|
Dj Mag Top 100 2006 Poll (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Push2005
|
| quote: | Originally posted by Tiger777
Alberto vermichelli: "Ooooh, maar dat is lelek" |
|
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Loraine
Tssssk tssssk, jongens, ga us in de darkroom verder met dat zinloze gekibbel....:toothless |
Spammen is toévallig één van mijn specialiteiten. Sorry lor'ke :( |
|
|
| Shadowkid |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Spammen is toévallig één van mijn specialiteiten. Sorry lor'ke :( |
Idd, zelfs zijn Miranda zegt dat. |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by Loraine
Af en toe Jonas een beetje pesten mag...hij weet van wie het komt en dat de intentie niet is om hem af te kraken ;) |
+ dat zo'n myspace blogje hardly een spamcampagne genoemd kan worden he ;) en ik moet ook m'n brood verdienen hahaha, Jonas Steur de shizofreen :D
Trouwens wel niet gaan zeuren als ik nog eens wat terugpest binnenkort he ;) ik ben aan zet nu :cool: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Estuera
Trouwens wel niet gaan zeuren als ik nog eens wat terugpest binnenkort he ;) ik ben aan zet nu :cool: |
Zie de volgende van zijn setjes: Enkel nog progressive!
:toothless |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Estuera
Trouwens wel niet gaan zeuren als ik nog eens wat terugpest binnenkort he ;) ik ben aan zet nu :cool: |
Uhmmm juist... Maar goed dat jij geen camera op zak had in Helsinki :nervous: :nervous: |
|
|
| Phortastic |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Zie de volgende van zijn setjes: Enkel nog progressive!
|
FEEST :toothless |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Zie de volgende van zijn setjes: Enkel nog progressive!
:toothless |
Lijkt me wel heerlijk om Jonas ne compleet progressive set te horen doen :D
Scoort-ie gelijk bonuspunten mee :toothless |
|
|
| Joker666 |
Op basis van de feestjes, sets, producties die ik het laatste jaar hoorde:
1. Markus Schulz
2. Armin Van Buuren
3. Menno De Jong
4. Jonas Steur
5. Airwave |
|
|
| Estuera |
| quote: | Originally posted by Loraine
Lijkt me wel heerlijk om Jonas ne compleet progressive set te horen doen :D
Scoort-ie gelijk bonuspunten mee :toothless |
Toch ga ik het niet doen ;) Progressive draaien een hele set lang zit gewoon niet in me :o |
|
|
| Transara |
| quote: | Originally posted by Estuera
Toch ga ik het niet doen ;) Progressive draaien een hele set lang zit gewoon niet in me :o |
Verandering van spijs doet eten, zegt men toch altijd....:stongue: :D |
|
|
| Eagle` |
| of ne nieuwen borstel veegt beter |
|
|
|
|