|
Aan De Oude Ta-gang!!!!
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
Hallo allemaal,
Hier weer even wat nieuws onder de zon (waar die ook moge zijn by the way):
Jullie hebben al een tijd niets meer gehoord van mij. Met draaien ben ik op het moment niet meer zo actief, eigenlijk al bijna een jaar niet meer. Zo af en toe nog her en der, gemiddeld eens per maand, maar dus niet veel om over naar huis te schrijven (uh, was TA thuis dan?)
De reden ervan is dat ik nogal wat andere dingen aan mijn hoofd heb. In oktober ben ik gaan samenwonen met Luc, de liefde van mijn leven (jaaaa, echt, zoiets bestaat!). Volgens mij heb ik dat nog wel laten weten. Daarna is het echter nog erger geworden: we zijn alleen maar bezig met ons huisje. Dat schoot echter niet zo op, dus besloten we te verhuizen. Alsof dat niet genoeg is, heeft de ooievaar ook besloten om langs te komen, zo rond januari 2007! Dus zijn we ook maar even getrouwd :)
Zo, zijn jullie ook weer op de hoogte. Nu nog even jullie adressen aan mij geven, dan krijgen jullie een kaartje in de bus :)
xx |
|
|
| eieregooie |
IRIS!
Gefeliciteerd! :toocool: |
|
|
| magrec |
Die Iris, dat je zwanger bent dat wist ik al ;) maar dat je getrouwd was nog niet!!
Van Harte!! |
|
|
| M_Peror |
| Hey, das lang geleden! Proficiat! |
|
|
| SnuggLe |
Top man Iris! Ik wordt er ook helemaal blij van, echt heel leuk voor je! En zwanger, en getrouwd, wat wil je nog meer? We worden allemaal lijkt het wel, want de vriendin van een andere (ex-)TA'er is ook zwanger (nee, niet ik :D)!
Leuk voor je & hopelijk zien we elkaar snel weer op een soort Nexus! |
|
|
| Siesta |
idd, gefeliciteerd! erg leuk hoor voor je!
groetjes gerrit |
|
|
| basd |
 |
|
|
| Creamfields23 |
Hmmmmm cool een echte love baby!
Gefeliciteerd :)
P.S. Heb nog een pot blauwe verf staan op marktplaats. Iets voor jou? |
|
|
| Smirnoff |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Top man Iris! Ik wordt er ook helemaal blij van, echt heel leuk voor je! En zwanger, en getrouwd, wat wil je nog meer? We worden allemaal lijkt het wel, want de vriendin van een andere (ex-)TA'er is ook zwanger (nee, niet ik :D)!
Leuk voor je & hopelijk zien we elkaar snel weer op een soort Nexus! |
Ex ???
;) |
|
|
| Chicane |
Ik mag dus aannemen dat onze voorgestelde strandwandelingen en strandhuisje niet meer doorgaan? :( :( ( :haha: )
Gefeliciteerd Iris met je huisje, je huwelijk en de aankomende telg in het gezinnetje! Geniet van alles wat komen gaat! |
|
|
| Frenkieee |
| Gefeliciteerd! Ik ken jou niet en jij kent mij niet, maar ik post hier enkel en alleen vanwege mijn avatar en jouw personal status :) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Smirnoff
Ex ???
;) |
Feli Smirnoff met je zwangere vriendin ;)
Alweer helemaal boven van de klap van het klapdeurtje? :clown:
Clown :toothless |
|
|
|
|