|
Dj Mag Top 100 2006 Poll (pg. 22)
|
View this Thread in Original format
| christina |
| quote: | Originally posted by Blue Sky 99
Wij Belgen zijn ook niet chauvinistisch genoeg he. Als we allemaal onze 5 stemmen aan Belgische DJs gaven zou dat ook al schelen he. |
als iedereen da voor zijn eigen land zou doen, gaat het dan nog wel om een poll over dj-kwaliteiten? |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by christina
als iedereen da voor zijn eigen land zou doen, gaat het dan nog wel om een poll over dj-kwaliteiten? |
ik heb de indruk dat die amerikanen nu zo bezig zijn |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by christina
als iedereen da voor zijn eigen land zou doen, gaat het dan nog wel om een poll over dj-kwaliteiten? |
Het is nog nooit een poll voor dj kwaliteitn geweest in the first place :p |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by christina
als iedereen da voor zijn eigen land zou doen, gaat het dan nog wel om een poll over dj-kwaliteiten? |
Die poll is one big joke. Ik zet met plezier mijn eigen voorkeur aan de kant om voor wat Belgen te stemmen, uiteindelijk kan die lijst wel relevant zijn voor mensen van buiten de scene en die wel deze lijst hanteren om een dj te booken. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by christina
verkloot mijn mop is ni:toothless
ik wou het config wijsmaken;) |
wat wijsmaken?
| quote: | Originally posted by christina
als iedereen da voor zijn eigen land zou doen, gaat het dan nog wel om een poll over dj-kwaliteiten? |
jah
wat doen de amerikanen dan; ze zijn ooooooooooo zo groot tegenover ons klein driehoekje
gij moet dat nogthans weten, hebt ook een myspace, of checkt ge u bulletins niet, ge zit er anders vrijveel op :) |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by christina
verkloot mijn mop is ni:toothless
ik wou het config wijsmaken;) |
Tarkan ken ik.
Dus tging nooit een grap geweest zijn. Of zoals jij het wil noemen: een 'mop' |
|
|
| Push2005 |
Only one way to settle this argument:
RUSSIAN ROULETTE :o |
|
|
| Devilex |
| Is zo beetje zoals het eurovisiesongfestival é, |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Push2005
Only one way to settle this argument:
RUSSIAN ROULETTE :o |
gelukkig is die pang er niet |
|
|
| Loraine |
Toch nie slecht voor Menno om op positie 72 de lijst binnen te komen.
Congrats voor degene die in de Top100 staan iig ! :D |
|
|
| Wildfir3 |
Ik snap de reacties hier niet...
iedereen is van maanden op voorhand bezig met die lijst... iedereen stemt er elk jaar weer op, en iedereen zit van maanden op voorhand te wachten op de uitslag.
En van zodra de resultaten er zijn, en ze komen niet genoeg overeen met de mensen hun persoonlijke top vijf, is die djlijst een belachelijk iets, een schande voor EDM, noem maar op...
Dan is het ineens niets meer dan een domme populariteitscontest...
DUH dat het een populariteitscontest is. Wees nu eens allemaal eerlijk, waar gaat het anders over? Voor wie stemt ge persoonlijk? Voor uw 5 favoriete DJ's. Voor wie stemmen andere mensen? OOK voor hun 5 favoriete DJ's. Tel alles op, en ge hebt de resultaten.
En idd, de meer bekende DJ's staan bovenaan, da's toch logisch?
Als het allemaal zo onnozel en belachelijk is, waarom sturen jullie dan nog allemaal jullie top 5 door? Dat "wedstrijdje" krijgt elk jaar meer en meer commentaar, maar elk jaar ook meer en meer stemmen. Wees eens consequent ffs... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Wildfir3
Ik snap de reacties hier niet...
iedereen is van maanden op voorhand bezig met die lijst... iedereen stemt er elk jaar weer op, en iedereen zit van maanden op voorhand te wachten op de uitslag.
En van zodra de resultaten er zijn, en ze komen niet genoeg overeen met de mensen hun persoonlijke top vijf, is die djlijst een belachelijk iets, een schande voor EDM, noem maar op...
Dan is het ineens niets meer dan een domme populariteitscontest...
DUH dat het een populariteitscontest is. Wees nu eens allemaal eerlijk, waar gaat het anders over? Voor wie stemt ge persoonlijk? Voor uw 5 favoriete DJ's. Voor wie stemmen andere mensen? OOK voor hun 5 favoriete DJ's. Tel alles op, en ge hebt de resultaten.
En idd, de meer bekende DJ's staan bovenaan, da's toch logisch?
|
Neen, niet zo logisch. Wij moeten alleen met spijt vaststellen dat er elk jaar meer en meer EDM-analfabeten (lees dat als "vooral Amerikanen") op die lijst beginnen te stemmen en dat ook de manier van verkiezen Amerikaans aan het worden is (myspace-hype enzo).
Moesten wij niet stemmen staat Dj Sammy volgend jaar in de top 10.
Die lijst heeft invloed op het clubgebeuren en het programmeren van Dj's op festivals (helaas). Daarom geven de meesten hier toch nog hun vote. |
|
|
|
|