|
Dj Mag Top 100 2006 Poll (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| _Jedi |
1)Solarstone
2)The Thrillseekers
3)Armin Van Buuren
4)Jonas Steur
5)Blank & Jones |
|
|
| MikeVee |
Vince
Yves Deruyter
Manu Le Malin
Eddie Halliwell
Volgorde en 5de plaats nog te bepalen (neen, niet lord of bass) nog te bepalen. |
|
|
| Freezel |
Als we dan toch een lijstje maken, geselecteerd op gigs en setjes van radio:
1. Markus Schulz
2. Perry O'Neil
3. Armin van Buuren
4. Danny Tenaglia
5. Ronald van Gelderen |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Freezel
5. Ronald van Gelderen |
Are you serious ? :clown: :confused: |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Push2005
Are you serious ? :clown: :confused: |
Ja hoezo? Hij doet gewoon zijn eigen ding en draait gevarieerd. |
|
|
| Synthesia |
| ^En draait telkens iedereen uit de zaal :rolleyes: hier in Belgie althans |
|
|
| Freezel |
| quote: | Originally posted by Synthesia
^En draait telkens iedereen uit de zaal :rolleyes: hier in Belgie althans |
Meeste Belgen houden toch alleen maar van jumpstyle of niet? :p |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Freezel
Meeste Belgen houden toch alleen maar van jumpstyle of niet? :p |
verduidelijking: hij joeg iedereen uit de zaal in de Perfecto-tent (trance-tent) op Tomorrowland |
|
|
| Synthesia |
| quote: | Originally posted by ConFig
verduidelijking: hij joeg iedereen uit de zaal in de Perfecto-tent (trance-tent) op Tomorrowland |
EN tijdens Illusion Beach een paar weken dervoor.
EN in Illusion zelf een half jaar geleden, ze vroegen hem zelfs vroegtijdig te stoppen...alhoewel dat toen zijn set nog redelijk mee viel. |
|
|
| ConFig |
1. Markus Schulz (GDJB)
2. Andy Moor (iedere set die ie speelt heeft een andere vibe, en toch slaan ze ferm aan bij me)
3. Jonas Steur
4. Menno de Jong
5. Kimito Lopez |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Synthesia
EN in Illusion zelf een half jaar geleden, ze vroegen hem zelfs vroegtijdig te stoppen...alhoewel dat toen zijn set nog redelijk mee viel. |
lol, dat moet pijn doen aan het hartje:haha:
Moest ik stemmen dan zou het zoiets zijn:
Vitalic
Tiga
David Guetta
Shameboy
Carl Cox
Lisa Lashes
2 Many Dj's
Dave Clarke
John 'OO' Fleming
Dan eventueel nog 5,9 miljard mensen om vervolgens Lord of Bass te kiezen. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Bertn
dj's nomineren omdat ze goeie platen producen blijf ik het belachelijkste vinden wat je kan doen. |
For the record, z'n sets zyn voor mij van de betere geweest dit jaar. |
|
|
|
|