return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Dj Mag Top 100 2006 Poll (pg. 13)
View this Thread in Original format
Transara
:D :D :D :D :D

Is dit de Vlaamse variant?:haha:
Estuera
Boeiend :p

Hoe cool het ook is om op dit moment progressive en house te draaien ik doe het lekker toch niet , hooguit een verdwaald trackje af en toe :D

Trance ftw !
Antony
zo mag ík het horen :)
Xilver
Zo hoort het ook. Als ik trance wil horen, ga ik naar Jonas en Menno luisteren, wil ik tech horen, ga ik naar MIKE luisteren. Maar wat die Armin tegenwoordig bezig is, tis niks anders dan techtrance met den dieje tegenwoordig.
Antony
en waarom stond je dan bij Ronald in de perfecto? :rolleyes:

;) :p
Push2005
quote:
Originally posted by Xilver
Zo hoort het ook. Als ik trance wil horen, ga ik naar Jonas en Menno luisteren, wil ik tech horen, ga ik naar MIKE luisteren. Maar wat die Armin tegenwoordig bezig is, tis niks anders dan techtrance met den dieje tegenwoordig.

Armin draait toch niet zoveel techtrance, maar als hij er uithaalt ist van zn vriendjes zoals Randy Katana, lol
Xilver
quote:
Originally posted by Antony
en waarom stond je dan bij Ronald in de perfecto? :rolleyes:

Ik stond te wachten op Menno en Jonas :)

En ik wou Ronald eens goed uitjoelen met zijn kakset.
Antony
heb ik mogen horen :p en terecht. al heb ik enkel zen laatste 10min. gehoord. Is daar geen tracklist van eigelijk? Misschien was zijn set daarvoor zo slecht nog niet...
Push2005
quote:
Originally posted by Antony
heb ik mogen horen :p en terecht. al heb ik enkel zen laatste 10min. gehoord. Is daar geen tracklist van eigelijk? Misschien was zijn set daarvoor zo slecht nog niet...

Die heeft geen fanbase dus niemand zal z'n tracklists bijhouden :p
Loraine
quote:
Originally posted by Push2005
Armin draait toch niet zoveel techtrance, maar als hij er uithaalt ist van zn vriendjes zoals Randy Katana, lol

Over de combi Armin en Katana gesproken...ik vond Armin's SWINGENDE MOVES op Divini & Warning - 4LB best amusant hoor :haha: :haha: :haha:

@ Jonas: tis nie zozeer cool dat progressive...tis gewoon opwindende, passievolle muziek :tongue2

Tiger777
quote:
Originally posted by Estuera
Trance ftw !

HOERA & FEEST!:toothless

quote:
Originally posted by Loraine
@ Jonas: tis nie zozeer cool dat progressive...tis gewoon opwindende, passievolle muziek :tongue2

Toch wel een beetje eh. Ik bedoel, uplifting wordt tegenwoordig nogal eens gemakkelijk als ouderwets afgeschilderd. Ik heb dat gevoel toch. Hoewel dat percies wel een beetje aan het keren is zo merk ik in recente setjes.
ConFig
quote:
Originally posted by Loraine
Over de combi Armin en Katana gesproken...ik vond Armin's SWINGENDE MOVES op Divini & Warning - 4LB best amusant hoor :haha: :haha: :haha:

je had me deze al eens getoond.. super :p Armin's ware aard komt boven :toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement