return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 
Dj Mag Top 100 2006 Poll (pg. 19)
View this Thread in Original format
Push2005
Whatever :stongue:

Als ik er rijker mee word, ook goed
FredNova
tzou blijkbaar toch om de echte lijst gaan :nervous:

meeste opmerkingen zijn:
- staat vol myspace spammers
- veel onbekende Amerikanen voor ons
...

wordt met het jaar erger percies :clown:
FCB_Fanatic
is dit nu de djmag top 100 van dit jaar? Op de djmag site hebben ze nog steeds geen resultaten bekend gemaakt
djcresto
Er zou zo een filter moeten zijn dat je minstens 10 gigs op een jaar moet verzorgen. Dat zou de lijst al uitkuisen :D
mellow_head
PvD number 1 my ass, nu gade weer veel mensen horen kwijlen, wa een kutnes is da :conf: het staat in een magazine, dus het MOET waar zijn?! How retarded can you be :haha:
FCB_Fanatic
ik weet niet hoe hij het doet, maar hij slaagt er de laatste jaren altijd in om heel hoog te eindigen terwijl ge der eigenlijk een heel jaar niets 'vernoemenswaardig' over hoort. We zullen dus maar veronderstellen dat hij heel goede en memorabele sets draait en dat doorom zoveel volk op hem stemt.
djcresto
quote:
Originally posted by FCB_Fanatic
We zullen dus maar veronderstellen dat hij heel goede en memorabele sets draait en dat doorom zoveel volk op hem stemt.

en altijd met de glimlach :D
Push2005
Ik heb weinig problemen met Paul Van Dyk op één. Hij loopt tenminste niet overdreven in de spotlight, hij doet het meeste gigs per jaar van alle trance-dj's en hij draait al bij al niet zó slecht... Wie anders? Iemand moet op 1 staan, hehe. Kben alleszinds al blij dat Armin het niet gehaald heeft, dat zou pas schande zijn geweest want dit was zijn belabberdste jaar ooit.
Ik had trouwens een grotere drop van Tiesto verwacht...

Voor de rest idd Americanisering van de EDM... Een slecht voorteken :(
Al bij al toch maar een domme uitslag. Wie zijn die nieuwkomers anyway (Dj Amadeus :wtf: )
Antony
menno de jong
Tomorrow Traxx
Ik blijf da toch altijd vreemd vinden da de Belgen enkel vertegenwoordigd zijn door M.I.K.E.
En dan nog slechts op een 76ste plaats :( Die lijst trekt echt op niets meer

Phortastic
quote:
Originally posted by Tomorrow Traxx
Die lijst trekt echt op niets meer

En sinds wanneer trekt een populariteitscontest op "iets"? :o
Bertn
let's face it: het internet heeft die lijst gewoon verneukt. een jar of 5 geleden moest men de moeite doen om het resultaat met de post te versturen, dan vielen al die losers die raprap online stemmen al af.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 [19] 20 21 22 23 24 
Privacy Statement