|
Dj Mag Top 100 2006 Poll (pg. 16)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
Ik heb in het begin al duidelijk gemaakt dat ik het hele 'Lord Of Bass' gebeuren best onnozel vind. Als je niet eens bent met de top 100, stem dan niet ;) |
Ik heb het hele gebeuren net ontdekt. Ik vroeg mij al af: "tien, lord of bass? Ik ken die ni". Per toeval ergens op geklikt en ik zat het gebeuren :D. Opnieuw ging een hele nieuwe wereld voor mij open :D
| quote: | | I'll leave you to your pathetic melodies |
:haha: :crazy: :eyespop:
Watn idioot:rolleyes: :p
(Ik loop blijkbaar weer 2 weken achter op rages?) |
|
|
| domineesje |
Armin Van Buuren
Above & Beyond
Markus Schulz
Aly and Filla
Jonas steur |
|
|
| cyberia |
jon o'bir
eddie halliwell
jonas steur
markus schulz
g&d |
|
|
| kokkenmaster |
Uiteindelijk gestemd en de top 5 was:
1. Tiësto
2. Markus Schulz
3. Joris Voorn
4. Menno De Jong
5. Preach (live had ik niet een 5e dj in gedachten, maar heb van deze wel een zalig mix gehoord onlangs en was er best van onder de indruk)
EDIT: deze wast: djpreach_xmag_april_2006_mix |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by TOR
-> TA Poll |
'Joris Voorn' stond er nog niet tussen... Schande.
Bij deze ook gestemd... |
|
|
| Sh!fty |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
EDIT: deze wast: djpreach_xmag_april_2006_mix |
tracklist? :p |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by Sh!fty
tracklist? :p |
Zal je voor moeten googlen? Ik heb er geen enkel idee van :) |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by kokkenmaster
'Joris Voorn' stond er nog niet tussen... Schande.
Bij deze ook gestemd... |
Kging Kimito Lopez ook een vote geven maar die stond er ook niet op :/ |
|
|
| kokkenmaster |
| quote: | Originally posted by ConFig
Kging Kimito Lopez ook een vote geven maar die stond er ook niet op :/ |
Je hebt die dan toch zelf toegevoegd hoop ik? |
|
|
| Antony |
| daar zijn die rechter lege vakjes voor eh Config :D |
|
|
| ConFig |
| quote: | Originally posted by Antony
daar zijn die rechter lege vakjes voor eh Config :D |
aaaaaaaahh CRAP, nooit aan gedacht, dacht dat die rechter vakjes waren om je keuze te verduidelijken, dus heb ik die leeg gelaten :/ der staat ook gene kloot info op é :/ |
|
|
|
|