return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Dj Mag Top 100 2006 Poll (pg. 3)
View this Thread in Original format
FUSyke
1. David Guetta
2. Axwell
3. Roger Sanchez
4. Armand Van Helden
5. Tom De Neef
Gonzo
1. Ferry Corsten
2. Leon Bolier
3. Menno de Jong
4. Jonas Steur
5. Galen Behr
massiveK
1 Armin van Buuren
2 Jonas Steur
3 Marco V
4 Marcus Schulz
5 Fred Baker
Bertn
ik vind het wel een verbetering dat er een soort van opgesplitst systeem komt per genre... zo krijg je bv een duidelijker beeld van wie populair is in technoland en zo.

voor de rest vind ik dergelijke polls maar onnozel, zeker omdat trance DJs als Armin en Tiesto daar zelf precies zo'n belang aanhechten. Dat is een beetje spijtig:-)
FUSyke
quote:
Originally posted by Bertn
ik vind het wel een verbetering dat er een soort van opgesplitst systeem komt per genre... zo krijg je bv een duidelijker beeld van wie populair is in technoland en zo.


+ 1

Alleen spijtig dat Best Groove DJ er niet bij staat:)
Push2005
:nervous:

Phortastic is gonna slap you :tongue2
Phortastic
Ja raar he dat best groove dj er niet bijstaat, hoe zou dat komen :tongue2
kokkenmaster
quote:
Originally posted by Push2005
Als liefhebber weiger ik op hem te stemmen. Dan gaan z'n playlisten zoals in 2004 weer vol onnozel eigen werk steken. Hij is terug redelijk bezig nu dus laat hem maar doen...

Daar heb je een punt. Maar zou em dat echt terug doen? Hij weet zelf maar al te goed dat het net daardoor is dat zijn populariteit gedaald is, door steeds maar weer dezelfde eigen trax te spelen in zijn sets. Ik denk niet dat em 2x dezelfde fout zal maken. Als em terug goed bezig is en hij daardoor terug de nr 1 wordt, dan zal hij (hopelijk dan toch) wel op het ingeslagen pad verdergaan...
The_G0dfather
schulz, dave clarke, tiësto, armin, en mss dj shah, voor z'n zalige plaat en sets, random order
Bertn
dj's nomineren omdat ze goeie platen producen blijf ik het belachelijkste vinden wat je kan doen.

Phortastic
quote:
Originally posted by Bertn
dj's nomineren omdat ze goeie platen producen blijf ik het belachelijkste vinden wat je kan doen.


+25

Tis daarom da dieje poll zo een ing joke is. 80% van de mensen die stemmen kennen precies het verschil niet tussen ne producer en ne goeie DJ :o
Zjokke1977
Mijn top 5:

- Sean Tyas : Leuke setjes, goei producties; Heeft zonder meer een serieuze stap voorwaarts gezet dit jaar
- Jon O'Bir : iedem als Sean Tyas, toch vorig jaar was hij ook al in mijn top 5
- Paul van Dyk : blijft knallers van setjes draaien
- Fred Baker : na gisteren (tranceclassics @ Illusion :eyes: ) def. in mijn top 5
- Marcus Schulz : 2 schitterende sets gezien dit jaar, en 19 j. Illusion moet nog komen :p

Nu de volgorde nog :crazy: :tongue3
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 
Privacy Statement