return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Lokale verkiezingen
View this Thread in Original format
Bertn
Vreemd dat niemand hierover al een topic heeft aangemaakt:D
MikeVee
VLD, maar enkel omdat het voor de gemeeente is, voor de federale stem ik er niet meer op.
Real
Politiek interesseert me niks.
mrcanon
Ksnap nie goe wa er te vertellen valt over diene ezel da ik er morgen ga op tekenen. De politiek kan mij geen reet schelen. Vriendjespolitiek en zakkenvulling, dikke ja! Ik haat die stomme plakaten langs de weg, het is ene hoop zever! Van mijn part wordt de paus hier burgemeester. De pot op met die stomme verkiezingen! :whip:
Config
quote:
Originally posted by Real
Politiek interesseert me niks.


idem, en zeker nu niet, ze brenge het er allemaal even slecht vanaf
Devilex
Ach hier in mijn kleine gemeente, mag ni klagen van onzen CD&V burgemeester.
Push2005
quote:
Originally posted by mrcanon
Ksnap nie goe wa er te vertellen valt over diene ezel da ik er morgen ga op tekenen. De politiek kan mij geen reet schelen. Vriendjespolitiek en zakkenvulling, dikke ja! Ik haat die stomme plakaten langs de weg, het is ene hoop zever! Van mijn part wordt de paus hier burgemeester. De pot op met die stomme verkiezingen! :whip:


Juist ja, en laat vooral je land onbestuurd :rolleyes:
Gemeenteraadsverkiezingen zijn behoorlijk belangrijk.

Ik stem lokaal, vlaams en federaal telkens anders. Voor de lokale verkiezingen gaat mijn stem uit naar de CD&V (die hier toch al 40% halen :D)

Ik ben eens benieuwd naar Antwerpen (enja, in tegenstelling tot anderen vind ik politiek behoorlijk boeiend ;))
Bertn
ik stem op "Opbouw Koekelare", gewoon voor de leut eigenlijk, want gn enkele partij staat mij aan hier:)
Bertn
quote:
Originally posted by mrcanon
Ksnap nie goe wa er te vertellen valt over diene ezel da ik er morgen ga op tekenen. De politiek kan mij geen reet schelen. Vriendjespolitiek en zakkenvulling, dikke ja! Ik haat die stomme plakaten langs de weg, het is ene hoop zever! Van mijn part wordt de paus hier burgemeester. De pot op met die stomme verkiezingen! :whip:



klik dan op "ongeldig", tstaat er voor iets tussen he:p
mrcanon
quote:
Originally posted by Bertn
klik dan op "ongeldig", tstaat er voor iets tussen he:p


Vind de ezel mooier :toothless, nee serieus, ik ga wel degelijk geldig stemmen hoor, maar de politiek interesseert mij geen kloten.

Devilex
Jammer dat het geen federale verkiezingen zijn, zou veel interessanter geweest zijn.
eieregooie
Vlaams Belang al dik op kop... T komt helemaal goed met Belgie jongens! :tongue2


:rolleyes:


En mensen die niet gaan stemmen moeten ze eens een jaar of wat naar een dictatuur sturen. Verkiezingen zijn de basis van democratie. Zelfs als de politiek je niet interesseert laat op z'n mist je stem gelden. Je hoeft het niet volledig met een partij eens te zijn om erop te stemmen, maar je kan er wel een richting mee aangeven. Of stem blanco (ongeldig blijkbaar in Belgie), dan laat je in ieder geval weten dat het je niet interesseert.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement