return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Verkiezingsdebat --> PRACHTIG!!!!! (pg. 10)
View this Thread in Original format
Eye-Riz
Pim Fortuyn brengt wat roering in de politiek. Nix mis mee, is denk ik wel goed, mensen mogen best wakker geschut worden. En dat de zittende politici te arrogant zijn om te denken dat Pimmetje Horlepiep ze niets kan maken, en ze dan onaangenaam verrast zijn als dat WEL zo blijkt te zijn: ook niets mis mee. Hij spreekt de taal van de Nederlander, en legt de vinger op de wonden. Hij spreekt uit wat veel mensen denken. Tot zover positief :)
Alleen: komt hij met oplossingen? Heeft hij een verleden waaruit blijkt dat hij ergens voor staat? Dat hij dingen waar kan maken die hij roept? Denkt hij 'laat ik mijn meningen eens staven en een marktonderzoek voeren of mijn plannen wel haalbaar zijn'?
Ben bang dat je daar alleen maar nee op kunt zeggen.
Erg grappig... kijk eens bij die stemwijzer (thread van Magrec), en doe die test eens. Krijg je een idee van welke partij overeenkomt met jouw ideeën. Het leukste is: er zijn op dit moment meer dan 11.000 mensen die die test hebben gedaan... 1% zou daadwerkelijk qua ideeën overeenkomen met die van Pimmetje. Als je bedenkt dat ie op dit moment iets van 25 (?) zetels zou krijgen volgens de peilingen, zou dan niet een veel groter percentage op die site van die stemwijzer met de ideeën van fortuin moeten overeenkomen? Met andere woorden: veel mensen die voor fortuyn stemmen, stemmen op hem omdat ze ontevreden zijn, niet zozeer omdat ze voor zijn ideeën zijn, anders had dat wel beter moeten blijken uit die stemwijzer... En dat is dus jammer. Er zijn andere manieren om te laten zien dat je het niet eens bent met zoals het nu gaat... Je gaat toch ook niet uit ontevredenheid op de Christenunie stemmen (waarvan je dus ook geen partijprogramma kent)?
Stem niet uit onnozelheid op een persoon, stem voor de ideeën achter een partij, verdiep je er eens in (dus ook in de ideeën van andere partijen) en kijk dan eens of je nog achter fortuyn staat. als je dan ja kunt zeggen, prima. Iedereen is vrij te denken wat ie wil. Maar doe het dan wel met argumenten, zorg dan wel dat je weet waar je het over hebt, ipv alleen maar flarden van wat je hoort uit de media over te nemen
Dj Lex
quote:
Originally posted by Eye-Riz
Erg grappig... kijk eens bij die stemwijzer (thread van Magrec), en doe die test eens. Krijg je een idee van welke partij overeenkomt met jouw ideeën. Het leukste is: er zijn op dit moment meer dan 11.000 mensen die die test hebben gedaan... 1% zou daadwerkelijk qua ideeën overeenkomen met die van Pimmetje. Als je bedenkt dat ie op dit moment iets van 25 (?) zetels zou krijgen volgens de peilingen, zou dan niet een veel groter percentage op die site van die stemwijzer met de ideeën van fortuin moeten overeenkomen? Met andere woorden: veel mensen die voor fortuyn stemmen, stemmen op hem omdat ze ontevreden zijn, niet zozeer omdat ze voor zijn ideeën zijn, anders had dat wel beter moeten blijken uit die stemwijzer... En dat is dus jammer.

Wat je hier zegt klopt niet. Als je goed leest staat er onder die verstrekte adviezen
quote:
Noot: de Lijst Pim Fortuyn is pas vanaf 21 maart opgenomen, toen al meer dan 10000 adviezen verstrekt waren

Dat betekent dus dat je oneerlijk vergelijkt en het zal nu ook nooit meer eerlijk worden.
Kamaya
quote:
.......en het zal nu ook nooit meer eerlijk worden.

WTF?!

:conf: :conf: :conf:????!!!???? :conf: :conf: :conf:

wat bedoel je hier nou weer mee?!!
Miss Proximus
Ben gister naar de hardware-store geweest, heb mezelf op een rifle getracteerd en ga volgende week pimmetje een kogeltje rijker maken:rolleyes:

whatever...wat een hoop gezeur.

eerst over het feit dat pim iedereen zo goed kan omverlullen maar dat het niet eerlijk is dat iedereen tegen hem samenspant. Nu is het weer niet eerlijk omdat Pim later in de poll is opgenomen :rolleyes:

um........eigen schuld dikke bult????:conf:
kolkiewolkie
quote:
Kok waarschuwt voor avontuur Fortuyn

Premier Kok waarschuwt voor het politieke avontuur dat Fortuyn heet. Hij zegt dingen die soms over de grens van het toelaatbare gaan. Pim Fortuyn reageert met een uitdaging om samen in debat te gaan.

Debat met Kok
Fortuyn daagt Kok uit om met hem in debat te gaan. Hij zei zaterdag bij opnames van het RTL-tv-programma Business Class: ,,Als ik als opvolger van Kok zo'n ramp voor het land zou zijn, laat Kok dat dan in een discussie met mij proberen duidelijk te maken.''

Wel iets te melden
Kok zegt in het interview: Juist nu het economisch wat minder gaat, is het niet het moment om maar wat te gaan experimenteren. ,,Nederland zal met het uitvoeren van Fortuyns plannen een hoge sociale en economische prijs gaan betalen. Maar hij heeft wel degelijk iets te melden'', aldus Kok.

Onbezonnen avontuur
Volgens Kok maakt Fortuyn een karikatuur van de prestaties van de laatste twee, paarse, kabinetten. Zo verleidt hij Nederland tot ,,onverantwoorde, onbezonnen avonturen''.

Teentjes getrapt
Kok verwijt Fortuyn dat hij met twee maten meet en niet erg tegen een stootje kan. Enerzijds strooit hij de meest ,,gruwelijke verdachtmakingen'', die soms over de grenzen van het aanvaardbare gaan. Maar zodra iemand maar even in zijn richting wijst, is hij op zijn tenen getrapt.

Asielzoekers
Kok is heel erg bezorgd over de uitspraken van Fortuyn over asielzoekers. ,,Er is slechts een heel klein zaadje nodig om het plantje van onverdraagzaamheid te laten groeien, om de mensen tegenover elkaar op te zetten.''

lijkt me toch dat als de heer kok zoiets zegt dit toch wel een paar belletjes moet laten rinkelen... ok, pvda holt bergafwaarts en hij zal natuurlijk wel ingeroepen zijn om toch nog wat zetels terug te winnen, maar die man heeft in mijn optiek tenminste een idee waar hij het over heeft....

..en ben het ook eens met de statement dat het economisch minder gaat en dat nederland daarvoor een leider nodig heeft die het weer recht kan trekken en niet een soort beginneling.....

.. moet trouwens zeggen, dit lijkt wel wat op de geschiedenis van de 2de WO... toen ging het ook slecht.... kregen ook anderen dan 'normale'mensen de schuld en zie wat er gebeurde...:( :(

groeten
Rudy
quote:
Originally posted by kolkiewolkie

.. moet trouwens zeggen, dit lijkt wel wat op de geschiedenis van de 2de WO... toen ging het ook slecht.... kregen ook anderen dan 'normale'mensen de schuld en zie wat er gebeurde...:( :(

groeten

Dit vind ik zon onzin om de 2e wereld oorlog erbij te halen! Wat een gelul met, het gaat slecht in Nederland, misschien is er wat minder economische groei dan in de voorgaande jaren en is de criminaliteit wat gestegen, maar het is toch echt niet vergelijkbaar met Duitsland voor de 2e WO, wat een onzin man! Toen ging het daar zo verkankerd, alleen maar werkloosheid, schulden van de staat etc.! Ik zeg echt niet dat Fortuyn ofzo in Nederland aan de macht moet komen! Maar wat denk je nou dat die gast een beetje alles kan gaan veranderen zonder problemen! We leven in een democratie (ja in Duitsland ook voor de 2e WO maar toen als je 2 derde van de stemmen kreeg kon je absolute power krijgen, nu niet meer dus), als hij te linke dingen doet dan wordt hij er toch echt uitgeflikkerd! En hij kan echt geen absolute power krijgen zoals meneer Hitler! Tis toch gewoon interessant om te kijken wat er gaat gebeuren onder hem! Nederland kan echt niet zomaar naar de tering gaan ofzo en ik denk dat het sowieso wel relekst is als er een wat dynamischere politieke partij aan de macht komt!
Dis mijn mening dus ik bedoel niet dat iedereen zo MOET gaan denken zoals ik dus voel je niet aangevallen en lees dit gewoon en reageer er gewoon chill op!

Later
Eye-Riz
chill chill chill :P
Blik
Jukx, ik zal wel ff zoeken naar wat cijfertjes over het criminaliteitscijfer

en wat Lex zegt is dus logisch, die stemming is voor het grootste gedeelte zonder Pim Fortuyn gebeurt, daarom is dat percentage van 1% dus fout, en dit percentage zal ook nooit meer kloppen.

ik vind het op zich al vrij veel zeggen dat weinig mensen de LGP in het rood hebben met die test op het internet.
Akira
quote:
Originally posted by Jukx

Daarentegen hou ik me ook alleen maar in threads bezig waar ik ook daadwerkelijk in de veronderstelling van ben iets af te weten. Ik ga niet zoals veel andere mensen hier maar een beetje loze dingen lopen brullen over onderwerpen waar ik niet veel van afweet of half iets over gehoord heb.
tja, en als ik overtuigd ben van mn gelijk waarom zou ik daar dan niet voor uitkomen? we hoeven toch niet altijd lief en aardig tegen elkaar te doen of, om met fortuyns woorden te spreken, knus bij elkaar op schoot te zitten.

BLAH BLAH BLAH BLAH het komt er gewoon op neer dat je een stronteigenwijze klootzak bent.
ik ben het totaal met remy eens...en waarschijnlijk nog wel meer mensen
Jukx
quote:
Originally posted by Akira

BLAH BLAH BLAH BLAH het komt er gewoon op neer dat je een stronteigenwijze klootzak bent.
ik ben het totaal met remy eens...en waarschijnlijk nog wel meer mensen

joh, je kan het gewoon niet hebben dat ik je telkens uit lul.. beetje triest om dat op deze manier te uiten.
:o

Akira
quote:
Originally posted by Jukx

joh, je kan het gewoon niet hebben dat ik je telkens uit lul.. beetje triest om dat op deze manier te uiten.
:o

Gadverdamme...weer denk je beter te zijn.sorry maar wie reageert er niet op mijn post ???ik heb wel degelijk op jou gereageert...jij zet er geen tegen reply op in.NOu als je dat al uitlullen noemt zonder er op te reageren tjsaaa wat moet ik daar nou op zeggen.
weer een post van jou waarbij je es laat zien dat je het denkt beter te weten......reageer maar eerst op die andere reply's op jou post maar ik denk dat ik me tijd aan jou loop te verspillen...
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Wow...ten eerste; echt een keer een goede discussie hier.
Nu hopen dattie niet op flamen uitloopt..

valse hoop....

en om nog ff op de kritiek van rudy terug te komen: ik moet toegeven dat WO2 erbij halen wat extreem is, maar ik refereer er alleen maar naar dat als het even wat minder gaat (zelfs al is dat over de hele wereld!) mensen in eens en masse gaan klagen en dan soms dom...euhm.. 'minder slimme dingen' gaan doen.. en voor mijn gevoel gaat het toch weer voorzichtig die (verkeerde) kant op...

L8er
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 
Privacy Statement