat is wel niet helemaal m'n ding maarja, we zullen wel zien hoe die evolutie zich doorzet :)

2. Guillaume Nyckees: Toch wel de ontdekking van het jaar voor mij persoonlijk, deze Franse progressive dj draait erg diep en melodisch, helemaal m'n ding.

3. Eelke Kleijn: Draait al enkele jaren mee maar dit moet toch zowat het jaar van z'n doorbraak zijn, vooral op DJ-vlak dan, hij heeft immers al heel wat gigs in het buitenland gehad dit jaar. Ik zag 'm dit jaar een keertje aan het werk en dat beviel me zeker en vast. Z'n sets zijn minder diep tov vroeger, hij draait momenteel veel meer electrohouse toestanden maar het is wel effectief op de dansvloer :)

4. Anna Maria X: Bracht samen met haar veel beroemdere echtgenoot (G-Pal voor de leken dus :p ) vorig jaar een goeie mixcompilatie uit. Op basis daarvan dus deze selectie, bovendien zijn er wel meerdere vrouwelijke djs die op de goede weg zijn, deze selectie moet die anderen dan ook maar vertegenwoordigen :)

5. Dynamic Bros: Ook de Belgen moeten natuurlijk vertegenwoordigd zijn :) Sinds hun overwinning in Laundry Day Contest vorig jaar hebben ze al heel wat gigs gehad, spijtig genoeg heb'k er nog steeds geen kunnen meepikken maar wat ik van de opgenomen sets heb gehoord klinkt alvast veelbelovend :)
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Blue Sky 99

5. Dynamic Bros: Ook de Belgen moeten natuurlijk vertegenwoordigd zijn :) Sinds hun overwinning in Laundry Day Contest vorig jaar hebben ze al heel wat gigs gehad, spijtig genoeg heb'k er nog steeds geen kunnen meepikken maar wat ik van de opgenomen sets heb gehoord klinkt alvast veelbelovend :)

Ze heersten in Café D'Anvers. Genadeloos.
kokkenmaster
Estuera, houd het maar bij de uplifting... Prog is iets voor thuis, maar niet om op uit mijn dak te gaan.

Kleine update na Pukkelpop:

1. Tiësto
2. Markus Schulz
3. Joris Voorn (SCHITTEREND !!!)
4. Menno De Jong
5. ???
kirstolas
Hell, Gabriel Ananda, Sharam Jey, T-Quest en Jona als ik er dan toch 5 moet kiezen. Kga wel ni stemmen
TOR
quote:
Originally posted by kokkenmaster
1. Tiësto
2. Markus Schulz
3. Joris Voorn (SCHITTEREND !!!)
4. Menno De Jong
5. Lord Of Bass

Ff de vraagtekens ingevuld voor u :)
kokkenmaster
quote:
Originally posted by TOR
Ff de vraagtekens ingevuld voor u :)

Ik heb in het begin al duidelijk gemaakt dat ik het hele 'Lord Of Bass' gebeuren best onnozel vind. Als je niet eens bent met de top 100, stem dan niet ;)

Niet bedoeld als aanval aangezien iedereen doet waar em zin in heeft, maar ik vat de bedoeling niet helemaal. Ja, het aantonen van de relativiteit van de poll. Maar zo kan je iedere lijst gaan afbreken.
TOR
quote:
Originally posted by kokkenmaster
Als je niet eens bent met de top 100, stem dan niet ;)

Daar spreek ik me niet eens over uit.
Het gaat mij gewoon om de fun :)
kokkenmaster
quote:
Originally posted by TOR
Het gaat mij gewoon om de fun :)

Humor kent vele facetten...

TOR
Daar kun jij als Blankenbergenaar ongetwijfeld van meespreken :)
Push2005
:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 [14] 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement