|
Laat jezelf zien: part 2
|
View this Thread in Original format
| Ruben_Dubbink |
Hey Luitjes,
aangezien in deel 1 van deze thread de helft van de foto's niet meer doet (of niet meer recent is, lijkt me zo), hier maar een nieuwe thread. Ook omdat er nogal wat Newbies zijn gekomen, die ook hun foto hier kwijt kunnen, en niet meer in de oude thread kijken.
Hoop dat ik geen commentaar krijg van de threadstarter toen, Petrus...:D Jou foto's doen het ook niet meer dus....:p
GreetZ RubDub
Om maar gelijk te beginnen: een pic van mij =>
 |
|
|
| TimeportE |
okeej ik post ook hier eff weer mijn pics!
IC
en van dit stelletje gekken ben ik degene met de rode muts en zonnebril op! :) |
|
|
| Jappio |
Oke.. hier ook wat van mij:
Op sensation!
en deze in stumper's lloret:
Met tiesto! ;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Ruben_Dubbink
Hoop dat ik geen commentaar krijg van de threadstarter toen, Petrus...:D Jou foto's doen het ook niet meer dus....:p
GreetZ RubDub
|
GVD!!! :whip:
Ja, hij lag anders nog goed in de markt, maar het maakt me geen zak uit hoor :D. Zoals je al zei deed de helft t toch al nie :D
Kom maar weer op met die verknaakte feest foto's :stongue: |
|
|
| tango |
ok dan mensen, na lang overwegen heb ik toch maar besloten om mezelf bekend te maken, this is me:
[EDIT]Was niet grappig[/EDIT]
Dus als je mij ergens een keer tegen komt, lul dan gerust even tegen me aan.
Grtz,
TNG |
|
|
| Henkie_henk |
ja laten we dat nou niet gaan doen he
geen uglypeople.com fotos of iets in die trant.. (dat is niet grappig (meer))
Je snapt het wel gewoon je eigen fotos.. |
|
|
| New Wave |
ik ben de linker....... |
|
|
| LightForce |
Ok laat ik maar eens me echte identiteit eens waarmaken. Zit er al een tijdje hier, en nobody knows wie ik nou werkelijk ben.

Dit was op Trance Energy 2002

Ook op Trance Energy alleen dan met een vriendin, foto heb ik alleen beetje ed up verkleint :)
Thats me in normal life, with normal hair. En een normale kater op dat moment. :p |
|
|
| Optimus |
Ha lul, die nexus doet t niet
als je deze bedoelt ghehehe hier is tie..

tis naturlijk wel duidelijk welke ik ben...:D |
|
|
| tijs08 |
Hier dan ook weer een pic van mij!

Beetje verknaakt :D
Genomen in The Palace bij Tiesto... door Bouma Bros!! Thanxx nog was echt een vet feestje!
Voor de rest van de pics van die avond ga naar http://members.home.nl/boumabros
Greetzz :D |
|
|
| DJ Bazz |
| mijn foto komt er binnenkort wel aan met Astrid:D |
|
|
| TranceFool |
Dit is mij....foto is al wel weer een half jaartje oud en beetje 'verknaakt':p
 |
|
|
|
|