|
Dj Mag Top 100 2006 Poll (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Nabistai
lol, dat moet pijn doen aan het hartje:haha:
Moest ik stemmen dan zou het zoiets zijn:
Vitalic
Tiga
David Guetta
Shameboy
Carl Cox
Lisa Lashes
2 Many Dj's
Dave Clarke
John 'OO' Fleming
Dan eventueel nog 5,9 miljard mensen om vervolgens Lord of Bass te kiezen. |
DC na david guetta, painful |
|
|
| Push2005 |
Alles wat na 2Many Dj's komt is painful (zelfs lord of bass) :p
Ze vragen hier naar Dj skills; niet naar 2 clowns die wat tunes in mekaar smijten of premixed cd's laten afspelen... |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
DC na david guetta, painful |
Ze staan niet in een bepaalde volgorde hoor :) Guetta zou in dat lijstje toch aan de onderkant bengelen.
Push, uw mening over 2 Many Djs kennen we hier al lang, en het wordt afgezaagd. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Ze staan niet in een bepaalde volgorde hoor :) Guetta zou in dat lijstje toch aan de onderkant bengelen.
|
oef :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
uw mening over 2 Many Djs kennen we hier al lang, en het wordt afgezaagd. |
Kritiek op Werchter is afgezaagd...
Kritiek op 2Many Dj's is afgezaagd...
Achja, het is natuurlijk populairder om EDM in het geheel negatief af te schilderen en vooral om de Top 10 Dj's (en in het bijzonder trance Dj's) aan te vallen :o
Grappig genoeg hebben de Dewaele broeders zelf al toegegeven dat ze geen echte dj's zijn; en ook dat ze als ze dronken zijn of geen zin hebben premixed cd's gebruiken...
Die naam in de poll zien opduiken is eigenlijk ook een goede grap.
Maar ik zwijg al :x |
|
|
| Eagle` |
DJ-sets/Live performances die me zijn bijgebleven tot dus ver, jaar is eigelijk nog verre van gedaan, dus voorlopige lijst staan oa.
| quote: |
Vitalic (Live)
Soulwax (Live)
2 Many Dj's
|
Velen zullen hun wenkbrauwen fronsen bij de naam Werchter en sommige namen, ma vrijdag was echt zwaar af in de Marquee, ongelofelijk geweldige sfeer, nooit eerder meegemaakt,de main werd overstemt en dat zegt veel, de live performances van Soulwax en zeker en vast Vitalic waren eigelijk om het met een groot woord te zeggen "memorabel"
Discobar Galaxie ziek er vele denken ????? Ja, Discobar Galaxie, de dirty electro aan de ingang (RW) deed geweldig goed zijn werk, meer woorden moeten daarover niet vuil gemaakt worden me dunkt !
Voor de rest was dit jaar eigelijk het jaar van de "ontplooing" om het met een onnozel woord te zeggen, hopen minimal & electro, house, prog-psy, goa, prog, d 'n b.
niet gezien maar sets geweldig veel afgespeeld via winamp:
| quote: |
Moshic (@ san salvador)
Son Kite (hopen sets : minimal sets van seb & marcus, live @ tokyo, ..)
'00' Fleming (GTG (& guestmixes))
Concord Dawn
|
bijgewoonde artiesten lijstwaardig zijn :
| quote: |
Nathan Fake (Live)
Andrew Weatherall
Rush & Optical
|
Trance artiesten almost reduced to none, het heeft zo zen reden, trance zoals de meesten het hier zien, boeit me niet meer. Mijn visie over trance valt samen te vatten onder labels als: JOOF, Subtraxx, Transient, Digital Structures, Propulsion & Iboga
edit: met dank aan Real voor de kennismaking met Massive Attack - Teardrop( Minilogue remix) :toocool: |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Push2005
bla bla |
Whatever.
Continue the thread plz. |
|
|
| Moisture |
1. Armin
2. Markus
3. Gabriel & Dresden
4. Martin Roth
5. Gareth Emery |
|
|
| Xilver |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Whatever.
Continue the thread plz. |
Man gij zijt toch ook een wijf ze. Constant commentaar op iedereen, en als er dan es de minste commentaar op u komt, dan beginde te bleiten. |
|
|
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Xilver
Man gij zijt toch ook een wijf ze. Constant commentaar op iedereen, en als er dan es de minste commentaar op u komt, dan beginde te bleiten. |
Haha Nabistai de bluts. |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Xilver
Man gij zijt toch ook een wijf ze. Constant commentaar op iedereen, en als er dan es de minste commentaar op u komt, dan beginde te bleiten. |
lol, ik heb helemaal geen commentaar gegeven. Ik verkies nu eenmaal om negatieve zaagposts te negeren (moeilijk aangezien het hier tegenwoordig vol mee staat). Als het u stoort, wees vrij om de ignore-functie te gebruiken :) |
|
|
| TGEP |
 |
|
|
|
|